کمیته استیناف و فراری رو به جلو: بروید به CAS شکایت کنید!

اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پس از تائید رای کمیته انضباطی درباره بازیکن گابنی گل گهر سیرجان، با یک کلید واژه پاسخ منتقدان خود را می دهند!
کدخبر (23067) | 13 بهمن 1400 | ساعت 08:45
0 91
کمیته استیناف و فراری رو به جلو: بروید به CAS شکایت کنید!
اعضای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال پس از تائید رای کمیته انضباطی درباره بازیکن گابنی گل گهر سیرجان، با یک کلید واژه پاسخ منتقدان خود را می دهند!

به گزارش سرخ نیوز، تائید رای کمیته انضباطی از سوی کمیته استیناف درباره پرونده بازیکن گابنی تیم فوتبال گل گهر سیرجان، انتقاداتی را به دنبال داشت. این اتفاق که خواسته جدی استقلالی ها بود و برای محقق شدنش -بخوانید امتیاز گیری بیرون زمین مسابقه-تلاش های بسیاری را انجام دادند، بازخوردهایی داشت و بسیاری با بیان اینکه فدراسیون فوتبال و کمیته های مربوطه سلیقه ای عمل کرده و امتیازات تقدیمی آنها به استقلال و دو تیم دیگر منطبق با قوانین نبوده است و ضمنا این رای را در مغایرت با آرای پرونده های مشابه قبلی دانستند. باشگاه پرسپولیس نیز که از چنین رای عجیبی متضرر شده است امروز در متنی به طرح دلایل اعتراض خود پرداخت؛ متنی که کمیته استیناف موظف است پاسخ روشنی به آن بدهد. اما در عین حال به نظر می رسد که استینافی ها در یک تصمیم مشترک، قرار بر این گذاشته اند تا با یک کلید واژه به مقابله با منتقدان خود بپردازند؛ کلید واژه ای به نام CAS! آنها امروز در مصاحبه هایی اعلام کردند که باشگاه گل گهر برود به دادگاه عالی ورزش یا همان CAS اعتراض کند. دادرس عضور کمیته استیناف اولین نفری بود که این موضوع را مطرح کرد و صبح امروز نیز سید عباس موسوی، نایب رئیس کمیته استیناف گفت: طبق رای باشگاه گل‌گهر می‌تواند برای پیگیری پرونده به دادگاه CAS مراجعه کند. آنچه از این پاسخ ها بر می آید، این است که آقایان می خواهند پیش دستی کنند و قبل از آنگه باشگاه گل گهر رسما از تصمیم خود مبنی بر شکایت به CAS سخنی بگوید فراری رو به جلو داشته باشند و حتی ابایی از این مسئله نداشته باشند که رفتن یک پرونده دیگر از فوتبال ایران به دادگاه عالی ورزش فی نفسه برای فوتبالی که پرونده های بساری در آنجا دارد خوشایند نیست. این برداشت از موضع گیری مشترک آنان می شود که؛ می خواهند خودشان را در موضع قدرت نشان دهند تا از رای اخیرشان این تلقی شود که کاملا قانونی بوده و جای هیچ حرف و حدیثی ندارد! از سوی دیگر باید دید باشگاه سیرجانی تا کجا قصد پیگیری این پرونده را دارد و با ورود به مرحله شکایت به دادگاه عالی ورزش و تقبل هزینه هایی که این اقدام در پی خواهد داشت، احقاق حق خواهد کرد؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...