کشتی گیران اعزامی به مسابقات کشتی قهرمانی آسیا مشخص شدند

ترکیب تیم ملی فرنگی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد که در سنگین‌ وزن هیچ‌کدام از نفرات اعزامی به تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب در لیست قرار نگرفتند.
کدخبر (140565) | 22 بهمن 1401 | ساعت 07:13
0 230
کشتی گیران اعزامی به مسابقات کشتی قهرمانی آسیا مشخص شدند
ترکیب تیم ملی فرنگی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد که در سنگین‌ وزن هیچ‌کدام از نفرات اعزامی به تورنمنت رنکینگ‌دار زاگرب در لیست قرار نگرفتند.

به گزارش سرخ نیوز، مسابقات کشتی قهرمانی آسیا 8 تا 13 فروردین ماه قرار است در هندوستان برگزار شود و تیم‌های کشتی آزاد و کشتی فرنگی ایران به عنوان مدعیان عنوان قهرمانی در آن شرکت خواهند کرد. تیم آزاد طبق چرخه‌اش با نفرات اول مسابقات کشوری، به عنوان اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. علیرضا سرلک در 57 کیلو، یاسین رضایی در 61 کیلو، پیمان بیابانی در 65 کیلو، مرتضی قیاسی در 70 کیلو، حسین ابوذری در 74 کیلو، امیرحسین کاووسی در 79 کیلو، علیرضا کریمی در 86 کیلو، ارشک محبی در 92 کیلو، مجتبی گلیج در 97 کیلو و امیررضا معصومی در 125 کیلوگرم آزادکاران اعزامی به این رقابت‌ها هستند. در مورد تیم ملی فرنگی اما با تصمیم کادر فنی 18 کشتی‌گیر که شامل 10 نفر برتر مسابقات کشوری و همچنین نفرات مدال‌دار معاف‌ شده از این رقابت‌ها بودند، عازم تورنمنت زاگرب شده و قرار شد ازبین آن‌ها تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شود. باتوجه به عملکرد فرنگی‌کاران در این رقابت‌ها، پویا دادمرز در 55 کیلو، مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، ایمان محمدی در 63 کیلو، رضا عباسی در 67 کیلو، سجاد ایمن‌طلب در 72 کیلو، امین کاویانی‌نژاد در 77 کیلو، علیرضا مُهمدی در 82 کیلو، ناصر علیزاده در 87 کیلو، مهدی بالی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم در لیست تیم ملی فرنگی برای اعزام به قهرمانی آسیا قرار گرفتند. در اوزان 55، 60، 67، 72، 82، 87 و 97 کیلوگرم نفراتی که جایگاه بهتری را به خود اختصاص داده بودند، به عضویت تیم آسیایی درآمدند. علیرضا مهمدی جوان در یک کشتی نزدیک 3-3 از سد پشتام گذشت و به همین دلیل به قهرمانی آسیا خواهد رفت و مهدی بالی هم نفر برتر مسابقات کشوری بود که اختلافش با رقبا آنقدری بود که کادرفنی تیم ملی نظرش این باشد که بدون محک در تورنمنت کرواسی، نماینده 97 کیلوگرم باشد. در وزن 63 کیلوگرم اما باوجودی که عارف محمدی مقام دوم مسابقات زاگرب را به دست آورد و برادر کوچکترش مقام سوم، باتوجه به اینکه در چرخه عنوان نشده بود کشتی‌گیری که جایگاه بالاتری را در تورنمنت بین‌المللی به دست می‌آورد، حتماً ملی‌پوش می‌شود، با استناد به اینکه هر دو برادر مغلوب یک حریف شدند، عملکرد آن‌ها در دیگر مبارزه‌ها و قرعه‌شان مورد بررسی قرار گرفت که براساس آن ایمان به عارف در این رقابت‌ها ارجحیت داده شد. در 77 کیلوگرم هم محمدعلی گرایی مدال طلای مسابقات کرواسی را به دست آورد اما به دلیل مصدومیت، عازم هند نخواهد شد و امین کاویانی‌نژاد که او هم عملکرد قابل قبولی داشت، در قهرمانی آسیا کشتی خواهد گرفت. وزن 130 کیلوگرم اما جایی است که هیچ کدام از دو سنگین‌وزن اعزامی به کرواسی نظر کادرفنی را جلب نکردند و باتوجه به اینکه علی‎‌اکبر یوسفی از دور رقابت‌ها حذف شد و امیر قاسمی منجزی هم بعد از پیروزی بر یوسفی، خودش در یک کشتی پرانتقاد مغلوب حریف کوبایی شد و در جایگاه سوم قرار گرفت، با نظر مربیان تیم ملی، امین میرزازاده کشتی‌گیر اعزامی ایران به قهرمانی آسیا خواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...