اروگوئه 0 کره جنوبی 0 / در جست و جوی گل!

بازی اروگوئه کره جنوبی به عنوان اولین بازی از گروه H رقابت های جام جهانی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کدخبر (98631) | 03 آذر 1401 | ساعت 12:58
0 149
اروگوئه 0 کره جنوبی 0 / در جست و جوی گل!
بازی اروگوئه کره جنوبی به عنوان اولین بازی از گروه H رقابت های جام جهانی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، در پنجمین روز از برگزاری رقابت های جام جهانی 2022، دو تیم اروگوئه و کره جنوبی مقابل هم قرار گرفتند و به تساوی بدون گل دست یافتند تا اینگونه و طبق برنامه بازی های جام جهانی، کار هشتمین گروه جام نیز استارت بخورد. در ادامه می توانید گزارش بازی اروگوئه کره جنوبی را دنبال کنید؛  

بازی اروگوئه مقابل کره جنوبی از گروه H

بازی اروگوئه کره جنوبی در چارچوب نخستین بازی از گروه H جام جهانی برگزار خواهد شد.  

ساعت و تاریخ بازی اروگوئه مقابل کره جنوبی

ساعت و تاریخ بازی اروگوئه کره جنوبی طبق برنامه بازی های امروز جام جهانی پنج شنبه 3 آذر 1401 از ساعت 16:30 است.  

ورزشگاه بازی اروگوئه کره جنوبی

بازی اروگوئه کره جنوبی در ورزشگاه اجوکیشن سیتی الریان برگزار می شود.  

تیم داوری بازی اروگوئه و کره جنوبی

داور:کلمنت تورپین (فزانسه)/ کمک‌ها: نیکلاس دانوس و  سیریل گرینگور (فرانسه) داور چهارم: ایستوان کواچ (بلژیک) / داور ویدیویی: جروم بریزارد (فرانسه)

تاریخچه بازی های اروگوئه مقابل کره جنوبی

در پیشینه تقابل های دو تیم 5 بازی دیده می شود که کره جنوبی تنها یکبار موفق به شکست دادن اروگوئه شده است.  

تیم ملی اروگوئه

تیم ملی اروگوئه در جام جهانی ۲۰۲۲ می کوشد در کنار سه تیم دیگر حاضر در گروه، شانس خود را برای صعود امتحان کند.

ترکیب تیم ملی فوتبال اروگوئه در مقابل تیم ملی کره جنوبی

ترکیب تیم ملی فوتبال اروگوئه در مقابل تیم ملی کره جنوبی بدین شرح اعلام شد؛ سرخیو روشت، دیگو گودین، خورخه خیمنز، مارتین کاسرس،  ماتیاس اولیویرا ( ۷۹  ماتیاس وینا)، ماتیاس وسینو (۷۹ نیکولاس د لا کروز)، فدریکو والورده، رودریگو بنتانکور، فاکوندا پلیستری (۸۹ گیلرمو وارلا)، داروین نونیز و لوئیس سوارز(۶۴ ادینسون کاوانی)

ترکیب کادرفنی اروگوئه مقابل کره جنوبی

سرمربی: دیگو آلونسو (اروگوئه)، مربی: داریو رودریگز (اروگوئه)، دیگو رایموندی (آرژانتین)، مربی دروازه‌بان‌ها: کارلوس نیکولا (اروگوئه)، مربی بدنساز: گیلرمو سوتو (اروگوئه) شماتیک ترکیب اروگوئه مقابل کره جنوبی

تیم ملی کره جنوبی

تیم ملی کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۲۲ امیدوار است که همانند دیگر تیم های آسیایی شگفتی ساز شود.

ترکیب تیم ملی فوتبال کره جنوبی در مقابل تیم ملی اروگوئه

ترکیب تیم ملی فوتبال کره جنوبی در مقابل تیم ملی اروگوئه بدین شرح اعلام شد؛ کیم سئونگ گیو، کیم مین‌جائه، کیم یونگ‌وون، کیم مون‌وان، کیم جین‌سو، هوانگ این‌بئوم، جانگ وو یونگ، سون هیونگ مین، نا سانگ‌هو(74  لی کانگ این)، لی‌جائه سونگ(75 سون جون هو) و هوانگ اوی‌جو(74 گوئه سونگ چو)

