بلغارستان 0 - ایران 1 / پیروزی یوزها با تک گل محبی

بازی دوستانه بلغارستان مقابل ایران محک خوبی برای شاگردان امیر قلعه نویی بود که با برتری یک بر صفر تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
کدخبر (227608) | 16 شهریور 1402 | ساعت 15:45
0 139
بلغارستان 0 - ایران 1 / پیروزی یوزها با تک گل محبی
بازی دوستانه بلغارستان مقابل ایران محک خوبی برای شاگردان امیر قلعه نویی بود که با برتری یک بر صفر تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی دوستانه خود در فیفادی شهریور مقابل بلغارستان قرار گرفت و به پیروزی رسید.

ساعت و زمان بازی بلغارستان مقابل ایران

پنجشنبه 16 شهریور 1402- از ساعت 19:30

ترکیب ایران مقابل بلغارستان

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضاییان، احسان حاج‌صفی (کاپیتان)، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، محمد محبی و مهدی طارمی

ترکیب بلغارستان مقابل ایران

دیمیتار میتوف، دیمو کراستف، الکس پتکوف، ایلیا گروف، ویکتور پوپوف، ایوان یوردانوف، ایوایلو چوچف، آندریان کرایف، لوکاس پتکوف، کریل دسپودوف و پرسلاو بوروکوف

خط زمان بازی بلغارستان مقابل ایران

دقیقه 5: مهدی طارمی با پاس پشت مدافعین در آستانه تک به تک با دروازبان حریف قرار گرفته بود که مدافع بلغارستان توپ را به  کناره ها فرستاد در ادامه ضربه محبی خطرناک به بیرون رفت. دقیقه 50: محمد محبی روی پاس طارمی صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه او از زاویه بسته به شکلی خطرناک به بیرون رفت. دقیقه 60: سماجت شجاع خلیل زاده با پاس او برای سعید عزت اللهی همراه شد که این بازیکن در فرصتی خوب توپ را به بالای دروازه فرستاد. دقیقه 86: بازیکنان بلغارستان پشت محوطه جریمه ایران پس از چند پاس کوتاه ضربه خطرناکی به سمت دروازه ایران شلیک کرد که توپ با برخورد به روزبه چشمی برگشت داده شد. دقیقه 87: ضربه نیکولا ایلیف با شوت از راه دور دروازه نیازمند را تحدید کرد که با فاصله کم به بیرون رفت.

شرح گل ها:

دقیقه 14 - محمد محبی برای ایران: اشتباه عجیب خط دفاعی بلغارستان با توپ ربایی قدوس همراه شد و پاس این بازیکن در دروازه خالی به محبی رسید و ضربه سر این بازیکن به گل تبدیل شد.

کارت زرد:

بلغارستان: کراستف (8) ایران: شهریار مغانلو('68) مرتضی پورعلی گنجی('80)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی ایران مقابل بلغارستان

*بازیکنان بلغارستان در 20 دقیقه ابتدایی با خشونت زیادی بازی می کنند ، در یکی از صحنه ها ضربه ای به صورت عزت اللهی وارد شد و دهان این بازیکن خونریزی کرد. *پرتاب بلند بیرانوند باعث مصدومیت این بازیکن از کشاله ران شد و تیم پزشکی بالای سر این بازیکن حاضر شد، مصدومیت بیرانوند به شکلی بود که این بازیکن از زمین بازی خارج و پیام نیازمند جایگزین او شد.

نتیجه بازی بلغارستان و ایران

نتیجه بازی بلغارستان مقابل ایران ، پیروزی یک بر صفر تیم ملی کشورمان بود.

خلاصه بازی بلغارستان مقابل ایران

- بخوانید: ترکیب دو تیم ایران و بلغارستان برای دیدار دوستانه مشخص شد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...