گزارش بازی هندبال ایران اسپانیا / شکست با طعم صعود

بازی هندبال ایران اسپانیا در چارچوب رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان ۲۰۲۳ با شکست 35 بر 22 تیم ملی کشورمان همراه شد.
کدخبر (127190) | 26 دی 1401 | ساعت 20:02
0 200
گزارش بازی هندبال ایران اسپانیا / شکست با طعم صعود
بازی هندبال ایران اسپانیا در چارچوب رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان ۲۰۲۳ با شکست 35 بر 22 تیم ملی کشورمان همراه شد.

به گزارش سرخ نیوز، بازی هندبال ایران اسپانیا در چارچوب سومین دیدار تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی مسابقات هندبال قهرمانی جهان برگزار شد و با باخت تیم ملی هندبال ایران به پایان رسید.

گروه هندبال ایران اسپانیا در مسابقات هندبال قهرمانی جهان

تیم ملی هندبال ایران که از چند ماه پیش تحت هدایت وسیلین وویوویچ در آمده، طبق جدول هندبال قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در گروه A رقابت‌های قهرمانی جهان در کنار اسپانیا، مونته‌نگرو و شیلی قرار گرفته بود

زمان بازی هندبال ایران اسپانیا

زمان بازی ایران اسپانیا ، دوشنبه 26 دی ماه ساعت 23:30 به وقت تهران است. نتایج هندبال قهرمانی جهان نشان می دهد که تیم ملی هندبال ایران تا کنون یک برد و یک شکست کسب کرده است.

تیم ملی هندبال ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جهان

این دومین حضور هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان است. در مسابقات هندبال قهرمانی جهان 2023 ایران ابتدا مقابل شیلی به پیروزی رسید ، تیم ملی ایران سپس مقابل مونته نگرو شکست خورد و حالا که صعود هندبال ایران به مرحله بعدی قطعی شده باید مقابل اسپانیا قرار بگیرند.

۲۰ ملی پوش هندبال ایران

محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، امیدرضا سرپوشی، مجتبی حیدرپور، محمدرضا اورعی، سلامان بربط، افشین صادقی، شهاب صادق‌زاده، وحید مسعودی، محمدمهدی بهنام‌نیا، میلاد قلندری، پویا نوروزی‌نژاد، محمد کیانی، مهرداد صمصامی، یاسین کبیریان‌جو، رضا یادگاری دهکردی، سید مهدی موسوی، صابر حیدری، محمدرضا کاظمی، علی کوهزاد

کادرفنی هندبال ایران

روح‌الله اکرمی‌نیا (سرپرست)، وسلین وویوویچ (سرمربی)، حمید صادق شاه‌نشین (مربی)، شهداد مرتجی (مربی) و دانیال مصلح پور(پزشکیار)  

نتیجه بازی هندبال ایران اسپانیا

نتیجه بازی هندبال ایران و اسپانیا بدین شرح رقم خورد؛ نتیجه نیمه اول: ایران 11- 21 اسپانیا  نتیجه نهایی: ایران 22- 35 اسپانیا 

خلاصه بازی هندبال ایران اسپانیا

طبق خلاصه بازی هندبال ایران و اسپانیا ، شاگردان ووسلین وویویچ نیمه اول این بازی را بسیار خوب شروع کردند به طوری که تا دقیقه ۲۰ اختلاف گل دو تیم بیشتر از ۵ نبود و شوت بازیکنان ایران بارها برای دروازه اسپانیا خطرآفرین شد. نیمه نخست در نهایت با نتیجه ۲۱ بر ۱۱ به سود اسپانیا تمام شد. تیم ایران در حالی این نیمه را به اسپانیا واگذار کرد که ۵ بازیکن این تیم در لیگ مطرح فرانسه و مابقی نیز یا لژیونر بوده یا در اسپانیا در تیم های مطرحی چون بارسلونا بازی می کنند. در نیمه دوم نیز بازیکنان ایران، چون محمد کیانی، محمدرضا کاظمی محمدرضا اورعی، مجتبی حیدرپور عملکرد بسیار خوبی داشتند. نیمه دوم برای ایران بسیار سخت بود چرا که اختلاف گل تیم اسپانیا افزایش یافته بود و باز کردن دروازه این تیم سخت تر از نیمه اول. ووسلین که شکست شاگردانش در این بازی مسجل شده بود امیدرضا سرپوشی دروازه بان سوم ایران در نیمه دوم به میدان آورد تا این بازیکن هم شانس حضور در میدان جهانی را بدست بیاورد و از مسابقه ایران و اسپانیا کسب تجربه کند. در نهایت هندبالیست های کشورمان این بازی را با نتیجه ۳۵ بر ۲۲ به تیم قدرتمند اسپانیا دارنده دو طلا و دو برنز جهان واگذار کرد.

این اولین بار است که تیم ملی هندبال مردان ایران به مرحله اصلی مسابقات هندبال قهرمانی جهان صعود می‌کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...