کلوپ به اشتباهش اقرار کرد؛ او یک هافبک می‌خواهد

یورگن کلوپ از سیاست‌های خود درباره نقل و انتقالات این فصل لیورپول برگشته و به اشتباه خود در تصمیماتی که درباره این موضوع گرفته، اقرار کرده است.
کدخبر (61786) | 05 شهریور 1401 | ساعت 11:12
0 121
کلوپ به اشتباهش اقرار کرد؛ او یک هافبک می‌خواهد
یورگن کلوپ از سیاست‌های خود درباره نقل و انتقالات این فصل لیورپول برگشته و به اشتباه خود در تصمیماتی که درباره این موضوع گرفته، اقرار کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، یورگن کلوپ در مصاحبه‌ای که روز گذشته انجام داد رو به خبرنگاران با شوخی گفت "شما درست می‌گفتید و من اشتباه می‌کردم". حالا لیورپول سخت به دنبال خرید یک هافبک است تا خلا حضور 4 ستاره خط میانی این تیم که به دلیل مصدومیت چند هفته‌ای دور از میادین خواهند بود را پر کند. کلوپ در پاسخ به این سوال که پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به سراغ چه گزینه‌ای خواهد رفت، گفت "اولویت ما تغییر کرده است. می‌دانم که این بحث را ما از زمان شروع فصل نقل و انتقالات داشته‌ایم و من هم کسی بودم که گفتم ما نیاز به خرید یک هافبک نداریم اما حق با شما بود و من اشتباه می‌کردم. آن زمان شرایط طور دیگری بود و واقعا نمی‌توانم درباره آن چیزی بگویم. ما حالا به دنبال یک هافبک هستیم و اگر گزینه مناسبی پیدا کنیم، به سراغش می‌رویم و اگر نه، از این کار منصرف می‌شویم". جود بلینگهام بیشتر بخوانید: تصمیم جدید پورتو درباره طارمی؛ مهدی در مسیر ستاره لیورپول لیورپول مدت‌هاست که سعی داشته جود بیلینگهام را از دورتموند به خدمت بگیرد اما از آنجا که دورتموند استاد خرید و فروش‌های به موقع و سودآور است، گفته که مایل نیست در این تابستان ستاره جوان انگلیسی خود را به تیمی واگذار کند. آنفیلدی‌ها حتی نسبت به جذب مویسه کایسدو، هافبک دفاعی تیم برایتون هم علاقمند هستند و در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر برقراری ارتباط با فرانکی دی‌یونگ، هافبک مغضوب بارسلونا نیز شنیده شده است. لئاندرو پارادس، هافبک پاری‌سن‌ژرمن هم در بین گزینه‌های آنها قرار داشت اما کلوپ به دنبال خرید یک بازیکن 28 ساله برای این پست نیست. البته نام حوسام آئوار از لیون هم در میان گزینه‌ها به چشم می‌خورد اما کلوپ به خاطر برخی از شروطی که در قرارداد این بازیکن وجود داشت، روی نامش خط کشید. فرانکی دی یونگ بیشتر بخوانید: شورش علیه هلندی پراشتباه؛ این بازیکن را فورا بفروشید! کلوپ می‌گوید "باید ببینیم تا روز آخر نقل و انتقالات چه اتفاقی می‌افتد. ما به دنبال گزینه‌های خود هستیم تا یک بازیکن مناسب را جذب کنیم. باور کنید که ما روی این مساله سخت در حال کار هستیم و اگر می‌بینید اتفاقی تاکنون نیفتاده به این دلیل است که یا بازیکن مورد نظر ما خیلی گرانقیمت است یا بازیکن‌های پیشنهادی مناسب کاری که ما می‌خواهیم نیستند. تنها موضوع بااهمیت، خرید یک بازیکن مناسب است اما نه به هر قیمتی. برای خرید یک بازیکن همه ما باید متقاعد شویم و اگر یک جای کار درست نباشد، ما هم دست از کار می‌کشیم". کورتیس جونز این هفته به میادین بازمی‌گردد اما تیاگو آلکانترا، دیوگو جوتا و جوئل ماتیپ برای بازگشت به رقابت، به یک تا دو هفته دیگر زمان نیاز دارند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...