کیسه های پول، افعی های ایتالیا؛ کدام تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می شود؟

فینال مهمترین تورنومنت باشگاهی اروپا یعنی لیگ قهرمانان اروپا امشب میان دو تیم اینترمیلان و منچسترسیتی برگذار خواهد شد.
کدخبر (192393) | 20 خرداد 1402 | ساعت 09:42
0 140
کیسه های پول، افعی های ایتالیا؛ کدام تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می شود؟
فینال مهمترین تورنومنت باشگاهی اروپا یعنی لیگ قهرمانان اروپا امشب میان دو تیم اینترمیلان و منچسترسیتی برگذار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پس از کش و قوس های فراوان این فصل از فوتبال اروپا هم به اتمام رسید و آخرین مسابقه آن هم امشب تعیین کننده قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. در یک سوی این مسابقه شاگردان اینزاگی که فصل دراماتیکی را تجربه کردند آماده شیرین کردن پایان خودشان هستند و در سمت دیگر گواردیولا و منچسترسیتی ایستاده است که تنها ۹۰ دقیقه با فتح یک سه‌گانه فاصله دارد. کیسه های پول، افعی های ایتالیا؛ کدام تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می شود؟

یوهان کرایف: کیسه های پول گل نمی زنند

جمله‌ای معروف از یوهان کرایف به یادگار مانده است که می‌گفت:
کیسه های پول نمی‌توانند برای شما در زمین مسابقه گلزنی کنند.

فینال لیگ قهرمانان اروپا / چه تیمی فاتح استانبول خواهد شد؟

اما حالا شاگرد برخواسته از مکتب خود کرایف خلاف باور او را به اثبات رسانده است. خرج و مخارج به شدت زیاد سیتیزن‌ها و جذب ستاره های موجود در بازار نقل و انتقالات که گل سرسبد آنها در این فصل ارلینگ هالند بود پپ را به رویای خودش که فتح مجدد لیگ قهرمانان اروپا است نزدیک کرده است. صدالبته کیفیت فنی بالای تیم او غیرقابل انکار است و باید دید کارنامه زرین او امشب خوش رنگ تر می شود یا خیر. کیسه های پول، افعی های ایتالیا؛ کدام تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می شود؟ در سمت مقابل پپ گواردیولا، اینزاگی ایستاده است. مربی که شاید لیگ را به ناپولی باخت اما جام حذفی را از چنگ رقبا درآورد تا حالا آماده برای فتح دومین و شاید مهمترین جام فصل باشد. برای اینزاگی که هنوز راه زیادی از دوران مربیگری خودش را طی نکرده است فتح این تورنومنت به منزله یک پرش بزرگ به سمت قله های موفقیت است و به قطع کسب چهارمین جام قهرمانی اروپا برای اینتر یادگاری خواهد بود که او را هم همانند مورینیو تحت هر شرایطی روی سکو های نراتزوری مقدس خواهد کرد‌. کیسه های پول، افعی های ایتالیا؛ کدام تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می شود؟ حال باید منتظر ماند و دید سرنوشت جامی که طی ۵ فصل اخیر دوبار توسط چلسی و لیورپول به انگلستان برده شده است و آخرین بار سال ۲۰۱۰ توسط همین اینتر راهی ایتالیا شد چه خواهد شد و در نهایت کدام کاپیتان مفتخر به بالا بردن جام مهمترین عنوان باشگاهی در اروپا خواهد شد.

زمان و ساعت فینال لیگ قهرمانان اروپا

بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و اینتر میلان، امشب، شنبه 20 خرداد 1402 ساعت 22:30 در شهر استانبول برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...