کاپیتان برزیل و ادای احترام به کره‌ای‌ها

تیاگو سیلوا، مدافع باتجربه تیم ملی برزیل، در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی مدعی شد شکست برابر کامرون درس بزرگی برای آنها بوده است.
کدخبر (105724) | 13 آذر 1401 | ساعت 16:01
0 149
کاپیتان برزیل و ادای احترام به کره‌ای‌ها
تیاگو سیلوا، مدافع باتجربه تیم ملی برزیل، در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی مدعی شد شکست برابر کامرون درس بزرگی برای آنها بوده است.

به گزارش سرخ نیوز، برزیل که با کسب پیروزی در دو بازی ابتدایی صعود خود به دور حذفی جام جهانی را قطعی کرده بود، در آخرین دیدار و در شب غیبت بسیاری از بازیکن خود مقابل کامرون شکست خورد. در آستانه دیدار با کره جنوبی، تیاگو سیلوا در نشست خبری حضور یافته و مدعی شد آنها به تیم حریف احترام خواهند گذاشت. تیاگو سیلوا گفت: "من معتقدم که در مقابل کامرون نیز بازی خوبی انجام دادیم و به اندازه کافی باکیفیت بودیم که پیروز شویم. اما ما همیشه در معرض چنین اتفاقاتی هستیم. من در جام جهانی 2010 یک بازی را باختم و به خانه رفتم و در سال های 2014 و 2018 نیز همین اتفاق تکرار شد. این بار نیز مغلوب شدیم و البته در مرحله یک هشتم نهایی هستم. برای بالا رفتن و ادامه دادن به مسیر، باید از چنین مسابقاتی درس بگیریم. ما به سختی فرصت دیگری پیدا کردیم، بنابراین برای جلوگیری از تکرار شکست به هر طریقی مبارزه کنیم. از نظر فیزیکی برای رویارویی با این بازی دشوار و تقابل با کره جنوبی آماده هستیم. شما نباید فکر کنید که این کار آسان و یک بازی دوستانه خواهد بود. اینجا جام جهانی است، کره جنوبی گروه فوق العاده سختی را پشت سر گذاشتند و ما باید با احترام به این تیم، نمایش خوبی ارائه دهیم. کاپیتان برزیل و ادای احترام به کره‌ای‌هامصدومیت الکس تلس و گابریل ژسوس و غیبت آنها در تمرینات بسیار ناراحت کننده بود، ما هدف و راه تیم باید برای آنها ادامه یابد و این راهی برای خوشحال کردن دل آنهاست. ما امیدواریم که این دو بازیکن بتوانند هر چه زودتر بهبود یافته و به زمین بازگردند. البته خوشحالم که دانیلو و نیمار شرایط بازی کردن را پیدا کرده اند."

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...