کشتی آزاد قهرمانی جهان 2023 ؛ امیر حسین زارع در اندیشه نبرد انتقامی با جانشین گیبل استیوسن + ویدئو

بعد از انصراف گیبل استیوسن از حضور در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2023، میسون پاریس به عنوان نماینده سنگین وزن آمریکا راهی بلگراد خواهد شد.
کدخبر (227528) 16 شهریور 1402 | ساعت 11:22
0 636
بعد از انصراف گیبل استیوسن از حضور در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2023، میسون پاریس به عنوان نماینده سنگین وزن آمریکا راهی بلگراد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در حالی که بسیاری از مخاطبان کشتی در انتظار بازگشت گیبل استیوسن قهرمان المپیک 2020 به مسابقات بین‌المللی کشتی و رقابت جذاب وی با غول‌های وزن 125 کیلوگرم در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان 2023 بودند، با اعلام رسمی آمریکایی‌ها، این کشتی‌گیر در مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ حضور نخواهد داشت و میسون پاریس جانشین وی در مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۳ خواهد بود. میسون پاریس در مرحله نهایی انتخابی کشتی آمریکا موسوم به فاینال ایکس مقابل گیبل استیوسن متحمل شکست شده بود با این حال به عنوان نفر دوم وزن 125 کیلوگرم آمریکا راهی مسابقات جهانی کشتی 2023 خواهد شد.

کشتی آزاد قهرمانی جهان 2023 ؛ امیر حسین زارع در اندیشه نبرد انتقامی با جانشین گیبل استیوسن میسون پاریس سابقه چندانی در مسابقات بین‌المللی ندارد. او در سال 2019 و در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان به قهرمانی رسیده و این تنها عنوان بین‌المللی این کشتی گیر 23 ساله است. مدال طلای جوانان جهان شاید چندان عنوان مهمی برای بولد کردن یه کشتی گیر نباشد، اما کشتی فینال آن مسابقات یک خاطره تلخ برای سنگین وزن امروز ایران، امیر حسین زارع بوده، روزی که کشتی گیر ایرانی مقابل نماینده آمریکا ضربه فنی شد و دستش از رسیدن به مدال طلای مسابقات جوانان جهان کوتاه ماند.
کشتی آزاد قهرمانی جهان 2023 ؛ امیر حسین زارع در اندیشه نبرد انتقامی با جانشین گیبل استیوسن

امیر حسین زارع و یک نبرد انتخابی در مسابقات کشتی جهانی 2023

با حضور میسون پاریس در مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۳، امیر حسین زارع فرصت خوبی برای پاک کردن آن خاطره تلخ خواهد داشت. کشتی گیر آمریکایی در میان 8 نفر برتر 125 کیلوگرم نیست و حتی احتمال رویارویی او با امیرحسین زارع در دور اول کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ نیز وجود خواهد داشت.

ویدئو کشتی امیر حسین زارع و میسون پاریس در مسابقات جوانان جهان 2019

  نبرد قبلی کشتی امیر حسین زارع و میسون پاریس تنها یک دقیقه و 19 ثانیه طول کشید و کشتی‌گیر آمریکایی موفق شد امیرحسین زارع را در این زمان نسبتا کوتاه ضربه فنی کند. با گذشت 4 سال، رویارویی دوباره دو کشتی گیر این بار در مسابقات جهانی کشتی ۲۰۲۳ جذابیت خاصی می‌تواند داشته باشد. در این 4 سال، امیر حسین زارع یک قهرمانی جهان داشته و یک برنز المپیک و یک برنز جهانی نیز در کارنامه وی ثبت شده و میسون پاریس عملا حضوری در مسابقات جهانی نداشته است. مسابقات کشتی قهرمانی جهان ۲۰۲۳ از شنبه، ۲۵ شهریور آغاز خواهد می‌شود و در روزهای نخست رقابت‌ها، مسابقات رشته آزاد برگزار می‌شود آخرین اخبار ورزش کشتی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...