کریمی: هم استقلال وام ۲.۵ میلیون یورویی گرفت و هم پرسپولیس

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص شرایط فعلی آبی پوشان صحبت کرد.
کدخبر (174889) | 12 اردیبهشت 1402 | ساعت 10:01
0 101
کریمی: هم استقلال وام ۲.۵ میلیون یورویی گرفت و هم پرسپولیس
سرپرست باشگاه استقلال در خصوص شرایط فعلی آبی پوشان صحبت کرد.

به گزارش سرخ نیوز، حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال در یک گفت‌و‌گو تلویزیونی در خصوص وضعیت یامگا گفت: یامگا به باشگاه استقلال اخطار داده بود برای دریافت مطالباتش که بنده خبر نداشتم. تازه دو روز پیش خبردار شدم که این بازیکن اخطار داده است. هماهنگ کردیم 180 هزار یورو پولی که می‌خواستند آماده است. از انجایی که که یامگا مصدوم است و می‌خواهد برای درمان برود به ما اعلام کرد که ویزا هم آماده شود تا از ایران برای بهبود وضعیت مصدومیت خارج شوم. هواداران بدانند یامگا پولش را گرفته است و از ایران خارج می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: از شرکت همراه اول خواهش می‌کنم 160 میلیارد پول ما را بدهند. این دوستان دیگر جواب تلفن ما را هم نمی‌دهند.

سرپرست استقلال در خصوص وام بانک شهر برای این باشگاه عنوان کرد: نامه‌ای توسط وزیر ورزش و وزیر اقتصاد برای بانک شهر تهیه شد تا یک وام 2.5 میلیون یورویی برای هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس جهت پرداخت مطالبات خارجی در نظر گرفته شود. این وام با ضمانت وزیر ورزش برای هر دو باشگاه در نظر گرفته شد و ما توانستیم بدهی‌های خارجی را پرداخت کنیم. باشگاه پرسپولیس هم از این مبلغ استفاده کرده است.

کریمی در خصوص بدهی استراماچونی اظهار داشت: بعد از پرداخت مبلغ یک میلیون و 600 هزار یورو، وکیل استراماچونی بابت 2 روز دیرکرد تعطیلات عید فطر، مبلغ «2359 یورو و 98 سنت» درخواست کرده و حتی امروز به این مبلغ باز هم یک مبلغ اضافه کرده است. هنوز ایشان رضایت کتبی نداده است و منتظر واریز این مبلغ است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...