فولاد 0 - پرسپولیس 2 / پیروزی قاطع تیم یحیی در اهواز

بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در چارچوب هفته چهارم از بیست و سومین فصل لیگ برتر جام خلیج فارس برگزار شد.
کدخبر (225012) | 08 شهریور 1402 | ساعت 17:57
0 153
فولاد 0 - پرسپولیس 2 / پیروزی قاطع تیم یحیی در اهواز
بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در چارچوب هفته چهارم از بیست و سومین فصل لیگ برتر جام خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش سرخ نیوز، بازی فولاد مقابل پرسپولیس به عنوان یکی از حساس ترین دیدارهای هفته و به میزبانی تیم خوزستان برگزار شد و با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان گل محندی خاتمه یافت.

بازی بازی فولاد مقابل پرسپولیس

بازی پرسپولیس مقابل فولاد در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر برگزار شد.

ساعت و تاریخ پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان طبق برنامه اعلام شده چهارشنبه 8 شهریور ۱۴۰۲ از ساعت 21:30 بود.

ورزشگاه بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد.

تیم داوری بازی فولاد مقابل پرسپولیس

داوران: حسن اکرمی، قهرمان نجفی، دانیال باشنده، امیر ایار، ناظر داوری: محمدرضا اکبریان

پرسپولیس

سرخپوشان پایتخت بعد از تساوی غافلگیرکننده مقابل ذوب آهن در ورزشگاه آزادی حالا عملا چاره ای جز کسب 3 امتیاز ندارند.

ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد بدین شرح اعلام شد؛ علیرضا بیرانوند، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی (60- شهاب زاهدی)، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، مهدی ترابی (88-گئورگی گولسیانی)، سعید صادقی (88-سینا اسدبیگی)، مسعود ریگی و محمد عمری (84- یاسین سلمانی).

فولاد 0 - پرسپولیس 2 / پیروزی قاطع تیم یحیی در اهواز فولاد خوزستان

تیم فولاد خوزستان در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد که در 3 هفته گذشته متحمل 3 شکست شده و بعد از اخراج منصوریان آنها وضعیت متفاوتی را تجربه می کنند.

ترکیب فولاد خوزستان مقابل پرسپولیس 

کریستوفر کنت، جفرسون باهایا، ایوب والی (38 - سینا شاه عباسی)، موسی کولیبالی، علی شجاعی، مجتبی نجاریان، محمد آبشک (86-سعید واسعی)، محمد علی‌نژاد، کاندیدو، سینا مریدی (70-محمدرضا غبیشاوی) و گادوین منشا (70-محمد عباس زاده).

