کدام تیم صیاد شاه ماهی در فصل نقل و انتقالات بود؟

یکی از عوامل موفقیت باشگاه‌ها در طول فصل فوتبالی، حضور هوشمندانه در پنجره‌های نقل و انتقالاتی است.
کدخبر (187035) | 08 خرداد 1402 | ساعت 16:02
0 129
کدام تیم صیاد شاه ماهی در فصل نقل و انتقالات بود؟
یکی از عوامل موفقیت باشگاه‌ها در طول فصل فوتبالی، حضور هوشمندانه در پنجره‌های نقل و انتقالاتی است.

به گزارش سرخ نیوز، در فصلی که گذشت، نقل و انتقالات پرهیاهوی لیگ برتر نقش به سزایی در تعیین سرنوشت جام داشت؛ جامی که در نهایت پس از 30 هفته پر تنش به دست امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان پایتخت بالا رفت. حال نگاهی کوتاه خواهیم داشت به بهترین خرید های فصل قبل که حکم شاه ماهی را برای تیم‌هایشان در طول فصل داشتند

علیرضا بیرانوند

بدون هیچ شک و تردیدی علیرضا بیرانوند بهترین خرید لیگ برتر خلیج فارس در فصل گذشته بود. ستون اصلی قهرمانی پرسپولیس که با درخشش مثال‌زدنی خود از اصلی ترین ارکان موفقیت شاگردان یحیی گل محمدی بود، در نهایت با ثبت بالاترین تعداد کلین‌شیت، عنوان بهترین دروزاه‌بان لیگ را به نام خود زد.

کدام تیم صیاد شاه ماهی در فصل نقل و انتقالات بود؟ / نگاهی برترین خرید های لیگ برتر در فصلی که گذشت

ریکاردو آلوز

بر خلاف اکثر بازیکنان خارجی‌ حضور یافته در لیگ برتر که عموما از نظر کیفی حرفی برای گفتن ندارند، باشگاه تراکتور با چند خرید خوب در فصل گذشته، یک تنه سطح خارجی های فوتبال ایران را بالا برد. مهمترین عامل بازگشت تراکتور به روزهای اوج و کسب حداقل نتیجه مورد قبول برای هوادران، ریکاردو آلوز بود. ستاره پرتغالی که برترین پاسور لیگ هم شد تا یکی از برترین خرید های لیگ نیز باشد.

رامین رضاییان

رامین رضاییان، ستاره‌ای است که در تیم ملی و باشگاهی خود همواره جناح راست را بیمه می‌کند و زمانی که پا به توپ است، ندای خلق موقعیت را به گوش همه می‌رساند. مدافعی که از پرسپولیس به سپاهان رفت و با عملکرد عالی خود از عوامل اصلی نایب قهرمانی زردپوشان اصفهانی بود.

کدام تیم صیاد شاه ماهی در فصل نقل و انتقالات بود؟

رضا اسدی

ستاره پرهیاهوی فوتبال ایران طی فصول اخیر، پس از عملکرد ضعیفی که در پرسپولیس به نمایش گذاشت، امسال به تراکتور برگشت و با یک تغییر پست، خود را به عنوان یک مهاجم گلزن مطرح کرد. رضا اسدی حتی به تیم ملی هم دعوت شد تا دوباره نشان دهد هنوز هم همان ستاره‌ای است که در سایپا تحت هدایت علی دایی درخشید؛ اما این بار در پستی جدید.

مهدی قایدی

باشوی بوشهری پس از یک تجربه ناموفق در شباب الاهلی، با قراردادی قرضی به استقلال بازگشت و با عملکرد کم‌نظیرش خصوصا در هفته های پایانی، از مهمترین عوامل اصلی نگه داشتن استقلال در کورس قهرمانی تا هفته‌های پایانی بود. مهدی قایدی با ۱۲ گل زده، پس از شهریار مغانلوی ۱۳ گله، دومین گلزن برتر فصل بود و با حضور احتمالی در لیست جدید تیم ملی، مزد درخشش خود را خواهد گرفت.

کدام تیم صیاد شاه ماهی در فصل نقل و انتقالات بود؟

گیورگی گولسیانی

مرد بلند قامت گرجستانی پس از کسب تجربه در مازندران و اصفهان، در ابتدای فصل به پرسپولیس پیوست و تبدیل به ستون خط دفاع سرخپوشان پایتخت شد. گیورگی گولسیانی علاوه بر عملکرد دفاعی، در امر گلزنی نیز موفق بود و با به ثمر رساندن ۱۰ گل در رقابت‌های مختلف، از جمله ۲ گل در دربی، بهترین گلزن پرسپولیس در فصل گذشته بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...