گزارش بازی فوتبال ساحلی ایران مقابل عمان / جدال با ژاپن برای قهرمانی

بازی فوتبال ساحلی ایران و عمان در چارچوب مرحله نیمه نهایی فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ با برتری تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
کدخبر (158389) | 05 فروردین 1402 | ساعت 13:26
0 114
گزارش بازی فوتبال ساحلی ایران مقابل عمان / جدال با ژاپن برای قهرمانی
بازی فوتبال ساحلی ایران و عمان در چارچوب مرحله نیمه نهایی فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ با برتری تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، با توجه به برنامه کامل مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ ، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در پنجمین دیدار خود در این رقابت ها مقابل عمان قرار گرفت. این بازی در چارچوب مرحله نیمه نهایی برگزار شد.

زمان فوتبال ساحلی ایران مقابل عمان

با توجه به زمان فوتبال ساحلی ایران و عمان ، این دیدار از ساعت ۱۷:۰۰ امروز شنبه 5 فروردین ۱۴۰۲ برگزار شد.

گروه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳

ایران در گروه دوم مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ با سه تیم امارات، ازبکستان و مالزی هم گروه بود. سپس در یک چهارم نهایی تیم ملی کشورمان به مصاف تیم دوم گروه اول ، یعنی بحرین رفت و اکنون در نیمه نهایی مقابل عمان قرار گرفت.

نتایج زنده فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا ۲۰۲۳

با توجه به گزارش زنده نتایج فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ ، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نخستین بازی مقابل مالزی پیروز شد ، در گام دوم تیم ملی کشورمان ازبکستان را شکست داد و سپس ایران با شکست امارات به عنوان صدرنشین گروه دوم به یک چهارم نهایی رسید. در مرحله یک چهارم نهایی ، ایران بحرین را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی رسید.

گزارش زنده بازی فوتبال ساحلی ایران و عمان

بازی فوتبال ساحلی ایران عمان در ۳ تایم برگزار می شود.  

نتیجه وقت اول تا سوم فوتبال ساحلی ایران مقابل عمان

تایم اول فوتبال ساحلی ایران و عمان با تساوی 2-2 دو تیم به پایان رسید. تایم دوم فوتبال ساحلی ایران مقابل عمان با برد سه بر یک ملی پوشان کشورمان به اتمام رسید.
تایم سوم فوتبال ساحلی ایران بحرین با برد یک بر صفر ملی پوشان کشورمان پایان یافت.

نتیجه فوتبال ساحلی ایران و عمان

نتیجه فوتبال ساحلی ایران و عمان ، پیروزی 6 بر 3 تیم ملی کشورمان بود.

خلاصه فوتبال ساحلی ایران عمان

خلاصه فوتبال ساحلی ایران و عمان نشان می دهد که تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گرچه تایم نخست را با تساوی به پایان رساند اما با نمایش بهتر در دو تایم دوم و سوم موفق شد با نتیجه 3-6 عمان را شکست داده و به فینال فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ برسد. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در فینال باید به مصاف ژاپن برود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...