گزارش بازی تراکتور مقابل هوادار تهران / پیش روی چراغ خاموش شاگردان خمز

تراکتور و هوادار در چارچوب دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.
کدخبر (139275) | 19 بهمن 1401 | ساعت 10:22
0 100
گزارش بازی تراکتور مقابل هوادار تهران / پیش روی چراغ خاموش شاگردان خمز
تراکتور و هوادار در چارچوب دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

به گزارش سرخ نیوز، در دومین روز از برگزاری هفته نوزدهم لیگ برتر خلیج فارس، تیم هوادار در تهران، میزبان تراکتور بود و با یک گل دیر هنگام، برابر سرخ‌پوشان تبریزی شکست خورد.

بازی تراکتور مقابل هوادار در لیگ برتر

بازی تراکتور مقابل هوادار در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد.

ساعت و تاریخ بازی تراکتور مقابل هوادار تهران

ساعت و تاریخ بازی تراکتور و هوادار طبق برنامه اعلام شده چهارشنبه 19 بهمن 1401 از ساعت 14:00 است.

ورزشگاه بازی تراکتور مقابل هوادار

بازی تراکتور مقابل هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار شد.

تیم داوری بازی تراکتور مقابل هوادار

داور: امیر عرب‌براقی / کمک داوران: محسن سلطانی، میلاد قاسمی، مهدی اجاقی / ناظر: نادر جعفری

تراکتور

تراکتور که پس از حضور پاکو خمز روی نیمکت این تیم متحول شده است، در رده پنجم جدول لیگ برتر حضور دارد. تبریزی‌ها با پیروزی در این دیدار، ۳۲ امتیازی شده و موقتا بالاتر از گل‌گهر ۳۰ امتیازی در رده چهارم جدول قرار گرفتند.

ترکیب تراکتور مقابل هوادار

ترکیب تراکتور مقابل هوادار بدین شرح اعلام شد؛

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد آقاجان‌پور، میلاد کُر(۷۷- ابوالفضل رزاق‌پور)، صفا هادی، مهدی کیانی(۶۰- محمد عباس‌زاده)، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین(۴+۹۰- بهزاد سلامی)، محمد قنبری(۷۷- کریم آذر)، مهدی هاشم‌نژاد(۴+۹۰- پوریا آریاکیا)، رضا اسدی

گزارش بازی تراکتور مقابل هوادار تهران

هوادار

شاگردان ساکت الهامی با توجه به بضاعت خود، فصل را به شکل مطلوبی پشت سر گذاشتند و با کسب ۲۲ امتیاز، در رتبه نهم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند. هوادار تهران در صورت پیروزی برابر تراکتور، می‌توانست به امتیاز بیست و پنجم رسیده و بالاتر از تیم گران‌قمیت فولاد خوزستان، به رده هشتم جدول برسد اما این اتفاق رخ نداد.

ترکیب هوادار مقابل تراکتور

ترکیب هوادار مقابل تراکتور بدین شرح اعلام شد؛

محمدرضا خالدآبادی، عزت الله پورقاز، فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، سپهر روزی‌طلب(۸۸- امید سینگ)، محمدمهدی مهدی‌خانی(۱۰+۹۰- داریوش شجاعیان)، نیما انتظاری، حسین صادقی، محمد چهارمحالی(۷۷- مسعود شجاعی)، بابک مرادی(۸۸- محمد میری)، محمدجواد محمدی

اتفاقات بازی تراکتور مقابل هوادار

دیدار تراکتور و هوادار به دلیل مصدومیت بازیکنان، توقف‌های بسیاری داشت.

دقایق حساس بازی تراکتور و هوادار تهران:

دقیقه ۸: محمدرضا اخباری دروازه‌بان و کاپیتان تراکتور در برخورد با بازیکن خودی، برای لحظاتی بیهوش شد. دقیقه ۱۸: ارسال ریکاردو آلوز از سمت چپ روی سر رضا اسدی فرود آمد اما ضربه سر محکم او با واکنش تماشایی محمدرضا خالدآبادی راهی کرنر شد. دقیقه ۳۱: ارسال ریکاردو آلوز از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر مهاجم تراکتور همراه شد که از کنار دروازه با اختلاف کمی روانه اوت شد. دقیقه ۴۴: ضربه خطرناک محمد چهارمحالی از داخل محوطه شش قدم روی ارسال صورت گرفته از سمت راست، با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت. دقیقه ۶+۴۵: ضربه آزاد مستقیم رضا اسدی با فاصله نسبتا کمی از بالای دروازه هوادار به بیرون رفت. دقیقه ۵۵: شوت سنگین مهدی مهدی‌خانی از داخل محوطه جریمه با واکنش خوب اخباری راهی کرنر شد. دقیقه ۶۱: شوت محکم آلوز از پشت محوطه جریمه، با واکنش خالد آبادی راهی کرنر شد. دقیقه ۶۵: پاس بی نظیر بابک مرادی در یک موقعیت تک به تک به جواد محمدی رسید اما ضربه نه چندان خوب او را اخباری به خوبی دفع کرد. دقیقه ۶۷: میلاد کر پس از برخورد شدید با سپهر روزی‌طلب، دچار مصدومیت سنگینی شد که با حضور آمبولانس در زمین، راهی بیمارستان شد. دقیقه ۷۸: روی پاس عمقی رضا اسدی، ریکاردو آلوز پشت مدافعان هوادار صاحب توپ شد اما ضربه او در مصاف تک به تک، با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

کارت زرد:

هوادار: محمدجواد محمدی (دقیقه ۳۰)، سپهر روزی‌طلب (دقیقه ۶۸)، نیما انتظاری (۱+۹۰ و پس از پایان بازی)

کارت قرمز:

هوادار: نیما انتظاری (پس از پایان بازی)

شرح گل ها:

هوادار ۰ - تراکتور ۱ / گوستاوو (دقیقه ۱+۹۰): ارسال ریکاردو آلوز از سمت چپ در محوطه جریمه به گوستاوو رسید و او با سماجت خود، توانست دروازه هوادار را با ضربه‌ای دقیق باز کند.

حواشی بازی هوادار مقابل تراکتور:

- با وجود اینکه اغلب مسابقات لیگ برتر با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، در این بازی خبری از حضور تماشاگران روی سکوها نیست. - شنیده می‌شود هوشنگ نصیرزاده تعدادی از هواداران تراکتور را همراه خود وارد مجموعه پاس قوامين کرده اما با مخالفت شدید یگان ویژه، موفق نشده آنها را وارد استادیوم کند. - نیمه اول این بازی به دلیل مصدومیت اخباری ۶ دقیقه و نیمه دوم به دلیل مصدومیت میلاد کر ۱۳ دقیقه وقت اضافه داشت.

نتیجه بازی تراکتور مقابل هوادار تهران

تراکتور توانست با همکاری دو بازیکن خارجی خود یعنی ریکاردو آلوز و گوستاوو، در دقایق پایانی به گل رسیده و هوادار تهران را پشت سر بگذارد.

خلاصه بازی تراکتور مقابل هوادار

ببینید: خلاصه بازی تراکتور ۱ هوادار ۰

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...