کلهر: یحیی حق دارد از شرایط فعلی گله‌مند باشد/ عبدی بهترین مهاجم داخلی است

هافبک سابق سرخپوشان گفت: پرسپولیس امسال علی‌رغم مشکلات وحشتناک نتایج خوبی گرفته و درویش باید خواسته‌های یحیی را برآورده کند تا کادرفتی و بازیکنان با آرامش خاطر بازی کنند.
کدخبر (21422) | 29 دی 1400 | ساعت 15:24
0 89
کلهر: یحیی حق دارد از شرایط فعلی گله‌مند باشد/ عبدی بهترین مهاجم داخلی است
هافبک سابق سرخپوشان گفت: پرسپولیس امسال علی‌رغم مشکلات وحشتناک نتایج خوبی گرفته و درویش باید خواسته‌های یحیی را برآورده کند تا کادرفتی و بازیکنان با آرامش خاطر بازی کنند.

محمود کلهر در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز؛ با تمجید از عملکرد پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن بازی خوبی به نمایش گذاشت و کاملاً به بازی مسلط بود. تیم در روند بازی موقعیت‌های زیادی خلق کرد و از نظر فنی به بازی تسلط کاملی داشت و برد پرگلی هم به دست آورد.   وی تصریح کرد: ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت و وقتی گل اول بازی به ثمر رسید، ذوب‌آهن از لاک دفاعی خارج شد و باز بازی کرد و پرسپولیس توانست از این مسئله به بهترین نحو استفاده و به گل‌های بعدی دست پیدا کند و شاید اگر بازیکنان تیم دقت بیشتری به خرج می‌دادند، می‌توانستند گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانند. هافبک سابق سرخ‌ها خاطر نشان کرد: پرسپولیس در بازی‌های قبلی خود مقابل شهرخودرو و فجرسپاسی نیز به همین شیوه بازی و موقعیت‌های زیادی را هم خلق کرد اما شهرخودرو فوتبال کاملاً فشرده و بسته‌ای را به نمایش گذاشت و همین باعث شد تا پرسپولیس نتواند از موقعیت‌هایش استفاده کند. عبدی؛ بهترین مهاجم داخلی پیشکسوت پرسپولیس در ادامه با تمجید از عملکرد مهدی عبدی گفت: به اعتقاد من عبدی باید فرصت بیشتری برای بازی کردن در اختیار داشته باشد، عبدی شم گلزنی بالایی دارد و در جای‌گیری‌ها عالی عمل می‌کند. عبدی مهاجم چارچوب‌شناسی است و به اعتقاد من بهترین مهاجم حال حاضر در لیگ برتر است و اگر فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد، می‌تواند تبدیل به یک بازیکن بزرگ شود. درویش باید از افراد متخصص استفاده کند کلهر با اشاره به تغییر و تحولات مدیریتی پرسپولیس متذکر شد: حضور یک مدیر فوتبالی مانند ذوالفقارنسب در هیئت مدیره پرسپولیس باعث خوشحالی است و امیدوارم درویش راه مدیران دیگر را نرود و از افراد متخصص در باشگاه استفاده کند، در غیر این صورت ما باز هم به عقب باز خواهیم گشت و دچار مشکلات زیادی خواهیم شد. به نظرم درویش می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد به شرط آنکه یک چارت تشکیلاتی طرح و از افراد متخصص در بدنه باشگاه بهره بگیرد. وی افزود: متاسفانه سال‌هاست که در اطراف پرسپولیس، افرادی وجود دارند که نه تنها به باشگاه کمک نمی‌کنند بلکه به پرسپولیس آسیب هم می‌رسانند و امیدوارم درویش در باشگاه تغییر و تحولات اساسی ایجاد کرده و از افراد تحصیل‌ کرده و متخصص استفاده کند. در این صورت نه تنها پرسپولیس قهرمانی ششم را به دست خواهد آورد بلکه موفقیت‌های تیم سال‌ها تداوم خواهد یافت و باشگاه می‌تواند مجوز حرفه‌ای را کسب کند. پرسپولیس بدون مدیرعامل هم قهرمان می‌شد هافبک سابق سرخ‌ها با اشاره به گلایه‌ و اخطارهای گل‌محمدی نسبت به عدم پرداخت مطالبات بازیکنان پرسپولیس، گفت: من با حرف‌های گل‌محمدی کاملا موافقم و گلایه‌های یحیی به حق است؛ پرسپولیس در سال‌های اخیر حتی اگر بدون مدیرعامل هم کار می‌کرد، به خاطر کادر فنی با دانش و قدرتمندش، ب از هم قهرمان می‌شد.پرسپولیس سال‌هاست که در بخش مدیریتی دچار مشکل شده و تیم اگر در این مدت نتیجه گرفته تنها به خاطر هواداران و کادر فنی است. پرسپولیس کادر فنی قوی دارد و امسال با تمام مشکلاتی که داشت، نتایج خوبی گرفته و درویش باید مشکلات تیم را برطرف و خواسته‌های یحیی را برآورده کند تا کادرفنی و بازیکنان با آرامش خاطر بازی کنند. بهار آزاد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...