کودی رودز رکورد براک لزنر را شکست / «کابوس آمریکایی» در مسیر موفقیت

باخت براک لزنر برابر کودی رودز، باعث شکسته شدن رکورد دست‌نیافتنی او شد.
کدخبر (180118) | 23 اردیبهشت 1402 | ساعت 22:45
4 673
کودی رودز رکورد براک لزنر را شکست / «کابوس آمریکایی» در مسیر موفقیت
باخت براک لزنر برابر کودی رودز، باعث شکسته شدن رکورد دست‌نیافتنی او شد.

به گزارش سرخ نیوز، کودی رودز پس از بازگشت به WWE در رسلمنیا 38، روزهای بسیار بهتری را نسبت به دوران اولیه خود در این کمپانی می‌گذراند. رودز در آخرین روزها از اولین دور حضور خود، عملا تبدیل به یک دلقک و مهره‌ای سوخته شده بود اما حالا یکی از چهره‌های اصلی دبلیو دبلیو ای محسوب می‌شود. شیرینی بازگشت کودی رودز به WWE با یک مصدومیت شدید که حدودا ۹ ماه به طول انجامید، خیلی زود تلخ شد اما «کابوس آمریکایی» یک بازگشت فوق‌العاده دیگر را تجربه کرد؛ او برنده رویال رامبل 2023 شد و حالا در مسابقه‌ای تک به تک که در Backlash 2023 برگزار شد، توانسته براک لزنر را شکست داده و روند ۷ سال بدون شکست بودن او را بشکند.

 مخاطبان کشتی کج می‌دانند که براک لزنر، اصلا رقیب آسانی نیست و در ۱۱ سال گذشته که او از MMA و UFC به این رشته بازگشته، برابر کشتی‌گیران بسیار محدودی طعم شکست را چشیده است که حالا کودی رودز، یکی از آن‌هاست. شکست براک لزنر برابر کودی رودز در Backlash 2023، اولین باخت او از سال ۲۰۱۶ در یک مبارزه عادی بود. طی ۷ سال گذشته، براک لزنر در هیچ مسابقه‌ای که در آن برای عناوین قهرمانی رقابت نمی‌شد، شکست نخورده بود. آخرین شکست «جانور تجسم‌یافته» در یک مسابقه عادی، در سال ۲۰۱۶ برابر گلدبرگ رقم خورد؛ جایی که براک لزنر در عرض کمتر از ۹۰ ثانیه برابر حریف قدرتمندش شکست خورد. در واقع از زمان بازگشت لزنر به WWE در سال ۲۰۱۲، تنها دو کشتی‌گیر دیگر به جز کودی رودز و گلدبرگ توانسته‌اند او را در مسابقات عادی شکست دهند؛ جان سینا در سال ۲۰۱۲ و ترپیل اچ در رسلمنیا 29 که در سال ۲۰۱۵ برگزار شد. 

کودی رودز و براک لزنر ؛ این پایان راه نیست!

پس از پیروزی کودی رودز مقابل براک لزنر در بکلش ۲۰۲۳، به نظر می‌رسد که درگیری این دو وارد فاز جدید و جدی‌تری شده است. در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی تورنومنت قهرمانی کمربند سنگین وزن WWE که کودی رودز مقابل ست رالینز و فین بلر قرار گرفت و اتفاقا در آستانه پیروزی هم قرار داشت، لزنر در جریان مسابقه دخالت کرد و مانع از پیروزی او شد. حالا گزارش‌ها از آن حکایت می‌کنند که این دو، حداقل در ۲ مسابقه دیگر برابر هم قرار خواهند گرفت که یکی از آن‌ها در رویداد شب قهرمانان (Night of Champions) که در تاریخ ۶ خرداد به میزبانی عربستان سعودی برگزار می‌شود خواهد بود. علاوه بر این، شنیده می‌شود WWE در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقه‌ای بین کودی رودز و براک لزنر در SummerSlam 2023 است و اگر این حقیقت داشته باشد، طرفداران در بزرگترین رویداد تابستانی کشتی کج، شاهد مبارزه‌ای جذاب خواهند بود. بدون شک، کودی رودز با ادامه روند فعلی خود و در صورتی که تمام پتانسیل او از سوی WWE به درستی به کار گرفته شود، به زودی به یکی از قهرمانان اصلی این کمپانی تبدیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
براک‌لزنر‌شکست‌ناپذیره‌اینم‌شانسی‌بوده‌برده
کاربر سایت
04 شهریور 1402
مسابقه قشنگی بود خدایی
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...