کناره گیری مهم ترین مجری فوتبالی جهان از اجرا

طی خبری تعجب‌برانگیز، گری لینه‌کر از اجرای برنامه Match of the day کناره‌گیری کرد.
کدخبر (153417) | 20 اسفند 1401 | ساعت 08:48
0 72
کناره گیری مهم ترین مجری فوتبالی جهان از اجرا
طی خبری تعجب‌برانگیز، گری لینه‌کر از اجرای برنامه Match of the day کناره‌گیری کرد.

به گزارش سرخ نیوز، طبق اطلاعیه که شبکه بی‌بی‌سی منتشر کرده است، گری لینه‌کر تا زمانی که آن‌ها بر سر استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نوع فعالیت در آن با یکدیگر به توافق برسند، او از اجرای برنامه Match of the day کناره‌گیری می‌کند.

این اتفاق پس از انتقاد لینه‌کر از سیاست مربوط به پناهجویان در انگلیس بوده که باعث درگیری شدید بین دولت و پردرآمدترین مجری این شرکت شده است.

بی‌بی‌سی در اطلاعیه خود اعلام کرده: فعالیت‌های اخیر لینه‌کر در فضای مجازی برخلاف دستورالعمل‌های ما بوده است. او باید از جانبداری در مورد مسائل سیاسی و حزبی جلوگیری کند. به همین دلیل تصمیم گرفته شد لینه‌کر از اجرای برنامه Match of the day کنار گذاشته شود تا به یک موضع روشن و شفاف در مورد استفاده از فضای مجازی برسیم. هرگز به لینه‌کر گفته نشده که نمی‌تواند نظر آزادی داشته باشد و یا در مورد مسائلی که برای او مهم است، صحبت نکند. تنها به وی گفته شده تا از جانبداری سیاسی خودداری کند.

تصمیم بی‌بی‌سی برای حذف گری لینه‌کر از مجری گری برنامه Match of the day، باعث هرج و مرج در میان تیم سازنده این برنامه شده و مفسران به همراه کارشناسان و مجریان دیگر از حضور در برنامه شنبه خودداری می‌کنند. یان رایت و آلن شیرر، استیو ویلسون و کانر مک نامارا، کارشناسان برنامه Match of the day نیز اعلام کردند برای حمایت از لینه‌کر، در این برنامه حضور پیدا نخواهند کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...