مس رفسنجان 1 - استقلال 2 / کامبک در 4 دقیقه!

بازی مس رفسنجان مقابل استقلال در چارچوب دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد و با نتیجه 2-1 به سود استقلال به پایان رسید.
کدخبر (179256) | 22 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:34
0 257
مس رفسنجان 1 - استقلال 2 / کامبک در 4 دقیقه!
بازی مس رفسنجان مقابل استقلال در چارچوب دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد و با نتیجه 2-1 به سود استقلال به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، تیم استقلال که با توجه به تساوی هفته گذشته مقابل صنعت نفت آبادان از کورس قهرمانی دور مانده، در هفته بیست و نهم لیگ برتر خلیج فارس، در کرمان باید به مصاف مس رفسنجان برود. بازی مس رفسنجان مقابل استقلال از ساعت 18 امروز بیست و دوم اردیبهشت ماه برگزار شد. نتیجه بازی مس رفسنجان مقابل استقلال / خطر از بیخ گوش حسینی گذشت!

بازی استقلال مقابل مس رفسنجان

بازی استقلال مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

ساعت و تاریخ مس رفسنجان مقابل استقلال

ساعت و تاریخ بازی استقلال و مس رفسنجان طبق برنامه اعلام شده جمعه 22 اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت 18 بود.

ورزشگاه بازی استقلال مقابل مس رفسنجان

بازی استقلال مس رفسنجان در استادیوم شهدای مس برگزار شد.

تیم داوری بازی استقلال برابر مس رفسنجان

داور بازی استقلال مس رفسنجان: سیدمهدی سیدعلی / کمک ها: فرهاد مروجی – محمدی راهی ؛ داور چهارم: جواد رحیم زاده / ناظر: سیداحمد صالحی مقدم گزارش بازی مس رفسنجان مقابل استقلال / کامبک در 4 دقیقه!

استقلال

استقلال با توجه به حواشی فراوان خارج از زمین، طی هفته‌های اخیر نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد. آبی پوشان بعد از باخت در دربی، پارس جنوبی جم را از پیش رو برداشتند و مقابل صنعت نفت آبادان در خانه متوقف شدند. شاگردان ریکاردو ساپینتو با 56 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارند. پیروزی در بازی امروز مس رفسنجان استقلال می تواند امیدهای آبی ها را برای کسب قهرمانی زنده نگه دارد.

ترکیب استقلال مقابل مس رفسنجان

ترکیب استقلال مقابل مس رفسنجان بدین شرح اعلام شد؛ سید حسین حسینی، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، سعید مهری، مهدی قایدی، رضا میرزایی و ارسلان مطهری ترکیب استقلال مقابل مس رفسنجان / هفته بیست و نهم لیگ برتر

مس رفسنجان

شاگردان محمد ربیعی در این فصل عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و بعد از برد 4گله مقابل ملوان راهی دیدار مس رفسنجان مقابل استقلال شدند. نارنجی پوشان با 46 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند.

ترکیب مس رفسنجان مقابل استقلال

ترکیب مس رفسنجان مقابل استقلال بدین شرح اعلام شد؛ حامد لک، ایمان سلیمی، فراز امامعلی مهرداد رضایی، شاهین توکلی، حسن جعفری، محسن آذرباد، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، مهدی ترکمان، گادوین منشا ترکیب مس رفسنجان مقابل استقلال / هفته بیست و نهم لیگ برتر

