کدام تیم ها از تغییر قوانین لیگ برتر سود بردند؟

صبح امروز سازمان لیگ در دستورالعمل ناظر بر قراردادها تغییراتی ایجاد کرد، تغییراتی که چند باشگاه لیگ برتری از آن سود خواهند برد.
کدخبر (216495) | 14 مرداد 1402 | ساعت 14:27
0 158
کدام تیم ها از تغییر قوانین لیگ برتر سود بردند؟
صبح امروز سازمان لیگ در دستورالعمل ناظر بر قراردادها تغییراتی ایجاد کرد، تغییراتی که چند باشگاه لیگ برتری از آن سود خواهند برد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پس از اعتراض‌ها با دستورالعمل اجرایی جدید سازمان لیگ، کارگروه نظارت برقراردادها صبح امروز تشکیل جلسه داد و بر این اساس، سه بند از دستورالعمل پیشین مورد اصلاح قرار گرفت. در اصلاحیه اعمال شده، بازیکنان ایرانی شاغل در سطوح پایین‌تر کشورهای خارجی، بازیکن خارجی محسوب نخواهند شد. همچنین هزینه رضایت‌نامه انتقال بازیکنان در بودجه باشگاه به تناسب مدت قرارداد بازیکنان سرشکن خواهد شد. علاوه بر این، یک سهمیه زیر 23 سال و یک سهمیه زیر 21 سال به لیست بازیکنان تیم‌های لیگ برتری اضافه خواهد شد. کدام تیم ها از تغییر قوانین لیگ برتر سود بردند؟

کدام تیم‌های لیگ برتری از تغییرات سود بردند؟

اولین باشگاهی که از این اصلاحیه استقبال کرد، باشگاه تراکتور بود. این باشگاه که از مدت‌ها پیش به دلیل پر بودن سهمیه بازیکنان خارجی خود موفق به جذب محمد نادری نشده بود بلافاصله بعد از این اصلاحیه جذب محمد نادری را به طور رسمی اعلام کرد. نادری سال گذشته در سطح دوم فوتبال ترکیه به میدان رفته بود. کدام تیم ها از تغییر قوانین لیگ برتر سود بردند؟ همچنین اصلاحیه در رابطه با نحوه اعمال مبلغ رضایت‌نامه به سود چند باشگاه لیگ برتری شده است. در نقل و انتقالات تابستانی، استقلال اقدام به جذب محمدرضا خالدآبادی، آریا برزگر و سامان تورانیان با مبلغ رضایت‌نامه کرد و سپاهان نیز پیام نیازمند، رضا شکاری و هادی محمدی را بدین شکل جذب کرده است. کدام تیم ها از تغییر قوانین لیگ برتر سود بردند؟ گل‌گهر و تراکتور نیز برای جذب سامان فلاح، ابوالفضل رزاق‌پور و امیرحسین حسین‌زاده چنین روندی را طی کرده‌اند و این موضوع در خریدهای آلومینیوم اراک و نساجی نیز دیده می‌شود. بدین ترتیب باشگاه‌های مذکور تا حدودی در بودجه اعلام شده خود به سازمان لیگ آزادی عمل بیشتری خواهند داشت. کدام تیم ها از تغییر قوانین لیگ برتر سود بردند؟ همچنین اضافه شدن یک سهمیه مازاد بر سهمیه سنی زیر 23 سال نیز به باشگاه‌هایی چون پرسپولیس و استقلال که در این بخش با ترافیک مواجه بودند امکان جذب یک بازیکن بیشتر بدون کنار گذاشتن بازیکن دیگری را خواهد داد.

پرسپولیس و سپاهان معترض می‌شوند؟

اعتراض بزرگ پرسپولیس به محدودیت در لیست بازیکنان بزرگسال بود. از روز گذشته شایعاتی مبنی بر بازگشت احتمالی سهمیه زیر 25 سال و یا افزایش سقف این بازیکنان از 19 به 20 شنیده می‌شد، شایعه‌ای که به واقعیت تبدیل نشد و فعلا خبری از افزایش سهمیه بازیکنان بزرگسال نیست. کدام تیم ها از تغییر قوانین لیگ برتر سود بردند؟ همچنین سپاهان از مدت‌ها پیش به سقف بودجه سازمان لیگ اعتراض داشت و خواهان تغییرات در این سقف شده بود، موضوعی که در اصلاحیه این دستورالعمل اشاره‌ای به آن نشده و باید دید سپاهان که تا به امروز تنها 19 بازیکن خود را به سازمان لیگ معرفی کرده چه تدبیری برای استفاده از تمام بازیکنان خود در هفته نخست خواهد داشت. فردا آخرین فرصت برای ثبت اسامی بازیکنان لیگ برتری برای حضور در هفته نخست خواهد بود. جدیدترین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...