کورس جذاب هادی نوروزی با فرشاد فرجی

دوم تیرماه ۱۳۹۲ تیم های پرسپولیس تهران و پرسپولیس قائم شهر در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفته و به تساوی ۲-۲ رضایت دادند.
کدخبر (18216) | 02 دی 1400 | ساعت 09:41
0 103
کورس جذاب هادی نوروزی با فرشاد فرجی
دوم تیرماه ۱۳۹۲ تیم های پرسپولیس تهران و پرسپولیس قائم شهر در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفته و به تساوی ۲-۲ رضایت دادند.

به گزارش سرخ نیوز؛ سال ها پیش که علی دایی هدایت پرسپولیس را برعهده داشت، سرخپوشان پایتخت اواخر خرداد ماه سال ۱۳۹۲ برای برگزاری اردوی تدارکاتی راهی رامسر شدند. دوم تیرماه ۱۳۹۲ شاگردان علی دایی در ورزشگاه شهید چمران و از ساعت ۱۷:۴۰ رو به روی پرسپولیس قائم شهر قرار گرفتند. در این دیدار تدارکاتی نیلسون، بنگر، حسینی، خانزاده، عالیشاه، علی عسگری، کفشگری، غریبی، نوروزی، عباس زاده و حقیقی در نیمه اول به میدان رفتند که در دقیقه ۲۵ شوشتری بازیکن پرسپولیس قائمشهر گل اول بازی را به ثمر رساند. در ادامه عباس زاده مهاجم جدید پرسپولیس در دقیقه ۳۰ گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد و مهرداد کفشگری در دقایق پایانی نیمه اول، گل دوم را به ثمر رساند. در نیمه دوم رضا محمدی، یونس شاکری، محمدحسین کنعانی، فرشاد قاسمی و رضا نورمحمدی نیز برای پرسپولیس به میدان رفتند. در دقیقه ۲۵ نیمه دوم، ناصر رضایی هافبک پرسپولیس قائمشهر از روی یک ضربه ایستگاهی گل تساوی را به ثمر رساند. نکته جالب اما تصویری به جا مانده از این دیدار است که در آن کورس جالب زنده یاد هادی نوروزی و فرشاد فرجی (بازیکن پرسپولیس قائم شهر) برای تصاحب توپ را مشاهده می کنید. شاید آن روزها کسی فکرش را نمی کرد نوروزی خیلی زود پرسپولیسی ها را برای همیشه ترک کند و چند سال بعد نیز فرجی سرخپوش شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...