خط زمان بازی مس رفسنجان مقابل استقلال

دقیقه 4: مهدی قایدی با یک حرکت تکنیکی دیدنی و پس از جا گذاشتن چندین مدافع مس رفسنجان، وارد محوطه جریمه شد که شوت او را حامد لک دفع کرد. دقیقه 8: بازیکنان مس پس از چند پاس متوالی در پشت محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شدند که شوت مهرداد رضایی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 13: استقلال یک بار دیگر شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد. شوت ارسلان مطهری از پشت محوطه جریمه زده شد که حامد لک با واکنشی به موقع توپ را دفع کرد. دقیقه 24: مس رفسنجان صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال آذرباد پس از اشتباه حسینی، به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 27: آذرباد توپ را روی پای چپش آورد و ضربه خوبی را روانه دروازه کرد که با واکنش دیدنی حسینی توپ راهی کرنر شد. گزارش بازی مس رفسنجان مقابل استقلال / کامبک در 4 دقیقه!دقیقه 28: کرنر ارسالی در دهانه دروازه به جفرسون رسید و ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت. دقیقه 36: ارسال دیدنی صالح حردانی با ضربه سر تماشایی ارسلان مطهری حوالی نقطه پنالتی با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 44: شوت محکم قایدی به دست مدافع مس برخورد کرد، ولی داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. دقیقه 2+45: ارسال دیدنی صالح حردانی به روی دروازه با ضربه سر تماشایی ارسلان مطهری همراه شد که این موقعیت با واکنش استثنایی حامد لک مهار شد. دقیقه 46: شوت راه دور و دیدنی مهدی مهدی پور با برخورد به تیرک افقی دروازه به بیرون رفت. دقیقه 51: استقلال روی یک کار تیمی صاحب موقعیت شد که ضربه خودخواهانه رضا میرزایی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 54: یک ارسال به محوطه جریمه نصیب زبیر نیک نفس شد که ضربه سر او به تور کنار دروازه برخورد کرد. دقیقه 69: مس روی یک ضربه کرنر صاحب فرصت فوق العاده ای شد که ضربه سر شیمبا با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 71: روی حرکت بسیار خوب محبی از سمت راست، این بازیکن وارد محوطه جریمه شد و توپ را به قایدی سپرد که ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. گزارش بازی مس رفسنجان مقابل استقلال / کامبک در 4 دقیقه!دقیقه 74: مس رفسنجان یک – استقلال صفر (سیدمهدی حسینی): روی پاس در عمق فرشید باقری و اشتباه عجیب سیدحسین حسینی و عارف غلامی، توپ به سیدمهدی حسینی رسید و این بازیکن دروازه استقلال را باز کرد. (ببینید: گل اول مس رفسنجان مقابل استقلال توسط مهدی حسینی) دقیقه 77: مس رفسنجان یک – استقلال یک (محمدحسین مرادمند): روی ارسال خوب مهدی پور، حسین مرادمند در دهانه دروازه با یک ضربه سر، کار را به تساوی کشاند. (ببینید: گل اول استقلال مقابل مس رفسنجان توسط محمدحسین مرادمند) دقیقه 80: شوت دیدنی و راه دور لوسیانو پریرا با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 81: مس رفسنجان یک – استقلال 2 (محمد محبی): حرکت فوق العاده مهدی قایدی از سمت راست محوطه جریمه و ارسال زمینی او در دهانه دروازه به محمد محبی رسید و او به راحتی توانست دروازه خالی را باز کند. (ببینید: گل دوم استقلال مقابل مس رفسنجان توسط محمد محبی) دقیقه 87: مس صاحب یک موقعیت خوب شد که ضربه سر بازیکنان این تیم به شکل خطرناکی به بیرون رفت. دقیقه 90: مس روی یک ضدحمله صاحب فرصت شد که شوت لطیفی از بالای دروازه به بیرون رفت. گزارش بازی مس رفسنجان مقابل استقلال / کامبک در 4 دقیقه!

کارت زرد:

مهرداد رضایی (79) مس رفسنجان سیدحسین حسینی (88) استقلال

حواشی بازی استقلال مقابل مس رفسنجان:

-

نتیجه بازی مس رفسنجان استقلال

نتیجه بازی استقلال مقابل مس رفسنجان در کرمان با برتری 2-1 آبی پوشان به اتمام رسید.

خلاصه بازی استقلال مقابل مس رفسنجان

ببینید: خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ استقلال ۲

خلاصه کنفرانس خبری استقلال مس رفسنجان

کنفرانس خبری محمد ربیعی:

محمد ربیعی پس از شکست 2 بر یک مقابل استقلال اظهار داشت:

به استقلال تبریک می‌گویم. یکی دو لحظه بعد از گلی که زدیم را از دست دادیم. تیم ما نشان داده در دفاع ضربات ایستگاهی خوب است اما روی گلی که با ضربه ایستگاهی خوردیم، امروز یک لحظه اشتباه شد.

وی افزود:

در 5 دقیقه‌ای که باید با تمرکز بالا بازی می‌کردیم از نظر تمرکز پایین بودیم و همان باعث شد گل اول را بخوریم. حالا روی خطایی که داور گرفت هم بحث زیاد است. روی گل دوم هم مهدی قائدی نبوغ خوبی داشت. 2 بازیکن ما را همزمان برداشت. موقعیت‌هایی داشتیم که ضربات نهایی ما تبدیل به گل نشد. به هرحال بازی بسیار خوب و با سرعت بالا بود.