خط زمان بازی پرسپولیس و فولاد

دقیقه ۱۳: اولین موقعیت بازی با شوت از راه دور سعید صادقی خلق شد، کریستوفر کنت توپ را دفع کرد و ایوب والی در ادامه تن به کرنر داد. دقیقه ۱۳: شوت از راه دور محمد علی نژاد هافبک فولادی‌ها با اختلاف بسیار زیاد به بیرون رفت. دقیقه ۱۴: پاس بلند مرتضی پورعلی گنجی پشت مدافعین فولاد به وحید امیری رسید اما در ادامه ضربه امیری با اختلاف کم به بیرون رفت. دقیقه ۱۶: پاس در عمق گادوین منشا به علی‌نژاد رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار از دروازه بیرانوند دور شد. دقیقه ۲۴: حرکت زیبای عمری از سمت چپ و پاس کات‌بک او به ریگی رسید و در ادامه ضربه مسعود ریگی را کریستوفر کنت با یک واکنش فوق العاده به کرنر فرستاد. دقیقه ۲۵: مسعود ریگی دوباره شانس خود را از راه دور امتحان کرد اما این بار با اختلاف بسیار به بیرون رفت. دقیقه ۲۷: پاس مهدی ترابی به محمد عمری رسید و او پس از یک چرخش، با یک شوت ناگهانی دروازه فولاد را تهدید کرد اما کریستوفر کنت به خوبی جهت توپ را تشخیص داد و آن‌را در آغوش گرفت. نتیجه بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان / پیروزی سرخ ها در اهوازدقیقه ۴۴: اشتباه مجتبی نجاریان باعث شد یک موقعیت به پرسپولیس تقدیم شود و در ادامه پاس عمری به ترابی رسید و ضربه این بازیکن پس از برخورد به باهیا به کرنر رفت. دقیقه ۴۴: کرنر کوتاه پرسپولیسی‌ها به سعید صادقی رسید و شوت این بازیکن را کنت در آغوش گرفت. دقیقه 5+40: حرکت محمد ابشک از سمت چپ و پاس کات‌بک او به علی‌نژاد رسید اما ضربه هافبک شمالی فولاد با اختلاف کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت. دقیقه ۵۰: پاس فولادی‌ها پشت مدافعین پرسپولیس به محمد علی‌نژاد رسید و البته او در حالی که می‌رفت با بیرانوند تک به تک شود، با خطای پورعلی گنجی سرنگون شد تا داور بازی به مدافع پرسپولیس کارت زرد نشان بدهد. دقیقه ۵۵: پاس مهدی ترابی به علی نعمتی در سمت چپ رسید اما سانتر او با دخالت سینا شاه‌عباسی به کرنر رفت. دقیقه ۵۵: کرنر کوتاه پرسپولیسی ها به عمری رسید و ضربه این بازیکن با اشتباه هماهنگ جفرسون باهیا و موسی کولی‌بالی درون شش قدم به دانیال اسماعیلی فر رسید و ضربه این بازیکن را کریستوفر کنت با یک عکس العمل به موقع مهار کرد. دقیقه ۶۲: سانتر وحید امیری از سمت چپ با ضربه سر شهاب زاهدی همراه شد و توپ با اختلاف زیاد به بیرون رفت. دقیقه ۸۲: حرکت زیبای مهدی ترابی و واس او به محمد عمری رسید و ضربه او پس از به هم ریختن دفاع فولاد، به پای شاه‌عباسی مدافع فولاد برخورد کرد و دور شد. دقیقه۹۰+۱: حرکت زیبای دانیال اسماعیل فر از سمت راست و پاس در عرض او را شهاب زاهدی نتوانست به گل تبدیل کند، البته زاهدی معتقد بود کولی‌بالی مدافع فولاد روی او مرتکب خطا شده است.

شرح گل ها:

دقیقه 65- گل برای پرسپولیس توسط پورعلی گنجی: کرنر پرسپولیس ها از سمت چپ پس از چند رفت و برگشت به مسعود ریگی رسید و او با یک سانتر مواج توپ را روی سر پورعلی گنجی فرستاد تا او با یک ضربه سر فوق العاده دروازه کریستوفر کنت را بالاخره باز کند (ویدئو). دقیقه 4+90- گل برای پرسپولیس توسط یاسین سلمانی: همکاری یاسین سلمانی و شهاب زاهدی دو بازیکن تعویضی پرسپولیس را زاهدی با یک پاس به عقب تکمیل کرد و در ادامه یاسین سلمانی با یک شوت زمینی دقیق دومین گل تیمش را به ثمر برساند و باخت را برای فولادی‌ها سنگین تر کند (ویدئو).

کارت زرد:

فولاد: سینا مریدی 50 پرسپولیس: پورعلی گنجی 50 - کنعانی زادگان 88

کارت قرمز:

-

حواشی بازی فولاد مقابل پرسپولیس 

*ساسان انصاری کاپیتان فولادی‌ها به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار قبلی تیمش، در این دیدار غایب خواهد بود. *شاهین توکلی مدافع فوباد به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا این دیدار را از دست داد. *امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس پس از دو بازی غیبت در لیست امروز تیمش حضور دارد. *دیدار دو تیم با سه دقیقه تاخیر آغاز شد. *علی شجاعی بازیکن سابق پرسپولیس و سعید صادقی هافبک پرسپولیس در همان دقیقه ۲ مسابقه باهم درگیر شدند که با وساطت دیگر بازیکنان ختم بخیر شد. *هواداران پرسپولیس در اقدامی عجیب به تشویق علیرضا منصوریان پرداختند.

نتیجه بازی  پرسپولیس و فولاد

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان پیروزی دو بر صفر سرخپوشان پایتخت بود.

خلاصه بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان 

برای مشاهده خلاصه بازی فولاد خوزستان 0 پرسپولیس 2 کلیک کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...