کریس بامستد پس از مدت‌ها بی‌محلی؛ همسرم یک ملکه واقعی است

کدخبر (120850) | 10 دی 1401 | ساعت 20:49
1 1787
کریس بامستد پس از مدت‌ها بی‌محلی؛ همسرم یک ملکه واقعی است
کریس بامستد از قهرمانان ادوار اخیر مستر المپیا از داستان جالب آشنایی با همسرش می‌گوید.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش سرخ نیوز، اخیرا کریس بامستد قهرمان 4 دوره اخیر فیزیک کلاسیک مستر المپیا، ویدئویی به صورت پرسش و پاسخ منتشر کرده است که در آن در مورد رابطه خود، رژیم تناسب اندام و برنامه های آینده صحبت می کند. کریس بامستد در این ویدیو به اولین ملاقات با همسر آینده‌اش کورتنی کینگ هم اشاره کرده است. او که حدود 4 سال است زندگی مشترک خود را با کینگ آغاز کرده، می‌گوید این کورتنی بوده که اولین قدم را برداشته و با او از طریق شبکه‌های مجازی ارتباط برقرار کرده است. این به سال 2018 برمی‌گردد که بامستد نتوانست در مستر المپیا قهرمان شود و پس از آن کینگ در اینستاگرام به او پیام داد.

3 بار پیشنهاد ازدواج به کریس بامستد

سال 2018 مانند سال 2022، سال بسیار مهمی در زندگی کریس بامستد بود. او در آن سال مستر المپیا را به دلایلی از دست داد. در میان تجربیات بد دیگر، او این شانس را پیدا کرد که در مورد کورتنی کینگ که در مسابقات اتحادیه جهانی بدنسازی شرکت کرده و قبلاً سعی کرده با کریس ارتباط برقرار کند، اطلاعاتی بدست آورد. بامستد می خندد و می‌گوید:

"این تنها چیزی است که باید بدانید. او در شبکه اجتماعی به من پیام داد و سعی کرد جلب توجه کند اما من برای مدتی به او توجهی نمی‌کردم".

شاید باور کردنش سخت باشد که کورتنی 3 بار به کریس پیشنهاد داد اما او علی رغم علاقه زیادی که به همسر آینده‌اش داشت، به او بی‌توجهی می‌کرد. صداقت او در رسانه‌های اجتماعی در مورد ناکامی‌هایش، چیزی است که بیش از همه توجه کینگ را به خود جلب کرد. کورتنی می‌گوید:

"او بسیار آسیب پذیر بود و در رسانه‌های اجتماعی خود به راحتی حرفا‌هایش را می‌زد. او ویدیویی را در یوتیوب گذاشت که در آن گریه می‌کرد و به نوعی در مورد آنچه بر وی گذشته، توضیح می‌داد". 

کریس بامستد پس از مدت‌ها بی‌محلی؛ همسرم یک ملکه واقعی است

کریس بامستد در این ویدیو یاد خاطرات نوستالژیک افتاده و با خنده می‌گوید:

"دقیقا بعد از المپیا طوری بودم که انگار مورد بمباران شوم قرار گرفتم... کورتنی به من تلنگر زد و من مقابلش شکست خوردم، او یک ملکه واقعی است".

داستان افسانه ای بامستد و کینگ

اوایل سال جاری کریس بامستد و کورتنی کینگ در بخش صخره‌ای آریزونا نامزد کردند و حتی داستان نامزدی خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. کل داستان آشنایی این زوج شبیه یک داستان افسانه‌ای بود. از اولین ملاقات آنها در آرنولد کلاسیک و اولین قدم کینگ برای داشتن رابطه و شروع زندگی مشترکشان، داستان عشق آنها موفقیت آمیز سپری شده است. بامستد در پروفایل اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد و زیر آن نوشت:

"و گفت بله".

نامزدی آنها طرفداران و جامعه بدنسازی را بسیار خوشحال کرد. آنها فراز و نشیب‌ها را پشت سر گذاشته و بر مشکلات غلبه کردند و بالاخره بهم رسیدند.

پیش تر ویدئویی از تمرینات بامستد با چوپان منتشر شده بود؛ گفتنی است که چوپان، بامستد و لانسفورد هرسه از شاگردان هنی رامبد هستند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
احساس میکنم کریس بامستد خیلی شخصیت باحال و مشتی ای داره . من یکی از طرفداران مثل هادی چوپان که البته یجور دیگه دلی طرفدارشم.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...