گرانترین مربی فوتبال جهان و مدل 35 ساله در لندن!

دیگو سیمئونه که گفته می‌شود ثروتمندترین سرمربی جهان است، تمایل دارد در پایان فصل اتلتیکو مادرید را ترک کند و این موضوع را علنا به مدیران باشگاه نیز اعلام کرده است.
کدخبر (125106) | 22 دی 1401 | ساعت 08:12
0 155
گرانترین مربی فوتبال جهان و مدل 35 ساله در لندن!
دیگو سیمئونه که گفته می‌شود ثروتمندترین سرمربی جهان است، تمایل دارد در پایان فصل اتلتیکو مادرید را ترک کند و این موضوع را علنا به مدیران باشگاه نیز اعلام کرده است.

به گزارش سرخ نیوز و طبق اعلام منابع در اسپانیا، سیمئونه می‌خواهد از واندا متروپولیتانو دور شود و تیم بعدی او می‌تواند در انگلیس باشد. این خبر به ویژه هواداران چلسی را هیجان زده کرده چراکه اوضاع گراهام پاتر در این تیم اصلا خوب نیست و بعید نیست که او به زودی استمفورد بریج را ترک کند. پاتر که در ابتدای فصل جایگزین توماس توخل شد، نتوانست به اوضاع آبی‌های لندن سر و سامان بدهد و حالا در حایکه هنوز هفته‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده، زمزمه‌هایی مبنی بر برکناری وی شنیده می‌شود. این در حالی است که تاد بولی، مالک جدید باشگاه روی پاتر برای مدتی طولانی حساب باز کرده بود. گرانترین مربی فوتبال جهان و مدل 35 ساله در لندن!

دیگو سیمئونه و هسمر جدیدش کارلا پریرا

حالا اگر سیمئونه به غرب لندن بیاید و جای پاتر را بگیرد، ممکن است همسرش کارلا پریرا که تقریباً دو دهه از سیمئونه جوان‌تر است، به او بپیوندد. سیمئونه در سال 2014، مدت کوتاهی پس از جدایی از همسر اولش، کارولینا بالدینی، کارلا را در یک رستوران ملاقات کرد. این مربی آرژانتینی دوست دارد زندگی خصوصی خود را دور از هیاهو و حواشی نگه دارد، اما گزارش‌ها از اسپانیا در سال 2019 نشان می‌دهد که او با یک حلقه نامزدی به ارزش 4500 پوند از پریرا خواستگاری کرده است. ضمن آنکه از هیچ هزینه‌ای برای برگزاری مراسم مجلل آنها در توسکانی در اواخر همان سال دریغ نشده است. گرانترین مربی فوتبال جهان و مدل 35 ساله در لندن!

عکس های دیگو سیمئونه و همسرش

پس از آن مراسم هر دو عکس‌هایی از مناظر زیبای ایتالیا را در حساب‌های اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند تا این مناسبت را جشن بگیرند. طبق گفته Celebrity Net Worth ظاهرا سیمئونه ثروتمندترین مربی جهان است. او حدود 106 میلیون پوند ثروت دارد. بخش بزرگی از این دارایی خالص را می‌توان به دستمزد هنگفت او در مادرید نسبت داد که هر سال کمی بیش از 40 میلیون پوند برایش آورده داشته باشد. در نتیجه، دارایی خالص سیمئونه حتی از دارایی خالص پپ گواردیولا در منچسترسیتی بیشتر است. گرانترین مربی فوتبال جهان و مدل 35 ساله در لندن! سیمئونه همچنین با برند Range Rover همکاری و سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه‌ای در املاک داشته است. به گزارش ال چیرینگیتو، سیمئونه به اتلتیکو مادرید گفته است که در تابستان، یک سال قبل از پایان قراردادش، از این تیم جدا خواهد شد. این مربی 52 ساله پس از چند تجربه مربیگری در زادگاهش آرژانتین، 12 سال گذشته را در اتلتی گذرانده است. گرانترین مربی فوتبال جهان و مدل 35 ساله در لندن! بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...