کین به انریکه «نه» گفت

با وجود علاقه پاری سن ژرمن به هری کین، این بازیکن علاقه‌ای برای پیوستن به جمع پاریسی‌ها ندارد و هدف ترجیحی او بایرن مونیخ است.
کدخبر (209325) | 27 تیر 1402 | ساعت 08:54
0 141
کین به انریکه «نه» گفت
با وجود علاقه پاری سن ژرمن به هری کین، این بازیکن علاقه‌ای برای پیوستن به جمع پاریسی‌ها ندارد و هدف ترجیحی او بایرن مونیخ است.

به گزارش سرخ نیوز، هری کین تصمیمش را گرفته که به هر شکل ممکن در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دوران حضورش در باشگاه تاتنهام خاتمه دهد. بایرن مونیخ مشتری جدی این بازیکن است که تا به حال دو پیشنهاد به مدیران تاتنهام ارائه کرده و با پاسخ منفی آنها روبرو شده اما او به این باشگاه اعلام کرده که دوست دارد فصل آینده با پیراهن بایرن به میدان برود. گفته می‌شود کاپیتان تیم ملی انگلیس با بایرن مونیخ به توافق شخصی رسیده و امیدوار است که تاتنهام هم برای فروش او در فاصله یک سال تا پایان مهلت قراردادش کوتاه بیاید. در این میان، پاری سن ژرمن تلاش کرد تا با تکیه بر ثروت هنگفت و هزینه‌های بسیارش در چند سال اخیر پیشنهاد جذابی را برای به خدمت گرفتن کین ارائه کند که با پاسخ منفی او روبرو شده است. پیشنهاد پی اس جی ممکن بود برای دنیل لوی، مدیر تاتنهام، که اعلام کرده حاضر است کین را تنها با 100 میلیون پوند به فروش برساند جذا‌ب‌تر باشد اما او علاقه‌ای به حضور در پارک دو پرنس و کار با لوئیس انریکه ندارد. پاری سن ژرمن به دنبال جذب یک ستاره دیگر برای تقویت خط حمله تیمش است اما تا به حال موفق نشده با هیچ بازیکنی در این پنجره تابستانی به توافق برسد و تلاش برای یافتن مهاجم مدنظرش ادامه دارد. آخرین حواشی فوتبال خارجی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...