پیکان 0 - پرسپولیس 1 / بازگشت سرخ ها به صدر

بازی پرسپولیس مقابل پیکان در چارچوب دیداری از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس با برد شاگردان گل محمدی همراه شد.
کدخبر (176851) | 16 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:02
0 360
پیکان 0 - پرسپولیس 1 / بازگشت سرخ ها به صدر
بازی پرسپولیس مقابل پیکان در چارچوب دیداری از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس با برد شاگردان گل محمدی همراه شد.

به گزارش سرخ نیوز، بازی پرسپولیس و پیکان در شرایطی برگزار شد که طی روزهای اخیر جنجال های زیادی پیرامون محل برگزاری این جدال وجود داشت. در نهایت سرخ ها با تک گل مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی پیروز شدند.

بازی پرسپولیس مقابل پیکان

بازی پرسپولیس مقابل پیکان در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر خلیج فارس برگزار شد.

ساعت و تاریخ پرسپولیس و پیکان

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و پیکان طبق برنامه اعلام شده شنبه 16 اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت 18:00 بود.

ورزشگاه بازی پرسپولیس مقابل پیکان

بازی پرسپولیس مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

تیم داوری بازی پرسپولیس مقابل پیکان

داوران: موعود بنیادی‌فرد، سعید قاسمی، یوسف مغروری، وحید زمانی- ناظر: رضا سخندان

پرسپولیس

شاگردان گل محمدی که شرایط خوبی در جدول لیگ برتر خلیج فارس دارند با توجه به برد سپاهان مقابل مس کرمان، برای ادامه صدرنشینی چاره ای جز پیروزی مقابل پیکان ندارند.

ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان

ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان بدین شرح اعلام شد؛ علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی(۴۶- لئاندرو پریرا)، سروش رفیعی، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی(۱+۹۰- محمد عمری)، سینا اسدبیگی، وحید امیری، سعید صادقی(۷۰- امید عالیشاه) و عیسی آل‌کثیر(۵۸- مهدی عبدی)مهدی عبدی(۱+۹۰- گئورگی گولسیانی) ترکیب پرسپولیس مقابل پیکان / هفته بیست و هشتم لیگ برتر

پیکان

تیم پیکان در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد که در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد؛ آنها در 5 دیدار اخیرشان 2 شکست، 2 تساوی و یک برد کسب کرده اند.

ترکیب پیکان مقابل پرسپولیس

ترکیب پیکان مقابل پرسپولیس بدین شرح اعلام شد؛ رشید مظاهری، محمدعلی کاظمی، بهروز نوروزی فرد، میلاد بدرقه، امیر طاهر، محمد جواد آزاده (۶۷-مهدی لیموچی)، منصور باقری، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدمهدی لطفی، ابراهیم صالحی(۶۷-ساسان حسینی) و شرزود تمیروف(۷۸- تیتو اوکلو) شماتیک ترکیب پیکان مقابل پرسپولیس

خط زمان بازی پرسپولیس و پیکان

دقیقه۸: فرصت از سمت راست روی حرکت اسماعیلی‌فر برای پرسپولیس که ضربه نهایی به خوبی زده نشد. دقیقه ۳۶: کرنر خطرناک پرسپولیس با سانتر ترابی توسط مظاهری دفع شد. دقیقه ۳۸: فشار زیاد پرسپولیس روی دروازه پیکان با نفرات زیاد در نهایت با شوت سعید صادقی راهی کرنر شد. دقیقه ۴۳: شوت ابراهیم صالحی با اختلاف از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت. دقیقه ۵۳: در شرایطی که بازیکن پیکان روی زمین بود فرشاد فرجی از پشت محوطه شوت خطرناکی به سمت دروازه زد که نفسگیر از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۵۵: سانتر ترابی از سمت راست با ضربه سر آل‌کثیر موقعیت خطرناکی ایجاد کرد که مظاهری با جایگیری مناسب توپ را جمع کرد. دقیقه ۶۱: شوت از راه دور و غیر منتظره از پورعلی‌گنجی نفسگیر از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۶۷: حرکت پا به توپ سعید صادقی پس از دریبل یک بازیکن در نهایت منجر به زمین خوردنش در صحنه‌ای مشکوک شد اما بنیادی فر اعتقادی به پنالتی نداشت.  دقیقه ۷۱: ضربه سر پریرا روی سانتر دانیال اسماعیلی فر به زیبایی توسط مظاهری راهی کرنر شد. دقیقه ۷۴: پس از برگشت داده شدن صربه ایستگاهی ترابی، ضربه اسدبیگی با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۷۷: فرصت خطرناک برای پیکان که برای لحظاتی نفس پرسپولیسی‌ها را در سینه حبس کرد و تمیروف نتوانست به توپ ضربه بزند. دقیقه ۷۸: لئاندرو پریرا در محوطه جریمه زمین خورد تا موعود بنیادی فر نقطه پنالتی را نشان دهد. دقیقه ۸۷: فشار پیکان روی دروازه بیرانوند با دفتع پر تعداد سرخپوشان تبدیل به گل نشد و در اختیار بیرو قرار گرفت. دقیقه ۸۹: حمله سریع پیکان با بازیسازی اوکلو و ضربه خطرناک پیکان توسط بیرانون جمع شد.

نتیجه بازی پرسپولیس پیکانشرح گل ها:

دقیقه ۸۰- مهدی ترابی برای پرسپولیس: لئاندرو پریرا یک پنالتی به موقع گرفت و مهدی ترابی پشت توپ ایستاد. در حالی که کل ورزشگاه در لحظه زدن پنالتی ساکت شده بود ترابی توپ را با شوتی محکم به وسط دروازه زد تا آزادی منفجر شود (ویدئو).

کارت زرد:

پیکان: منصور باقری (۸۳) - ساسان حسینی (۸۵) پرسپولیس: لئاندرو پریرا (۸۷)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی پرسپولیس مقابل پیکان

* نام سیامک نعمتی بازیکن تیم پرسپولیس از لیست این تیم برای بازی با پیکان خارج شد.

* رشید مظاهری دروازه‌بان تیم پیکان با لباس‌ یکدست آبی برای گرم‌ کردن به زمین آمد که این مسئله با واکنش تند هواداران پرسپولیس روبه‌رو شد. مظاهری که سابقه حضور در استقلال را دارد این فصل به پیکان پیوسته است.

* در حالیکه گفته می‌شد کمال کامیابی‌نیا و گئورگی گولسیانی این بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده‌اند اما نام این دو بازیکن در لیست بازیکنان ذخیره پرسپولیس قرار دارد.

* هواداران پرسپولیس با دیدن شرزود تیمروف بازیکن تیم پیکان که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد به تشویق او پرداختند.

* رضا درویش و محمد محمدی سرپرست و معاون باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

* ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه پیکان از تماشاگران ویژه دیدار امروز این تیم مقابل پرسپولیس بود.

* حمید مطهری مربی تیم ملی کشورمان از جایگاه ویژه نظاره‌گر دیدار پیکان و پرسپولیس بود.

* ناصر محمدخانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

نتیجه بازی پرسپولیس و پیکان

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل پیکان پیروزی 1 بر 0 سرخپوشان پایتخت بود.

خلاصه بازی پرسپولیس مقابل پیکان

خلاصه دیدار پیکان 0 پرسپولیس 1 را از این صفحه ببینید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...