گزارش بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن / پرسپولیس از مدیان فاصله گرفت

بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در چارچوب دیداری از هفته شانزدهم لیگ برتر برگزار شد و با نتیجه 1-0 به نفع شاگردان یحیی گل محمدی به اتمام رسید.
کدخبر (128984) | 30 دی 1401 | ساعت 12:59
0 199
گزارش بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن / پرسپولیس از مدیان فاصله گرفت
بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در چارچوب دیداری از هفته شانزدهم لیگ برتر برگزار شد و با نتیجه 1-0 به نفع شاگردان یحیی گل محمدی به اتمام رسید.

به گزارش سرخ نیوز، در دومین روز از برگزاری هفته شانزدهم لیگ برتر ایران، تیم پرسپولیس در خانه، میزبان ذوب آهن بود و با تک گل امید عالیشاه به برتری رسید. سرخپوشان پایتخت با کسب این پیروزی مقابل ذوبی ها توانستند صدر جدول رقابت های لیگ خلیج فارس را برای خود تثبیت کنند.

بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در لیگ برتر

بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد.

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و ذوب آهن طبق برنامه اعلام شده جمعه 30 دی ۱۴۰۱ از ساعت 16:30 بود. گزارش بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن / پرسپولیس از مدیان فاصله گرفت

ورزشگاه بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

تیم داوری بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

داور اصلی: وحید کاظمی - کمک‌ها: علیرضا ایلدرم، امیر محمد داوودزاده، حسین زیاری

پرسپولیس

شاگردان یحیی گل محمدی با 32 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد. با توجه به شکست روز گذشته استقلال مقابل سپاهان ، آن ها با برد در این بازی خانگی می توانند فاصله خود را با رقبا بیش تر کنند.

ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن

ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب آهن بدین شرح اعلام شد؛ علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، امید عالیشاه، وحید امیری و محمد عمری گزارش بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

ذوب آهن

شاگردان مهدی تارتار با 18 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند و با کسب پیروزی در این دیدار می توانند با 21 امتیاز تا رده هفتم جدول صعود کنند.

ترکیب ذوب آهن مقابل پرسپولیس

ترکیب ذوب آهن مقابل پرسپولیس بدین شرح اعلام شد؛ حبیب فر عباسی، سیدمحمد قریشی، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، پویا پورعلی، سجاد جعفری، امیرحسین صدقی، امیرحسین جدی، محمدحسین اسلامی، محمدامین درویشی و محمدرضا سلیمانی گزارش بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

اتفاقات بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

مهم ترین اتفاق بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن، گل امید عالیشاه روی ضربه ایستگاهی سروش رفیعی بود. سروش که تازه به زمین آمده بود با یک ارسال زیبا برای سرخپوشان گل ساخت.

دقایق حساس بازی پرسپولیس و ذوب آهن:

دقیقه 5: شوت دیدنی امیرحسین جدی از راه دور بعد از واکنش علیرضا بیرانوند به تیرک دروازه خورد و گل نشد. دقیقه 36: حرکت ترکیبی بازیکنان ذوب آهن با ارسال درویشی به داخل محوطه جریمه همراه شد و اسلامی شوت سرضرب خود را زد که بیرانوند توانست توپ را بگیرد. دقیقه 38: شوت آرام وحدت حنانوف در اختیار حبیب فرعباسی قرار گرفت. دقیقه 48: ارسال روی دروازه ذوب آهن با دفع نورمحمدی همراه شد که می‌رفت دروازه ذوب آهن باز شود. دقیقه 63: پاس محمد عمری برای دیاباته در محوطه جریمه به صورت کات بک ارسال شد که شیخ سایه توپ را زد و نتوانست گلزنی کند. دقیقه 64: شوت سرکش مرتضی پورعلی گنجی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 80: محمد عمری به خوبی از کمند دفاع ذوب آهن فرار کرد و در حالی که قصد عبور از حامد نورمحمدی را هم داشت، روی زمین افتاد و فرعباسی توپ را برداشت. دقیقه 81: ارسال روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر پورعلی گنجی همراه شد که توپ به بیرون رفت. دقیقه 82: شوت شیخ دیاباته در اختیار حبیب فرعباسی قرار گرفت. دقیقه 86: پاس در عمق فوق  العاده محمد عمری دیاباته را در موقعیت تک به تک قرار داد اما او نتوانست ضربه چیپ بزند و توپ به بیرون رفت.
گزارش بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

کارت زرد:

پرسپولیس: پورعلی گنجی (26) وحدت هنانوف (60) سروش رفیعی (88)  ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی (66)

کارت قرمز:

-

شرح گل ها:

پرسپولیس 1 - ذوب آهن 0 (امید عالیشاه - دقیقه 69): سروش رفیعی بلافاصله بعد از ورود به زمین پشت توپ ایستاد و سانتر خود را روی دروازه فرستاد که با ضربه امید عالیشاه توپ تبدیل به گل شد. گزارش بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن / پرسپولیس از مدیان فاصله گرفت

حواشی بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن:

* سعید صادقی در این بازی حضور ندارد و به جای او دانیال اسماعیلی‌فر بازی خواهد کرد. * مهمترین تغییر پرسپولیس، حضور وحدت حنانوف در ترکیب اصلی و پست دفاع راست است. * بازیکنان پرسپولیس و ذوب آهن یک ساعت پیش از بازی برای گرم کردن وارد زمین شدند. * هوای ورزشگاه آزادی کاملا سرد و زمستانی است. * اطراف و ورودی ورزشگاه توسط یگان ویژه و نیروی انتظامی بسته شده تا اجازه ورود تماشاگران داده نشود. * پرسپولیس برای چهاردهمین بازی در این فصل بدون تماشاگران بازی می‌کند. * سامان نریمان جهان و روح اله سیف الهی دو خرید جدید ذوب آهن در لیست این تیم حضور دارند. * علیرضا بیرانوند در حین گرم کردن گفت که بازیهای این فصل به دیدارهای دوستانه شباهت دارد. * مهدی ترابی روی سکوهای ورزشگاه آزادی حضور دارد. او در بازی قبلی تیمش از زمین اخراج شد. * پس از اخطار به پورعلی گنجی، داور هشدار شدیدی به او داد که با یک خطای شدید دیگر از زمین اخراج خواهد شد.

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن 0-1 به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید. سرخ ها با این برد 35 امتیازی شدند و فاصله خود را در صدر با رقبا بیش تر کردند.

خلاصه بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

همانطور که در خلاصه بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن مشخص است ذوب آهنی ها نیمه اول را خوب شروع کردند و موفق شدند تیر دروازه سرخ ها را به لرزه دربیاورند. اما در ادامه سرخ ها به بازی برگشتند و موفق شدند در دقیقه 69 و روی ارسال زیبای سروش رفیعی به گل برسند. تک گل این دیدار را امید عالیشاه به ثمر رساند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...