ترکیب کادرفنی کره جنوبی مقابل اروگوئه

سرمربی: پائولو بنتو (پرتغال)، مربیان: سرجیو کاستا (پرتغال)، فیلیپه کوئلو (پرتغال)، مایکل کیم (کانادا)، چوی تائه اوک (کره جنوبی)، مربی دروازه‌بان‌ها: ویتور سیلوستره، مربی بدنساز: پدرو پریرا شماتیک ترکیب کره جنوبی مقابل اروگوئه

اتفاقات بازی اروگوئه و کره جنوبی

دقایق حساس بازی اروگوئه کره جنوبی:

دقیقه ۱۳: حرکت سریع نونیز در زمین کره و پاس او پشت مدافع و داخل محوطه کره روی سر وسینو نشست ولی او ضربه نا امید کننده‌ای به توپ زد و این موقعیت از دست رفت دقیقه ۱۹: خیمنز از نزدیکی‌های خط میانه زمین و روی یک ضربه شروع مجدد با یک توپ بلند فده والورده را پیدا می‌کند و این بازیکن با کنترل توپ فوق‌العاده روی قوس محوطه، توپ را به کنترل خود درآورد ولی ضربه فده از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۲۸: ضد حمله برق آسا از آبی‌پوشان اروگوئه با استارت سریع اولیویرا از میانه زمین به سمت محوطه کره آغاز شد اما پاس این بازیکن از روی خط محوطه جریمه برای نونیز، چنگی به دل نزد و دروازه‌بان کره پیش از نونیز، توپ را در آغوش گرفت. دقیقه ۳۴: بازی چشم نواز نماینده آسیا و جدی ترین موقعیت بازی با پاس داخل محوطه برای کیم خلق شد. پاس زمینی و در عرض کیم در نزدیکی‌های محوطه شش قدم به اوی‌جو رسید ولی ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از بالای تیر دروازه به بیرون رفت تا آه حسرت از نهاد هواداران سرخ پوش بلند شود. دقیقه ۶۴: پاس بلند از نزدیکی محوطه اروگوئه برای نونیز با استارت سریع این بازیکن همراه بود و از خوش شانسی او مدافع مقابل او تعادلش را از دست داد و نونیز به نفوذش ادامه داد وارد محوطه شد ولی پاس در عرض این بازیکن به خوبی بوسیله دروازه‌بان کره دفع شد. پیش از نفوذ درون محوطه نونیز می‌توانست سوارز را در تیر دوم پیدا کند اما ترجیح داد نفوذ کند و این موقعیت از دست رفت. دقیقه ۸۱: با حضور کاوانی در زمین، تحرک و سرعت خط حمله اروگوئه افزایش پیدا کرده. این بازیکن با یک کنترل خوب در زمین کره توپ را به نونیز می‌سپارد و نونیز با حرکت در عرض به سمت دروازه کره شوت می‌زند ولی توپ او با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۹۰: حرکت پا به توپ والورده و شوت سنگین این بازیکن از پشت محوطه کره از همه عبور کرد اما به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. اروگوئه در هر دو نیمه در دقایق پایانی توپ را به تیر دروازه کوبید. دقیقه ۹۰: اشتباه روچت دروازه‌بان اروگوئه در بازی با پا و پاس اشتباه او پشت محوطه به سون رسید ولی ضربه او از کنار دروازه به خارج از زمین مسابقه رفت. نتیجه بازی اروگوئه کره جنوبی

شرح گل ها:

-

کارت زرد:

اروگوئه: ۵۷ مارتین کاسرس کره جنوبی: ۸۹ گوئه سونگ چو

کارت قرمز:

-

حواشی بازی اروگوئه کره جنوبی:

*هواداران اروگوئه مثل همیشه با شور برای تشویق نماینده آمریکای لاتین به ورزشگاه آمدند. البته کره‌ای ها هم با طبل‌های خود حضور پررنگی در ورزشگاه دارند.

* حضور ۵ بازیکن با اسم کیم در ترکیب کره دستمایه طنز و شوخی کاربران با زبانهای مختلف درتوییتر شده. * هواداران کره هم با ماسک‌هایی شبیه به ستاره کره‌ای به ورزشگاه آمدند.  

نتیجه بازی اروگوئه و کره جنوبی

نتیجه بازی اروگوئه و کره جنوبی تساوی بدون گل و یک امتیاز برای هر یک از دو تیم بود.  

خلاصه بازی اروگوئه کره جنوبی

خلاصه بازی اروگوئه کره جنوبی نشان می دهد که گرچه در نیمه اول، اروگوئه برتری کمی نسبت به کره داشت اما در نیمه دوم شاهد یک بازی برابر بودیم و تیم کره جنوبی در این دیدار به هیچ وجه پا پس نکشید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...