گزارش بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان / صعود سرخ ها به نیمه نهایی

بازی پرسپولیس مقابل گل گهرسیرجان در چارچوب دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با برتری سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.
کدخبر (174008) | 10 اردیبهشت 1402 | ساعت 14:27
0 211
گزارش بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان / صعود سرخ ها به نیمه نهایی
بازی پرسپولیس مقابل گل گهرسیرجان در چارچوب دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با برتری سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، پرسپولیس بعد از صعود به صدر جدول رقابت های لیگ برتر با روحیه ای بسیار خوب مقابل گل گهر قرار گرفت. سرخپوشان پایتخت که شانس نخست قهرمانی لیگ هستند تلاش می کنند با قهرمانی در جام حذفی دبل کنند و در دومین گام توانستند گل گهر را شکست دهند.

بازی پرسپولیس مقابل گل گهرسیرجان

بازی پرسپولیس مقابل گل گهرسیرجان در چارچوب یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شد.

ساعت و تاریخ پرسپولیس و گل گهرسیرجان

ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و گل گهرسیرجان طبق برنامه اعلام شده یکشنبه 10 اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت 18:15 بود.

ورزشگاه بازی پرسپولیس گل گهرسیرجان

بازی پرسپولیس مقابل گل گهرسیرجان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

تیم داوری بازی پرسپولیس مقابل گل گهرسیرجان

تیم داوری: وحید کاظمی، حسن ظهیری، دانیال باشنده و سعاد وفاپیشه/ ناظر: رضا سخندان

نتیجه بازی پرسپولیس گل گهرسیرجانپرسپولیس 

پرسپولیس که با پیروزی در دربی صدرنشین رقابت های لیگ برتر خلیج فارس شده و شانس نخست قهرمانی این مسابقات است با روحیه ای بسیار خوب وارد زمین می شود.

ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهرسیرجان

ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهرسیرجان بدین شرح اعلام شد؛ علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، سروش رفیعی(۸۶- سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی (۴+۹۰- وحدت حنانوف)، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی(۷۸- محمد عمری)، عیسی آل‌کثیر (۸۶- لئاندرو پریرا)

ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان / یک چهارم نهایی جام حذفیگل گهرسیرجان

تیم گل گهرسیرجان که شانسی برای کسب سهمیه از طریق لیگ برتر ندارد تلاش می کند با قهرمانی در جام حذفی سهمیه آسیایی به دست آورد.

ترکیب گل گهرسیرجان مقابل پرسپولیس 

ترکیب گل گهر سیرجان مقابل پرسپولیس بدین شرح اعلام شد؛ محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری(۴۶- بهنام برزای)، علی اصغر عاشوری، رضا شکاری (۷۲- وسلی گومز)، سید محمدرضا حسینی، مسیح زاهدی، شایان مصلح، امین پورعلی(۴۶- محمد خدابنده‌لو) و اریک باگناما (۴۶-یونس شاکری)

شماتیک ترکیب گل گهر مقابل پرسپولیسخط زمان بازی پرسپولیس و گل گهرسیرجان

دقیقه ۵: فرصت عالی برای پرسپولیس با پاس اسماعیلی‌فر از سمت راست به دست آمد و ترابی در شرایط نامتعادل ضربه زد و عیسی و امیری در دهانه دروازه به توپ نرسیدند. دقیقه ۱۵: ضدحمله خطرناک پرسپولیس با تک روی علی نعمتی توسط سهرابیان راهی کرنر شد. دقیقه ۱۸: سانتر زیبای سعید صادقی با ضربه سر وحید امیری نشست اما این ضربه در چارچوب قرار نداشت. دقیقه ۲۹: حرکت تاکتیکی زیبای سرخ‌ها از سمت راست با حرکت سعید صادقی تکمیل شد و سانتر او به دست آرمین سهرابیان خورد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. دقیقه ۳۸: حمله خطرناک گل‌گهر با حرکت انفرادی رضا شکاری با ضربه سر فرجی راهی کرنر شد. دقیقه ۵۵: فرصت برای پرسپولیس روی سانتر ترابی از روی ضربه ایستگاهی و ضربه سر امیری توسط فروزان به زیبایی دفع شد. دقیقه ۵۷: حرکت پا به توپ مهدی ترابی در محوطه جریمه سبب زمین خوردن او شد اما وحید کاظمی که نزدیک صحنه بود دایو ترابی را تمارض تشخیص داد و فورا او را با کارت زرد جریمه کرد. دقیقه ۸۷: شوت خطرناک نوید عاشوری، نفسگیر از کنار دروازه به بیرون رفت و ضربه پای چپ او به کنار دروازه برخورد کرد. دقیقه ۵+۹۰: شوت روی پای وسلی گومز از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

نتیجه بازی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در یک چهارم نهایی جام حذفیشرح گل ها:

دقیقه ۳۱- مهدی ترابی برای پرسپولیس: مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی‌ای که صادقی گرفته بود ایستاد و با پای راست ضربه محکمی به سمت راست خودش زد و فروزان که خلاف جهت رفته بود فقط ورود توپ به دروازه را تماشا کرد (ویدئو). دقیقه ۱+۴۵- عیسی آل‌کثیر برای پرسپولیس: این بار پرسپولیس روی حرکت در عمق دروازه تیم سیرجان را فرو ریخت. پاس در عمق فوق العاده مهدی ترابی با فرار عیسی آل‌کثیر همراه شد و مهاجم جنوبی پرسپولیس پیش از اینکه فروزان او را سرنگون کند با ضربه‌ای زیبا دروازه گل‌گهر را برای بار دوم باز کرد (ویدئو). دقیقه ۵۲- رضا شکاری برای گل گهرسیرجان: اولین فرصت جدی گل گهر در نیمه دوم تبدیل به گل شد. سانتر محمدرضا حسینی از روی ضربه ایستگاهی روی سر رضا شکاری فرود آمد و در میان غفلت مدافعان و گلر پرسپولیس توپ وارد دروازه شد (ویدئو).

کارت زرد:

گل‌گهر: مسیح زاهدی(۵۵) بهنام برزای (۳+۹۰) پرسپولیس: عیسی آل کثیر (۵۶) مهدی ترابی(۵۷) دانیال اسماعیلی‌فر (۶۴) سروش رفیعی(۷۵)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی پرسپولیس مقابل گل گهرسیرجان

* به مناسبت فرا رسیدن روز خلیج‌فارس طرح موزائیکی با این عنوان روی سکوهای ورزشگاه اجرا شد.

*هواداران پرسپولیس امروز به شیوه بوندس لیگایی به تشویق بازیکنان خود مشغول بودند و بازیکنان پرسپولیس هم به ابراز احساسات آنها پاسخ می‌دادند.

* مهدی عبدی و محمد عمری با تعدادی از یگان نیروی دریایی که در ورزشگاه آزادی حضور داشتند عکس یادگاری گرفتند.

نتیجه بازی پرسپولیس و گل گهرسیرجان

نتیجه پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان پیروزی 2 بر 1 تیم یحیی گل محمدی بود.

خلاصه بازی پرسپولیس مقابل گل گهرسیرجان

خلاصه دیدار پرسپولیس 2 گل گهر سیرجان 1 را از این صفحه ببینید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...