گزارش بازی پرسپولیس مقابل تراکتور / 3 امتیاز ، سوغات شیرین سرخ ها از تبریز

بازی پرسپولیس مقابل تراکتور در چارچوب دیداری از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس با پیروزی 3 بر 2 شاگردان یحیی گل محمدی خاتمه یافت.
کدخبر (151037) | 14 اسفند 1401 | ساعت 11:56
0 163
گزارش بازی پرسپولیس مقابل تراکتور / 3 امتیاز ، سوغات شیرین سرخ ها از تبریز
بازی پرسپولیس مقابل تراکتور در چارچوب دیداری از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس با پیروزی 3 بر 2 شاگردان یحیی گل محمدی خاتمه یافت.

به گزارش سرخ نیوز، پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان در آزادی به دنبال آن بود که در تبریز نیز نتیجه مطلوبی کسب کند. سرخپوشان پایتخت بعد از دو پیروزی پیاپی اخیر در لیگ و حذفی و رسیدن به یک امتیازی صدر جدول لیگ برتر خلیج فارس با روحیه ای خوب مقابل تراکتور قرار گرفتند و موفق شدند تیم خمز را با نتیجه 3 بر 2 شگست دهند.

بازی پرسپولیس مقابل تراکتور

بازی پرسپوایس مقابل تراکتور در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

ساعت و تاریخ پرسپولیس مقابل تراکتور

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس مقابل تراکتور طبق برنامه اعلام شده یکشنبه 14 اسفند ۱۴۰۱ از ساعت 16:00 بود.

ورزشگاه بازی تراکتور مقابل پرسپولیس

بازی تراکتور مقابل پرسپولیس در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد.

تیم داوری بازی پرسپولیس مقابل تراکتور

داور: وحید کاظمی، سعید قاسمی، علی اکبر نوری و بهزاد خسروی/ ناظر: بهرام مهرپیما

نتیجه بازی پرسپولیس و تراکتورتراکتور

تیم تراکتور در حال حاضر با 36 امتیاز از 21 بازی در جایگاه پنجم جدول لیگ قرار دارد. آنها که در بازی رفت موفق شدند پرسپولیس را شکست دهند به دنبال تکرار این نتیجه در تبریز هستند.

ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس

ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیس بدین شرح اعلام شد؛ احسان مرادیان، آرش قادری(۵۴- محمد عباس‌زاده)، سیدمحمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریا کیا( ۴۶- ابوالفضل رزاق‌پور)، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد مهدی قنبری( ۸۱- حامد پاکدل)، خیمه گومز (۷۶- محمدرضا عباسی) و رضا اسدی

شماتیک ترکیب تراکتور مقابل پرسپولیسپرسپولیس

تیم پرسپولیس در حال حاضر با 42 امتیاز از 21 بازی و یک امتیاز کمتر از سپاهان صدرنشین در جایگاه دوم جدول لیگ قرار دارند. با این حساب کسب 3 امتیاز این دیدار برای تیم یحیی گل محمدی بسیار مهم است.

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور

ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتور بدین شرح اعلام شد؛ علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی(۲+۹۰- دانیال اسماعیلی فر)، کمال کامیابی نیا(۲+۹۰- مهدی عبدی)، سینا اسدبیگی، وحید امیری، وحدت حنانوف، محمد عمری (۶۸- سروش رفیعی)، لئاندرو پریرا(۸۱- عیسی آل‌کثیر) و امید عالیشاه (۸۱- علی نعمتی)

شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل تراکتورخط زمان بازی پرسپولیس مقابل تراکتور

محمدرضا اخباری به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داد. همچنین پرسپولیس پیش از بازی با بدشانسی عجیبی مواجه شد و میلاد سرلک و گولسیانی از ترکیب اصلی خارج شدند.

