گزارش بازی پرسپولیس مقابل ملوان / شکار قوی سپید در آزادی

بازی پرسپولیس مقابل ملوان در چارچوب دیداری از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.
کدخبر (162530) | 17 فروردین 1402 | ساعت 16:18
0 174
گزارش بازی پرسپولیس مقابل ملوان / شکار قوی سپید در آزادی
بازی پرسپولیس مقابل ملوان در چارچوب دیداری از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش سرخ نیوز، پرسپولیس ایران در حالی به عنوان میزبان مقابل ملوان قرار گرفت که بعد از پیروزی مقابل مس رفسنجان و با توجه به نتایج سایر رقبا نیاز زیادی به پیروزی در این دیدار نیاز داشت و سرانجام نیز به این مهم دست یافت.

بازی پرسپولیس مقابل ملوان

بازی پرسپوایس مقابل ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

ساعت و تاریخ پرسپولیس و ملوان

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و ملوان طبق برنامه اعلام شده پنج شنبه 17 فروردین ۱۴۰۲ از ساعت 19:30 بود.

ورزشگاه بازی پرسپولیس مقابل ملوان

بازی ملوان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

تیم داوری بازی پرسپولیس و ملوان

داور: بیژن حیدری، فرهاد مروجی، حسین مرادی و علی بای/ ناظر: رسول فروغی

پرسپولیس

تیم پرسپولیس در حال حاضر و تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ با 48 امتیاز از 24 بازی و ۴ امتیاز فاصله نسبت به سپاهان صدرنشین در جایگاه سوم جدول لیگ برتر قرار گرفته است. با این حساب شاگردان یحیی گل محمدی برای آنکه همچنان لیگ را با امیدواری ادامه دهند چاره ای جز کسب سه امتیاز نخواهند داشت.

ترکیب پرسپولیس مقابل ملوان

ترکیب پرسپولیس مقابل ملوان بدین شرح اعلام شد؛ علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی(۸۷- عیسی آل کثیر)، میلاد سرلک، سروش رفیعی(۷۹- امید عالیشاه)، مهدی ترابی(۸۹- سیامک نعمتی)، محمد عمری(۴۶- سینا اسدبیگی) و مهدی عبدی(۷۹- لئاندرو پریرا)

شماتیک ترکیب پرسپولیس مقابل ملوانملوان

شاگردان مازیار زارع با 24 امتیاز از 24 بازی در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارند و مقابل پرسپولیس به کسب امتیاز نیز راضی خواهند بود.

ترکیب ملوان مقابل پرسپولیس

ترکیب ملوان مقابل پرسپولیس بدین شرح اعلام شد؛
ایمان صادقی، علیرضا خوشکفا، سعید کریمی(۲۲- مصطفی نائیج‌پور)، سجاد بازگیر(۷۹- محسن انبساطی)، مجید عیدی، امیرحسین یحیی زاده، مهدی موقری(۵۶- محسن علافی)، سهیل فداکار، محمود مطلق زاده (۴۶-میلاد جهانی)، پدرام قاضی پور(۴۶- میلاد شعبانلو) و مهران احمدی

شماتیک ترکیب ملوان مقابل پرسپولیسخط زمان بازی پرسپولیس و ملوان

دقیقه ۱: اولین موقعیت خطرناک بازی خیلی زود توسط سروش رفیعی خلق شد و صادقی توپ را به آغوش کشید. دقیقه ۲۸: پرهام‌ موقری از پشت محوطه یک شوت محکم را راهی دروازه بیرانوند کرد و این شوت به شکل نفسگیر از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۳۳: فرصت خطرناک برای ملوان با تکل به موقع گولسیانی در اختیار بیرانوند قرار گرفت. دقیقه ۵۰: پاس عالی سروش رفیعی به اسدبیگی در محوطه با ضربه بی دقت این بازیکن به بیرون رفت تا اولین موقعیت نیمه دوم اینگونه از دست برود. دقیقه ۵۸: شوت روی پای سعید صادقی به شکل خطرناک به بیرون رفت.
دقیقه ۷۸: شوت مهدی عبدی از داخل محوطه شش قدم توسط صادقی به کرنر رفت. دقیقه ۸۸: حرکت پا به توپ عیسی آل‌کثیر از سمت چپ با حرکت در عرض و شوت این بازیکن همراه شد و به طور خطرناک به بیرون رفت.

گزارش زنده بازی پرسپولیس مقابل ملوانشرح گل:

دقیقه ۳۶- مهدی ترابی برای پرسپولیس: حرکت تاکتیکی زیبای پرسپولیس با پاس عالی دانیال اسماعیلی‌فر همراه شد و مهدی ترابی که از مدافعین ملوان فرار کرده بود بدون مزاحمت و با شوتی محکم توپ را به سقف دروازه چسباند (ویدئو).
دقیقه ۴۰- سعید صادقی برای پرسپولیس: پرتاب بلند وحید امیری از سمت چپ با ضربه سر مهدی عبدی همراه شد و سعید صادقی روی این پاس عبدی، با یک شوت سر ضرب و والی به زیبایی تور دروازه ملوان را به لرزه در آورد (ویدئو). دقیقه 82- لئاندرو پریرا برای پرسپولیس: در حالی که ملوان برای کم کردن اختلاف گل تلاش می‌کرد، پرسپولیس یک حمله سریع را ترتیب داد و مهدی ترابی با پاس خوب خود، لئاندرو پریرا را صاخب توپ کرد و شوت زیبای این بازیکن پس از برخورد به تیرک افقی روی زمین فرود آمد و از دروازه خارج شد و داور تشخیص داد توپ گل شده است تا در نهایت نخستین گل لئاندرو اینگونه رقم بخورد (ویدئو).

کارت زرد:

ملوان: علیرضا خوشکفا (۲۸)

کارت قرمز:

-

گزارش زنده بازی پرسپولیس مقابل ملوانحواشی بازی پرسپولیس مقابل ملوان:

* حضور سروش رفیعی در ترکیب اصلی پرسپولیس با استقبال ویژه هواداران این تیم همراه شد و او را به شدت مورد تشویق قرار دادند.

* در زمان گرم کردن بازیکنان ۲ تیم چهار بازیکن ملوان یعنی میلاد شعبانلو، میلاد جهانی، مهدی مومنی و مصطفی ناییج‌ پور با مرتضی پورعلی گنجی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و فرشاد فرجی مشغول گفت و گو شدند.

* رضا درویش دقایقی مانده به شروع بازی وارد ورزشگاه شد.

نتیجه بازی پرسپولیس ملواننتیجه بازی پرسپولیس مقابل ملوان

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل ملوان ، پیروزی 3 بر 0 سرخ ها بود.

خلاصه بازی پرسپولیس ملوان

برای دیدن خلاصه بازی پرسپولیس 3 ملوان 0 کلیک کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...