کدام ستاره‌ها در جام جهانی برای توپ طلای 2023 خط و نشان کشیدند؟

گزینه های زیادی برای برنده توپ طلا 2023 مطرح می شوند اما واقعا کدام بازیکنان شانس بیش تری برای کسب این عنوان دارند؟
کدخبر (113642) | 27 آذر 1401 | ساعت 14:30
0 354
کدام ستاره‌ها در جام جهانی برای توپ طلای 2023 خط و نشان کشیدند؟
گزینه های زیادی برای برنده توپ طلا 2023 مطرح می شوند اما واقعا کدام بازیکنان شانس بیش تری برای کسب این عنوان دارند؟

به گزارش سرخ نیوز، توپ طلا معتبرترین جایزه فردی در دنیای فوتبال است. این جایزه توسط مجله خبری فرانسوی فرانس فوتبال به بهترین بازیکن فوتبال در یک فصل اهدا می‌شود. برنده توپ طلا بر اساس ترکیب آرای نمایندگان رسانه‌ها، کاپیتان‌های تیم ملی و مربیان انتخاب می‌شود. کریم بنزما در سال 2022 برنده توپ طلا شد. مدت زیادی از دریافت این جایزه نگذشته است، اما رقابت برای توپ طلای 2023 در حال داغ شدن است. به طور معمول عملکرد بازیکنانا در جام جهانی تاثیر زیادی بر کسب این جایزه در پایان سال دارد. حالا با پایان جام جهانی مدعیان اصلی کسب این جایزه نشانه‌هایی از خود بروز داده‌اند.

5- آنتوان گریزمان (فرانسه/اتلتیکو مادرید)

کدام ستاره‌ها در جام جهانی برای توپ طلای 2023 خط و نشان کشیدند؟ در این مدت تاثیر محض کیلیان امباپه برای فرانسه در جام جهانی فوتبال 2022، موضوع بحث بوده است. در نتیجه کمک‌های آنتوان گریزمان نسبتاً مورد بی مهری واقع شده است. گریزمان بازیکنی بوده که تیم را زیر یک چتر نگه داشته و بدون او همه چیز به هم می ریزد. گریزمان در 7 بازی این مسابقات سه پاس گل داده است. این بازیکن 31 ساله که اکنون به طور دائم به اتلتیکو مادرید پیوسته است، در فصل 2022-2023 نیز در فرم بسیار خوبی قرار داشته است. گریزمان در 21 بازی در تمام رقابت‌ها برای روخی‌بلانکوها، 6 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است.

4- نیمار جونیور (برزیل/پاری سن ژرمن)

کدام ستاره‌ها در جام جهانی برای توپ طلای 2023 خط و نشان کشیدند؟ علیرغم اینکه برزیل به عنوان گزینه اصلی قهرمانی در جام جهانی فوتبال 2022 معرفی شده بود، سفر نیمار به قطر با ناراحتی به پایان رسید. او در این مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشت و در سه بازی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. او در این فصل در فرم فوق العاده‌ای برای پاری‌سن‌ژرمن قرار داشته و فصل را درخشان آغاز کرده است. مهاجم برزیلی در 20 بازی در تمامی رقابت‌های لیگ 1 تا کنون 15 گل به ثمر رسانده و 12 پاس گل داده است.

3- ارلینگ هالند (نروژ/منچستر سیتی)

کدام ستاره‌ها در جام جهانی برای توپ طلای 2023 خط و نشان کشیدند؟ ارلینگ هالند هیچ نقشی در جام جهانی فوتبال 2022 نداشت، اما موفقیت‌های او برای منچسترسیتی ممکن است به اندازه‌ای باشد که او را به سمت اولین توپ طلا سوق دهد. هالند تابستان امسال به سیتی پیوست و تاثیر زیادی در باشگاه جدیدش داشته است. این بازیکن 22 ساله بدون شک بهترین مهاجم حال حاضر جهان و در 18 بازی در تمامی رقابت‌ها برای تیم پپ گواردیولا تا کنون 23 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است. حالا که او توانسته است در تعطیلات جام جهانی استراحت کند و ریکاوری کند، انتظار می رود که او تشنه‌تر از همیشه به میدان بازگردد.

2- کیلیان امباپه (فرانسه/پاری سن ژرمن)

کدام ستاره‌ها در جام جهانی برای توپ طلای 2023 خط و نشان کشیدند؟ کیلیان امباپه به طور عمده به عنوان پادشاه فوتبال شناخته می شود. عملکرد او در جام جهانی فوتبال 2022 بر این مفهوم تأکید دارد. امباپه یکی از مدعیان کسب توپ طلا و کفش طلا در این مسابقات است. این بازیکن 23 ساله تاکنون در 7 بازی جام جهانی 5 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده است. او ستاره برجسته فرانسه بوده است. او همچنین در این فصل برای پاری سن ژرمن عملکرد بسیار خوبی داشته است. امباپه در فصل 2022-2023 در 20 بازی در تمام رقابت‌ها برای پاریسی‌ها تاکنون 19 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است. مهاجم فرانسوی بار دیگر یکی از مدعیان اصلی رقابت برای توپ طلا خواهد بود.

1- لیونل مسی (آرژانتین/پاری سن ژرمن)

کدام ستاره‌ها در جام جهانی برای توپ طلای 2023 خط و نشان کشیدند؟ موفقیت‌های لیونل مسی آرژانتین را به فینال جام‌جهانی فوتبال 2022 رساند. این بازیکن 35 ساله در 7 حضور در این مسابقات 5 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل داده است. او در این فصل نیز در فرم عالی برای پاری سن ژرمن بوده و در 19 بازی در تمامی رقابت‌ها 12 گل به ثمر رسانده و 14 پاس گل داده است. اگر مسی با همین روند پیش برود، به احتمال زیاد می‌تواند هشتمین توپ طلای خود را به دست آورد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...