دقایق حساس بازی تراکتور مقابل پرسپولیس:

دقیقه ۱۴: اشتباه حنانوف در پاس رو به عقب موقعیت خوبی برای آلوز ساخت اما علیرضا بیرانوند مانع باز شدن دروازه تیم‌شان شد. دقیقه ۱۶: تک به تک رضا اسدی با علیرضا بیرانوند توسط گلر ملی‌پوش سرخ‌ها مهار شد. این بار اشتباه فرجی برای تراکتوری‌ها موقعیت ساخت اما توپ توسط بیرو به کرنر زده شد. دقیقه ۲۴: ضربه سر خطرناک قنبری از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت. دقیقه ۶۱: فرصت خطرناک برای تراکتور با پاس آلوز به قنبری که بیرانوند توپ را جمع کرد. دقیقه ۸۳: پنالتی به سود تراکتور با خطای سروش رفیعی به روی عباسزاده اعلام شد. دقیقه ۸۷: عیسی آل‌کثیر به مدافعان تراکتور برخورد کرد اما داور فقط اعتقاد به کرنر به سود پرسپولیس داشت.

بازی پرسپولیس مقابل تراکتور شرح گل:

دقیقه ۱۸- محمد عمری برای پرسپولیس: در شرایطی که تراکتوری‌ها دو موقعیت خوب ساخته بودند اما محمد عمری، جوان‌ترین بازیکن ترکیب پرسپولیس با یک شوت زیبا و زمینی از پشت محوطه دروازه حریف را فرو ریخت (ویدئو). دقیقه ۳۱- مهدی ترابی برای پرسپولیس: حرکت انفرادی عالی محمد عمری پرسپولیس را در موقعیت گلزنی قرار داد و زننده گل اول بازی ترجیح داد توپ را در دهانه دروازه به ترابی پاس دهد و اختلاف دو برابر شد. عمری به طور کلی مدافعان و دروازه‌بان تراکتور را با حرکاتش به هم ریخته بود و در لحظه آخر با از خود گذشتگی پاس گل داد (ویدئو). دقیقه ۶۷- محمد عباس‌زاده برای تراکتور: سانتر بی نقص ابوالفضل رزاق‌پور از سمت چپ روی سر محمد عباس‌زاده نشست و مهاجم تراکتور بدون مزاحمت خاصی از سوی مدافعان پرسپولیس با ضربه سر گل زد (ویدئو). دقیقه ۸۴- محمد عباس‌زاده برای تراکتور: عباس‌زاده پشت ضربه پنالتی ایستاد و با پای چپ و شوتی محکم توپ را به وسط دروازه بیرانوند فرستاد (ویدئو). دقیقه 95- وحدت هنانوف برای پرسپولیس: روی یک ضربه ایستگاهی که برای پرسپولیس اعلام شد، در واپسین ثانیه های بازی وحدت هنانوف دروازه تراکتور را باز کرد (ویدئو).

کارت زرد:

تراکتور: محمد حسینی (۶۵) پرسپولیس: امید عالیشاه (۷۵)

کارت قرمز:

-

بازی پرسپولیس مقابل تراکتور حواشی بازی پرسپولیس مقابل تراکتور:

*در لیست ابتدایی بازی ستاره لوگوی پرسپولیس وجود نداشت که با اعتراض این باشگاه همراه شد و این لیست اصلاح شد. *محمد حسینی، مدافع تراکتور با گارد ویژه سر به این مسابقه حساس رسیده است. *علیرضا بیرانوند نیز هنگام گرم کردن احساس مصدومیت کرد اما در ترکیب باقی ماند.  

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل تراکتور

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل تراکتور پیروزی 3 بر 2 سرخپوشان پایتخت بود.

خلاصه بازی پرسپولیس مقابل تراکتور

خلاصه بازی پرسپولیس مقابل تراکتور نشان می دهد که در نیمه نخست و با درخشش بیرانوند، عمری و ترابی پرسپولیس پیروز شد اما در نیمه دوم ورق برگشت و تراکتور دو گل خورده را جبران کرد. در این شرایط تیم یحیی گل محمدی در واپسین ثانیه های بازی موفق شد توسط وحدت هنانوف به گل برسد و با کسب 3 امتیاز تبریز را ترک کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...