گزارش بازی دربی استقلال پرسپولیس / گولسیانی فرشته نجات یحیی

بازی استقلال پرسپولیس در چارچوب دربی 1401 برگزار شد و با تساوی 2-2 دو تیم به پایان رسید.
کدخبر (114967) | 29 آذر 1401 | ساعت 13:54
0 450
گزارش بازی دربی استقلال پرسپولیس / گولسیانی فرشته نجات یحیی
بازی استقلال پرسپولیس در چارچوب دربی 1401 برگزار شد و با تساوی 2-2 دو تیم به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، در دومین روز از برگزاری هفته دوازدهم لیگ برتر ایران، فوتبال دربی استقلال پرسپولیس برگزار شد. دربی 1401 با تساوی 2-2 دو تیم به اتمام رسید و سرخپوشان پایتخت با یک امتیاز این بازی کماکان صدرنشین لیگ برتر خلیج فارس هستند.  

بازی دربی استقلال پرسپولیس در لیگ برتر

بازی دربی استقلال پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار خواهد شد.  

ساعت و تاریخ بازی فوتبال دربی استقلال پرسپولیس

ساعت و تاریخ بازی استقلال پرسپولیس طبق برنامه اعلام شده سه شنبه 29 آذر ۱۴۰۱ از ساعت 17:30 بود.  

ورزشگاه دربی 1401

بازی استقلال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد.  

تیم داوری دربی استقلال پرسپولیس

اسامی داوران بازی استقلال پرسپولیس بدین شرح اعلام شده؛

داور: محمد حسین زاهدی فرد، کمک ها:سعید قاسمی، محمد جواد مداح، علی اصغر مومنی، ناظر:رضا سخندان داور ذخیره: حسن انتظاری

نتیجه دربی 1401

استقلال در دربی 1401

تیم استقلال که با 22 امتیاز از 11 بازی در جایگاه سوم جدول لیگ ایران قرار دارد با کسب 3 امتیاز این دیدار به صدر جدول می رسد.

ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس

ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس بدین شرح اعلام شد؛ سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، رافائل سیلوا، صالح حردانی، جعفر سلمانی (60- پیمان بابایی)، سعید مهری (60- مهدی مهدی‌پور)، آرش رضاوند (69- مهدی قایدی)، روزبه چشمی (60- زبیر نیک‌نفس)، محمد محبی، کوین یامگا و امیر ارسلان مطهری (76- رضا میرزایی)

دخیره ها: سیاوش یزدانی، مهدی مهدی پور، سجادشهباززاده، زبیر نیک نفس، پیمان بابایی، رضا میرزایی، مهدی قایدی، سینا سعیدی فر و امیرعلی صادقی 

شماتیک ترکیب استقلال مقابل پرسپولیس

پرسپولیس در دربی 1401

تیم پرسپولیس حتی با کسب یک امتیاز این دیدار نیز می تواند صدرنشین لیگ برتر باشد؛ شاگردان گل محمدی امیدوار هستند شوک خروج ناگهانی لوکادیا از ایران روی عملکردشان تاثیر منفی نگذارد.

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال بدین شرح اعلام شد؛
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی ولسیانی، علی نعمتی (63- مهدی عبدی)، دانیال اسماعیلی‌فر (83- سیامک نعمتی)، کمال کامیابی‌نیا (63- سروش رفیعی)، میلاد سرلک، سعید صادقی (88- فرشاد فرجی)، وحید امیری، مهدی ترابی و امید عالیشاه (63- محمد عمری)

ذخیره ها: احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت حنانوف، سینا اسدبیگی، سیامک نعمتی، محمد عمری، سروش رفیعی، حامد پاکدل و مهدی عبدی

شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال

اتفاقات دربی استقلال پرسپولیس

دقایق حساس بازی فوتبال دربی 1401:

