کیم کارداشیان و رونمایی از چهره اش در دوران جوانی + عکس

کیم کارداشیان به بهانه تولد دوستش، تصاویری از دوران جوانی‌اش را به اشتراک گذاشت.
کدخبر (177379) 18 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:38
0 176
کیم کارداشیان به بهانه تولد دوستش، تصاویری از دوران جوانی‌اش را به اشتراک گذاشت.

به گزارش سرخ نیوز، در طول سال‌های اخیر، همواره بحث عمل‌های جراحی زیبایی که اعضای خانواده کارداشیان انجام داده‌اند، داغ بوده و حالا کیم کارداشیان در استوری‌های صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام و به بهانه جشن گرفتن تولد یکی از دوستان قدیمی‌اش، تصاویری قدیمی و بامزه‌ای را منتشر کرده. این تصاویر مربوط به زمانی است که او و خواهران مشهورش هنوز جزو سلبریتی‌های سرشناس دنیا نبودند.

تصاویر جوانی کیم کارداشیان

در این تصاویر، کیم 43 ساله، جوان و خندان است و جالب اینجاست که در این تصاویر، چهره طبیعی او را می‌بینیم. در کنار هر تصویر، او جملاتی مملو از احساسات را برای دوستش نوشته. کیم در کنار یکی از این تصاویر نوشته:
تولدت مبارک؛ خیلی دوستت دارم.
کیم کارداشیان و رونمایی از چهره اش در دوران جوانی + عکس 02و شرح عکس بعدی این است:
تو همیشه شریک محبوب من برای آرایش کردن و عکس گرفتن در حیاط خلوت هستی.
کیم کارداشیان و رونمایی از چهره اش در دوران جوانی + عکس او برای عکس سوم که مربوط به یک میهمانی شبانه با دوستان است، نوشته:
تو به من نشان دادی که چقدر نمی‌خواهم به دانشگاه و مهمانی بروم.
و در مورد عکس چهارم نوشته:
تو همیشه هستی تا نور مثبتی برای زندگیمان باشی و بهترین توصیه‌ها را به‌عنوان والدین و توصیه‌های مفیدی برای زندگی را ارائه دهی. دوستت دارم.
با مشاهده این تصاویر و چهره طبیعی کیم کارداشیان، بحث‌ها در مورد اینکه آیا او عمل جراحی زیبایی انجام داده یا نه، دوباره داغ شده است.

تغییرات کیم کارداشیان از ۱۴ سالگی تا ۴۳ سالگی

اخیراً او یک ویدئو در تیک تاک منتشر کرد که هوادارانش را به‌شدت برانگیخت. این ویدئو ماه گذشته در حساب مشترک کیم کارداشیان و دخترش، نورث، به اشتراک گذاشته شد و در آن، این مادر و دختر، در حال انتخاب فنجان‌های سفارشی نودل مدنظرشان بودند. زمانی که آن‌ها فنجان نودلشان را دریافت کردند، آن را رو به دوربین نشان دادند و نورث برای دوربین دست تکان داد. اگر چه کیم در این ویدئو چشمانش را پشت عینک آفتابی پنهان کرده بود ولی طبق گفته برخی کاربران، لب‌های او برجسته‌تر و بینی‌اش کوچک‌تر به‌نظر می‌رسید.
  کاربران و منتقدان در ردیت درباره این تغییرات، پیغام‌هایی را نوشتند. یکی این سؤال را مطرح کرد:
بینی و لب‌های کیم در این ویدئو تغییر کرده بود. نه؟
و کاربر دیگری نوشت:
بله. قطعاً جدید هستند.
فرد دیگری به این نکته اشاره کرد که کیم، دائماً از فیلترهایی استفاده می‌کند و شاید این فیلترها به چشم هواداران آمده.
اما کیم در واکنش به گمانه‌زنی‌ها درباره انجام عمل جراحی‌های زیبایی واکنش نشان داد و عکسی از خودش در سن 14 سالگی را در کنار عکسی جدید منتشر کرد. در هردوی این تصاویر، چهره او یکسان به‌نظر می‌رسید. در عکس اول، کیم جوان را با ژستی خاص و یک گل کوچک در موهایش می‌بینیم. او یک تیشرت سفید به تن دارد و یک گردنبند بانمک هم به گردن انداخته. در عکس جدید، کیم کارداشیان با موهایی به رنگ روشن دیده می‌شود و پیراهنی صورتی رنگ به تن دارد. کیم کارداشیان و رونمایی از چهره اش در دوران جوانی + عکس 05بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...