کاپیتان پرسپولیس در آستانه جدایی است؟

در صورت جذب کاپیتان تیم امید باید شاهد خروج نام یک بازیکن سرشناس از پرسپولیس باشیم.
کدخبر (198418) | 02 تیر 1402 | ساعت 13:26
0 101
کاپیتان پرسپولیس در آستانه جدایی است؟
در صورت جذب کاپیتان تیم امید باید شاهد خروج نام یک بازیکن سرشناس از پرسپولیس باشیم.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فصل نقل و انتقالات برای گل محمدی آن گونه که انتظار داشت پیش نرفته و تاکنون هیچ‌یک از بازیکنانی که این مربی درخواست جذب آن را داده خریداری نشده است. در روزهای گذشته صحبت هایی مبنی بر جذب نفرات جوانی چون یاسین سلمانی و محمد خدا بنده لو مطرح بوده است. هر دو بازیکن سابقه حضور در تیم های ملی پایه را دارند. سلمانی که پرورش یافته باشگاه سپاهان است در فصلی که گذشت از سوی ژوزه مورایس کمتر فرصت حضور در بازی ها را یافت و همین مسئله این بازیکن را بر آن داشته تا جمع زردپوشان را ترک کند. کاپیتان پرسپولیس در آستانه جدایی است؟

جذب کاپیتان امید

کاپیتان تیم امید قراردادش با سپاهان به پایان رسیده و مشکلی برای انتخاب تیم آینده خود ندارد. این بازیکن ۲۱ ساله تاکنون چندین بار در صفحه شخصی اش عکس هایی با پیراهن قرمز منتشر کرده و حتی قلب قرمز به کار برد تا غیر مستقیم خبر از علاقه اش به پرسپولیس دهد که این مسئله با واکنش باشگاه سپاهان همراه بود. کاپیتان پرسپولیس در آستانه جدایی است؟ پس از اینکه یحیی گل محمدی اعلام کرد قصد جذب یک هافبک را دارد این شایعات قوت بیشتری گرفت تا بسیاری از سلمانی به عنوان خرید احتمالی پرسپولیس در لیگ بیست و دوم یاد کنند. کاپیتان پرسپولیس در آستانه جدایی است؟

یاسینی ذخیره سروش؟

پست اصلی این بازیکن هافبک دفاعی است، اما توانایی بازی به عنوان هافبک هجومی را هم دارد و در فصل اخیر بیشتر در این پست به میدان رفته است. با توجه به چند پسته بودن و شرایط سنی خوبی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای پرسپولیس باشد. با توجه به اینکه سرخ ها در حال حاضر از هافبک های هجومی خوبی چون ترابی، صادقی، رفیعی و امیری برخوردار است به نظر می رسد که هدف گل محمدی از جذب احتمالی سلمانی، ترمیم سد دفاعی اش باشد و در واقع این بازیکن قرار است همان نقشی را داشته باشد که فصل قبل سروش داشت. کاپیتان پرسپولیس در آستانه جدایی است؟

جدایی کاپیتان پرسپولیس؟

این بازیکن در نیم دوم لیگ برتر به عنوان هافبک دفاعی در اغلب بازی ها کنار میلاد سرلک بازی کرد. این در حالی بود که پرسپولیس در این پست نفراتی چون کمال کامیابی نیا و سینا اسدبیگی را داشت. البته این تغییرات جواب داد و رفیعی به خوبی توانست از پس وظایفی که گل محمدی به آن محول کرده بود بر بیاید و در کنار قطع توپ حریفان در حملات هم مشارکت داشت. به طوری که پرسپولیس در هفته های پایانی نمایش هجومی تری داشت و توانست همه بازی های خودش را پیروز شود. در صورت اضافه شدن سلمانی و جذب احتمالی محمد خدا بنده لو که آن هم یک هافبک دفاعی محسوب می شود شاهد ترافیک سنگینی در خط میانی پرسپولیس خواهیم بود که در آن صورت باید شاهد خروج احتمالی نفراتی چون کامیابی نیا باشیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...