دقیقه ۶: ارسال زمینی حردانی از سمت راست پس از اثرگذاری مطهری به محبی رسید اما شوت او پس از برخورد به مدافع پرسپولیس به کرنر رفت. دقیقه ۷: استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد اما ارسال سلمانی را بیرانوند با خروجی مطمئن در اختیار گرفت و البته درگیری مختصری روی هوا با مرادمند داشت.
دقیقه ۱۹: ضد حمله پرسپولیس با عالیشاه آغاز شد و کاپیتان سرخ‌ها پس از نفوذ از سمت راست توپ را به محوطه شش قدم ارسال کرد اما ضربه ترابی با اختلافی میلی‌متری از کنار دروازه حسینی به اوت رفت. دقیقه ۲۲: سیلوا از خط دفاعی با پاسی قطری توپ را به سمت چپ برد و سلمانی پس از تصاحب توپ، ارسال خود را به داخل محوطه شش قدم انجام داد اما مطهری توپ را مثل یک‌ مدافع دور کرد. دقیقه ۲۸: صالح حردانی کمی جلوتر از میانه‌های زمین و از سمت راست اقدام به ارسال بلند توپ به داخل محوطه جریمه کرد اما ضربه سر مطهری با اختلاف از کنار دروازه بیرون رفت. دقیقه ۳۶: استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و مهری از سمت راست توپ را ارسال کرد اما بیرانوند با خروجی عالی توپ را روی سر سیلوا بیرون از محوطه شش قدم تصاحب کرد. دقیقه ۳۸: روزبه چشمی با یک پاس عمقی توپ را در سمت راست به یامگا رساند و وینگر فرانسوی استقلال هم ارسلان را در موقعیت تک به تک قرار داد اما بیرانوند با خروج به موقع دروازه تیمش را نجات داد. دقیقه ۳۹: ارسال بلند پرسپولیسی‌ها از سمت چپ خط دفاعی به عالیشاه در سمت راست رسید اما ارسال تند و تیز کاپیتان پرسپولیس به محوطه شش قدم را سیلوا دور کرد. دقیقه ۴۱: کمال کامیابی‌نیا داخل محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما کاپیتان آبی‌ها با شیرجه‌ای بلند توپ را مهار کرد. دقیقه ۴۵: ترابی در محوطه جریمه استقلال و در سمت راست صاحب توپ شد اما پاس عرضی خطرناک او را سیلوا برید و مانع فروپاشی دروازه استقلال برای دومین بار شد. دقیقه ۵۵: ارسال پرسپولیسی‌ها از سمت چپ را حسینی به سختی و در دو مرحله به کمک مدافع استقلال دور کرد. دقیقه ۵۸: مهدی ترابی در سمت راست صاحب توپ شد و ارسال خود را به محوطه شش قدم فرستاد اما حسینی با خروجی به موقع مانع گلزنی سرخ‌ها شد. دقیقه ۷۲: پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی در میانه میدان شد اما ارسال خطرناک مهدی ترابی را سیلوا به زحمت دور کرد. دقیقه ۷۳: کرنر ارسالی پرسپولیس به صورت ناقص توسط مدافعان استقلال دور شد اما شلیک بازیکنان این تیم از پشت محوطه جریمه را نیک نفس به خوبی دور کرد. دقیقه ۷۵: ضد حمله آبی‌ها از زمین خودی شروع شد و پاس قایدی به پیمان بابایی رسید و او تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس با سرعت خود جلو رفت اما لحظه ارسال پاس به قایدی، پور علی گنجی توپ را برید و مانع دریافت گل سوم تیمش شد. بازی استقلال پرسپولیس

شرح گل ها:

دقیقه 15- گیورگی گولسیانی برای پرسپولیس: پرسپولیس در سمت راست زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و مهدی ترابی پشت این توپ ایستاد. ارسال دقیق و زیبای ترابی روی سر ولسیانی فرود آمد و مدافع پیش تاخته سرخ‌ها با ضربه سر دروازه حسینی را فرو ریخت (ویدئو). دقیقه 31- روزبه چشمی برای استقلال: سعید مهری در سمت چپ صاحب توپ بود و در نزدیکی‌های محوطه جریمه توپ را با پاس عرضی خود به سلمانی رساند و ارسال دقیق سلمانی روی سر چشمی فرود آمد تا این بازیکن بتواند گل تساوی بخش استقلال را وارد دروازه پرسپولیس کند (ویدئو). دقیقه 49- امیر ارسلان مطهری برای استقلال: نفوذ محبی از سمت چپ و پاس رو به بیرون او در حوالی نقطه پنالتی به مطهری رسید و مهاجم آبی‌ها توانست با یک شوت زیبا به کنج دروازه بیرانوند دروازه او را باز کند (ویدئو). دقیقه 89- گیورگی گولسیانی برای پرسپولیس: پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد و مهدی ترابی پشت توپ ایستاد. ارسال دقیق ترابی به حوالی محوطه شش قدم روی سر ولسیانی فرود آمد و خروج اشتباه حسینی با ضربه سر دقیق مدافع پیش تاخته سرخ‌ها همراه شد و گل تساوی به ثمر رسید (ویدئو).

کارت زرد:

استقلال: سعید مهری 18- آرش رضاوند 65

کارت قرمز:

-

حواشی بازی استقلال پرسپولیس:

*استقلال 4 تغییر در ترکیب خود دارد و سایر بازیکنان آبی پوشان را در بازی همراهی خواهند کرد. *از ترکیب اصلی پرسپولیس در آخرین دربی، امروز 5 نفر به صورت قطعی غایب خواهند بود. گوهری و نعمتی نیز کار را از روی نیمکت آغاز می کنند تا تعداد تغییرات ارنج اصلی این تیم نسبت به شهرآورد گذشته، به عدد 7 برسد.
* علیرضا بیرانوند که در بازی تیم ملی مقابل انگلیس دچار مصدومیت شد و در بازی مقابل آمریکا با ماسک مخصوص به میدان رفت، در این بازی هم از ماسک خود استفاده کرده است.
* با خروج عالیشاه از زمین، بازوبند کاپیتانی سرخ‌‌ها به وحید امیری، هافبک ملی‌پوش این تیم رسید.

نتیجه بازی استقلال پرسپولیس

نتیجه بازی استقلال پرسپولیس در دربی 1401 تساوی 2-2 بود.  

خلاصه بازی دربی استقلال پرسپولیس

خلاصه بازی دربی استقلال پرسپولیس نشان می دهد که تیم یحیی گل محمدی بیشتر روی کنترل توپ و زمان تمرکز داشت و آبی ها روی پرس و ضد حملات برنامه ریزی داشتند. از نکات قابل توجه این دیدار دبل گولسیانی بود که به عنوان یک مدافع توانست تیم یحیی گل محمدی را نجات دهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...