تراکتور 0 - پرسپولیس 1 / برد اقتصادی مدافع عنوان قهرمانی در تبریز

بازی پرسپولیس تراکتور در چارچوب هفته دوم از بیست و سومین فصل لیگ برتر جام خلیج فارس، برگزار شد.
کدخبر (220239) | 25 مرداد 1402 | ساعت 15:03
0 296
تراکتور 0 - پرسپولیس 1 / برد اقتصادی مدافع عنوان قهرمانی در تبریز
بازی پرسپولیس تراکتور در چارچوب هفته دوم از بیست و سومین فصل لیگ برتر جام خلیج فارس، برگزار شد.

به گزارش سرخ نیوز، بازی تراکتور مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ بیست و سوم برگزار شد که شاگردان یحیی گل‌محمدی توانستند با نتیجه ۱-۰ حریف خود را شکست دهند.

بازی تراکتور مقابل پرسپولیس

بازی تراکتور مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته دوم لیگ برتر برگزار شد.

ساعت و تاریخ تراکتور و پرسپولیس

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس تراکتور طبق برنامه اعلام شده چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸:۴۵ بود.

ورزشگاه بازی تراکتور مقابل پرسپولیس 

بازی تراکتور مقابل پرسپولیس در ورزشگاه سهند تبریز برگزار شد.

تیم داوری بازی پرسپولیس تراکتور

 داوران: امیر عرب براقی، محمدرضا منصوری، سعید قاسمی، کوپال ناظمی / ناظر: محسن قهرمانی

تراکتور

سرخپوشان تبریزی دو بازی گذشته خود در لیگ برتر را با شکست‌های پرگل ۷ و ۳ گله به استقلال و سپاهان واگذار کرده‌اند، برای اعاده حیثیت مقابل پرسپولیس قرار خواهند گرفت.

ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس

ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس بدین شرح اعلام شد؛

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، محمد نادری(۵۳- سعید آقایی)، سید مهدی حسینی(۷۷- سعید کریم آذر)، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین(۶۶- امیرحسین حسین‌زاده)، آلوارو خیمنز(۶۶- محمد قنبری)، سیامک نعمتی(۶۶- مهدی هاشم‌نژاد) و عارف رستمی

گزارش زنده بازی تراکتور مقابل پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ را با پیروزی مقابل آلومینیوم اراک استارت زدند و در سال ۱۴۰۲ تمام دیدارهای خود را با برد پشت سر گذاشته‌اند، حالا برای حفظ روند خوب خود، باید از سد تراکتور عبور کنند.

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور بدین شرح اعلام شد؛

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، حسین کنعانی زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی(۸۵- میلاد سورگی)، سعید صادقی(۳+۹۰- گیورگی گولسیانی)، مهدی ترابی(۸۵- مسعود ریگی)، وحید امیری و شهاب زاهدی(۷۵- محمد عمری)

خط زمان تراکتور مقابل پرسپولیس

دقیقه ۶: شوت سنگین مهدی ترابی از پشت محوطه توسط پورحمیدی در دو ضرب مهار شد. دقیقه ۱۷: ضربه آزاد در موقعیتی مناسب و چسبیده به محوطه جریمه پرسپولیس به سود تراکتور اعلام شد که ضربه خیمنز به دیوار دفاعی برخورد کرد و دور شد. دقیقه ۲۸: ضربه آزاد خطرناک ریکاردو آلوز با اختلاف کم از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت. دقیقه ۲۹: در یک صحنه، شجاع خلیل‌زاده به وحید امیری حمله کرد و این موضوع باعث ملتهب شدن جو بازی برای دقایقی شد. دقیقه ۳+۴۵: حرکت انفرادی مهدی ترابی به موقعیت خوبی برای پرسپولیس ختم شد اما ضربه این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت. دقیقه ۵۱: شوت دیدنی ریکاردو آلوز به داخل تیرک عمودی دروازه پرسپولیس برخورد کرد و تبدیل به گل نشد. دقیقه ۶۰: پرتاب اوت بلند وحید امیری و ضربه سر شهاب زاهدی تبدیل به موقعیت خطرناکی برای پرسپولیس شد اما ضربه نهایی پورعلی‌گنجی از روی خط برگشت داده شد. دقیقه ۶۰: فرصت مناسبی در زاویه بسته برای مهدی ترابی ایجاد شد اما ضربه بی‌دقت این بازیکن به دروازه کناری دروازه تراکتور برخورد کرد. دقیقه ۶۳: اشتباه مجدد پورحمیدی روی ارسال ترابی و در ادامه ضربه مهاجم پرسپولیس که از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت. دقیقه ۹۰: شوت محمد قنبری به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

شرح گل ها:

تراکتور ۰ - پرسپولیس ۱ / سعید صادقی - دقیقه ۴۲: روی پاس بلند محمدحسین کنعانی‌زادگان، حسین پورحمیدی دچار اشتباه وحشتناکی در خروج از دورازه شد و توپ از بالای سر او عبور کرد. سعید صادقی با استفاده از فرصت، دروازه خالی تراکتور را باز کرد. (ویدیو)

کارت زرد:

تراکتور: پرسپولیس: - کارت قرمز: تراکتور: - پرسپولیس: -

حواشی بازی پرسپولیس تراکتور

- یک هوادار تراکتور پیش از آغاز بازی پرسپولیس تراکتور از حال رفت -بازی تراکتور مقابل پرسپولیس با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد. - سعید آقایی که به دلیل اتفاقات دوران حضورش در پرسپوليس دچار چالشی با هواداران تراکتور شده بود، در اولین بازی خانگی این تیم مورد تشویق قرار گرفت. - سیامک نعمتی و سعید آقایی با نیمکت پرسپولیس خوش و بش کردند. - پس از اشتباه وحشتناک حسین پورحمیدی، هواداران تراکتور با شعار «عیبی یوخ» به دروازه‌بان تیم‌شان روحیه دادند. - موقعیتی که ترابی در دقایق پایانی نیمه اول از دست داد، موجب عصبانیت شدید یحیی گل‌محمدی شد.

نتیجه بازی پرسپولیس تراکتور

نتیجه بازی تراکتور و پرسپولیس، برد ۱-۰ پرسپولیسی‌ها بود تا شاگردان پاکو خمز، دومین شکست پیاپی خود در لیگ جدید را تجربه کنند.

خلاصه بازی پرسپولیس تراکتور

خلاصه بازی تراکتور مقابل پرسپولیس را از این صفحه مشاهده کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...