استقلال 1 - صنعت نفت آبادان 1 / حذف آبی ها از جمع مدعیان

بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب دیداری از هفته بیست و هشتم لیگ برتر خلیج فارس با تساوی به اتمام رسید.
کدخبر (176298) | 15 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:16
0 119
استقلال 1 - صنعت نفت آبادان 1 / حذف آبی ها از جمع مدعیان
بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب دیداری از هفته بیست و هشتم لیگ برتر خلیج فارس با تساوی به اتمام رسید.

به گزارش سرخ نیوز، استقلالی ها بعد از شکست در دربی 100 به رده سوم جدول لیگ برتر خلیج فارس سقوط کردند و حالا بعد از تساوی مقابل صنعت نفت آبادان، تیم ساپنیتو رسما از جمع مدعیان قهرمانی کنار رفت.

بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر برگزار شد.

ساعت و تاریخ استقلال و صنعت نفت آبادان 

ساعت و تاریخ بازی استقلال و صنعت نفت آبادان طبق برنامه اعلام شده جمعه 15 اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت 18:00 بود.

ورزشگاه بازی استقلال صنعت نفت آبادان 

بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

تیم داوری بازی استقلال و صنعت نفت آبادان

داوران: کوپال ناظمی، علیرضا ایلدروم، مهدی عالیقدر، سعید رحیمی مقدم- ناظر: محسن قهرمانی

استقلال

استقلالی ها گرچه امیدهای شان برای قهرمانی در لیگ برتر از قبل، کمرنگ تر است اما تلاش می کنند در هفته های اندک باقی مانده موفق ظاهر شوند.

ترکیب استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

ترکیب استقلال مقابل صنعت نفت آبادان بدین شرح اعلام شد؛ حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (79- ارسلان مطهری)، صالح حردانی، سعید مهری، آرش رضاوند (73- محمدحسین زواری)، روزبه چشمی (79- زبیر نیک‌نفس)، محمد محبی (73- رضا میرزایی)، مهدی قایدی و پیمان بابایی (79- آرمان رمضانی) شماتیک ترکیب استقلال مقابل نفت آبادان

صنعت نفت آبادان

تیم صنعت نفت آبادان که برای بقا در لیگ برتر می جنگد کار سختی مقابل استقلال خواهد داشت اما از سویی آنها برای ادامه حضور در سطح نخست فوتبال ایران چاره ای جز تلاش برای کسب امتیاز ندارند.

ترکیب صنعت نفت آبادان مقابل استقلال

ترکیب صنعت نفت آبادان مقابل استقلال بدین شرح اعلام شد؛

فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهی‌دست، امید خالدی، حسین ساکی، رحیم آلبوغبیش (46- حکیم نصاری)، یوسف وکیا (46- حسن بیت‌سعید)، فردین یوسفی، طالب ریکانی (79- محمدرضا جلیل)، مهدی ممی‌زاده و احمد شریعت زاده

شماتیک ترکیب نفت آبادان مقابل استقلالخط زمان بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

دقیقه 10: استقلالی ها با یک حرکت خوب از سمت چپ وارد محوطه شدند ولی تعلل بابایی باعث از دست رفتن این موقعیت شد و در ادامه نیز ضربه چشمی به بیرون رفت. دقیقه 15: مهدی ممی زاده از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و ضربه اش را روانه دروازه کرد که سیدحسین حسینی با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد و دروازه تیمش را نجات داد. دقیقه 18: پیمان بابایی و مهدی قایدی روی یک فرار تند و تیز صاحب موقعیت خوبی شدند که وینگر بوشهری آبی ها در محوطه جریمه سرنگون شد ولی داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. دقیقه 45+1: صنعت نفت صاحب یک کاشته شد که ارسال حسین ساکی از سمت چپ به روی دروازه با اشتباه عجیبی حسینی، مستقیم و به شکلی خطرناک، از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 48: یک ارسال از بازیکنان صنعت نفت از سمت راست، حسینی را وارد به واکنش کرد و کاپیتان آبی ها توپ را دور کرد. دقیقه 52: ارسال محمد محبی از سمت راست با اشتباه گروسیان همراه شد و او در دو مرحله توپ را مهار کرد. دقیقه 65: سعید مهری از راه دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با اختلاف به بیرون رفت. دقیقه 67: حملات استقلال برای گلزنی افزایش یافت که در یکی از این موقعیت ها، شوت محبی را گروسیان راهی کرنر کرد. دقیقه 68: دروازه صنعت نفت به شکل معجزه واری بسته ماند. ابتدا ارسال قایدی در دهانه دروازه به بابایی رسید که ضربه او را گروسیان از کمترین فاصله ممکن برگشت داد که توپ پشت محوطه جریمه به سعید مهری رسید. شوت این بازیکن را واکنش دیدنی گروسیان به تیر دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی را قبل از اینکه بابایی به گل تبدیل کند، مدافع صنعت نفت دور کرد. دقیقه 77: حرکت بسیار خوب میرزایی از سمت راست و پاس در عمق او به جعفر سلمانی رسید ولی ضربه او به حدی کم جان بود که گروسیان آن را به راحتی مهار کرد. دقیقه 88: استقلال چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه آزاد شد که شوت قایدی با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت. دقیقه 90+2: شاگردان ساپینتو چسبیده به محوطه جریمه صاحب موقعیت دیگری شدند که ضربه مهدی قایدی باز هم به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. دقیقه 90+7: ارسال سعید مهری با ضربه سر سیلوا همراه شد و توپ با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

نتیجه بازی استقلال نفت آبادانکارت زرد:

صنعت نفت آبادان: رحیم آلبوغبیش (20)-فردین یوسفی (35) استقلال: ارسلان مطهری (90+4)

کارت قرمز:

-

شرح گل ها:

دقیقه 45- پیمان بابایی برای استقلال: روی حرکت خوب مهدی قایدی و پاس در عمق او، محمد محبی در محوطه جریمه صاحب توپ شد ولی این بازیکن با خطای امید خالدی روی زمین افتاد و داور نیز یک خطای پنالتی به سود آبی ها اعلام کرد که پیمان بابایی آن را برخلاف جهت حرکت فرزین گروسیان وارد دروازه کرد (ویدئو). دقیقه 62: مهدی ممی زاده برای صنعت نفت آبادان: روی یک پاس پشت مدافعان، ممی زاده در محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از چند بار عوض کردن پا، ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ او از زیر دستان حسینی وارد دروازه شد تا کار به تساوی کشیده شود (ویدئو).

حواشی بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

* یک فرد چینی که نماینده یک شرکت دولتی چینی و به دنبال خرید باشگاه استقلال است در جایگاه ویژه تماشاگر این دیدار شد. وی قصد دارد برای آغاز مذاکرات از زیرساخت‌های فوتبال ایران دیدن کند.

* حدود ۵۰ هوادار صنعت نفت آبادان که در ورزشگاه حاضر هستند، با شعار " با غیرت‌ها" به تشویق تیم محبوب‌شان پرداختند.

نتیجه بازی استقلال و صنعت نفت آبادان 

نتیجه بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان تساوی 1-1 دو تیم بود.

خلاصه بازی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان 

خلاصه دیدار استقلال 1 صنعت نفت آبادان 1 را از این صفحه ببینید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...