ربیعی در خصوص ضرر مس رفسنجان از اشتباهات داوری این فصل، عنوان کرد:

نظرم این است که وقتی شما از نظر اشتباهات داوری رتبه اول را دارید به اذعان کارشناسان داوری و از نظر سود بردن از داوری هم رتبه پایینی دارید، باید ببینید در باشگاه‌های دیگر هم همین اتفاق می‌افتد؟ حدود 15 امتیاز را با اشتباهات داوری از دست دادیم. ما می‌گوییم 10 امتیاز روی اشتباهات داوری بود، 5 را برگردانند جایگاه الان و آینده مس رفسنجان متفاوت خواهد بود. از نظر شخصیتی خیلی علاقه مند نیستم به این مساله بپردازم. شده و چه کار می‌توانیم کنیم؟ اما در باشگاه‌های دیگر این میزان نیست. باید طوری برخرود شود که انتخاب‌های داوری برای تیم‌هایی مثل مس رفسنجان اصلح تر باشد و اشتباهات کمتری رخ بدهد.

کنفرانس خبری ریکاردو ساپینتو:

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر یک مقابل مس رفسنجان، اظهار داشت:

امروز یک بازی فوق العاده برای هواداران بود. دو تیم خوب با هم جنگیدند که برنده شوند. یکی در پی این بود که به رتبه چهارم برسد و ما هنوز به قهرمانی امید داشتیم.

* از ماه نوامبر دستمزدم را نگرفته ام

سرمربی استقلال گفت:

آن‌ها تلاش کردند که گل بزنند و سه امتیاز بازی را بگیرند. به روشی که تیم با آن کار کرد و باور داشت، افتخار می‌کنم. بعد از یک هفته خیلی سخت به خاطر تساوی با نفت آبادان، بازیکنان جان خودشان را می‌گذارند. این راحت نیست که شما ذهن آسوده‌ای داشته باشید. از ماه نوامبر خودم دستمزدم را نگرفته‌ام. بازیکنان هم 6-5 ماه است پول نگرفته‌اند ولی تلاش می‌کنیم مشکلات را برطرف کنیم.

*نباید 2 هفته مانده به پایان فصل قرارداد مربی را تمدید کرد

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی مدیریت باشگاه مطرح شده، عنوان کرد:

به نظرم وقتی می‌خواهید کاری را انجام بدهید، باید سازماندهی با هماهنگی‌های لازم در زمان درست، داشته باشید. نمی‌شود با مربی که این فصل فوق العاده را سپری کرده و اولین سوپرجام تاریخ باشگاه را گرفته 2 هفته مانده به اتمام فصل قراردادش را تمدید کنید. باید از حالا برای فصل آینده برنامه داشته باشیم. 2ماه زمان لازم است تا این کار را خوب انجام بدهیم.

* اگر قرار باشد دوباره 6ماه پرداختی نباشد من نیستم

سرمربی استقلال گفت:

برنامه آینده باید از حالا مشخص شود. اگر قرار باشد دوباره 6ماه پرداختی نباشد من نیستم. باید از بازیکنان و مربی حمایت شود. سخت افزارها را فراهم کنند. سرمایه گذاری شود و امکانات لازم را آماده کنند. با همان شرایطی که حریفان ما دارند.

*می‌خندم که گریه‌ام نگیرد

وی تصریح کرد:

همین الان دیدم دو استادیوم هست. مس رفسنجان دو زمین برای تمرین دارد. هتل دارند و چقدر همه چیز خوب است. ما فقط یک زمین داریم. مننطقه ریکاوری نداریم. (باخنده) من می‌خندم که گریه‌ام نگیرد. این باورنکردنی است. شاید مردم ندانند که چگونه مشکلات را پشت سر می‌گذاریم. امیدوارم آینده استقلال خیلی بهتر باشد. باید خیلی چیزها را بهتر کنند.

*به باشگاه مس رفسنجان تبریک می گویم

ساپینتو در مورد اینکه از امکانات باشگاه مس رفسنجان تعریف کرده و شایعاتی پیرامون عقد قرارداد با این باشگاه مطرح است، گفت:

نه، هیچ پیشنهادی ندارم. وقتی رسیدم گفتم این چیست. فکر کردم زمین بازی است اما دیدم زمین تمرین است. هتل و امکانات خیلی خوبی دارند و به باشگاه مس رفسنجان تبریک می‌گویم.

*اگر VAR بود قهرمان لیگ می شدیم

ساپینتو در مورد اینکه آیا قهرمانی استقلال به خاطر نبود VAR از بین رفته، گفت:

من نگفتم جام را از دست دادیم. درموردش کامل صحبت کردم. قهرمانی را از ما نگرفتند. به خاطر تصمیمات بد داوران از ما گرفته و دور شد. ما از دست ندادیم. اگر VAR بود قهرمان لیگ می‌شدیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...