پیکان 0 - تراکتور 1 / خمز با برد استارت زد

پیکان و تراکتور در دیدار ماقبل پایانی هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.
کدخبر (114994) | 29 آذر 1401 | ساعت 11:09
0 225
پیکان 0 - تراکتور 1 / خمز با برد استارت زد
پیکان و تراکتور در دیدار ماقبل پایانی هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

به گزارش سرخ نیوز، در دومین روز از برگزاری هفته دوازدهم لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) پیکان در ورزشگاه انقلاب کرج، میزبان تراکتور و سرمربی جدید تبریزی‌ها، پاکو خمز بود که در نهایت با تک گل محمدرضا عباسی،‌ سرخ‌پوشان تبریزی با نتیجه ۱-۰ به پیروزی رسیدند. نتیجه بازی پیکان تراکتور

بازی پیکان مقابل تراکتور در لیگ برتر

بازی پیکان و تراکتور در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار شد.

ساعت و تاریخ بازی پیکان مقابل تراکتور

ساعت و تاریخ بازی پیکان و تراکتور طبق برنامه اعلام شده سه‌شنبه 29 آذر 1401 از ساعت 15:00 بود.

ورزشگاه تراکتور و پیکان

بازی پیکان و تراکتور در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد.

تیم داوری بازی پیکان و تراکتور

داور: سید رضا مهدوی / کمک‌ داوران: امیررضا آشورماهانی، محمدصالح عرب‌آبادی، رضا مرادی / ناظر: اسماعیل صفیری

پیکان

شاگردان مجتبی حسینی مدت‌هاست که رنگ برد در لیگ برتر را ندیده‌اند و در ۵ بازی آخر خود، تنها ۴ امتیار کسب کرده‌اند. پیکان دوازده امتیازی که در این فصل تنها به دو پیروزی دست یافته است، در صورت برنده شدن برابر تراکتور هم در همین رتبه یازدهم باقی خواهد ماند.

ترکیب پیکان مقابل تراکتور

ترکیب پیکان در مقابل تراکتور بدین شرح اعلام شد؛

فرهاد مجدکرمانشاهی، سامان فلاح، امیر شبانی، میلاد بدرقه(۵۸- محمدعلی کاظمی)، علی رمضانی(۷۰- منصور باقری)، محمدحسین فلاح، غلامرضا ثابت‌ایمانی(۸۱- مهدی لیموچی)، مجتبی حق‌دوست، محمدمهدی لطفی(۷۰- تیتو اوکلو)، شرزود تمیروف و ساسان حسینی

شماتیک ترکیب پیکان مقابل تراکتور

تراکتور

تراکتور تبریز فصلی پر از فراز و فرود را پشت‌سر گذاشته است. سرخ‌پوشان تبریزی که در تعطیلات لیگ برتر با استعفای سرمربی خود یعنی قربان بردیف مواجه شده و پاکو خمز اسپانیایی را جانشین او کردند، در صورت پیروزی برابر پیکان می‌توانند ۱۸ امتیازی شده و با جهشی بزرگ، از رده دهم جدول به رتبه پنجم صعود کنند.

ترکیب تراکتور مقابل پیکان

ترکیب تراکتور در مقابل پیکان بدین شرح اعلام شد؛

محمدرضا اخباری، محمد حسینی، هادی محمدی، محمد آقاجان پور، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی(۶۰- مهدی هاشم‌نژاد)، رضا اسدی(۸۱- مهدی کیانی)، ریکاردو آلوس(۶۴- بهزاد سلامی)، گوستاوو واگنین(۶۰- آرش قادری)، محمدرضا عباسی(۸۱- محمد قنبری) و محمد عباس‌زاده

شماتیک ترکیب تراکتور مقابل پیکان

اتفاقات بازی پیکان مقابل تراکتور

دیدار پر برخورد پیکان و تراکتور، نهایتا با پیروزی خارج از خانه تبریزی‌ها به پایان رسید.

دقایق حساس بازی پیکان و تراکتور

دقیقه ۱۷: ساسان حسینی با ضربه سر، شرزود تمیروف را در موقعیت تک به تک با محمدرضا اخباری قرار داد اما ضربه بیرون پای مهاجم ازبکستانی با واکنش دیدنی اخباری دفع شد. دقیقه ۵۶: گوستاوو از فضای خالی جناح راست پیکان به خوبی استفاده کرد و وارد محوطه شد و با یک پاس در عرض، آلوز را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه کم دقت او به بیرون رفت. دقیقه ۸۳: شوت شرزود تمیروف از داخل محوطه جریمه با واکنش خوب اخباری دفع شد. دقیقه ۵+۹۰: شوت سنگین تیتو با واکنش دیدنی اخباری راهی کرنر شد.

شرح گل ها:

پیکان ۰ - تراکتور ۱ / دقیقه ۴۵ - محمدرضا عباسی: ارسال ریکاردو آلوز از روی ضربه ایستگاهی روی تیر دروازه دورتر به سید محمد حسینی رسید و او با یک ضربه سر، محمدرضا عباسی را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد و عباسی هم با یک ضربه سر شیرجه‌ای، دروازه حریف را باز کرد.

کارت زرد:

دقیقه ۲۲: رضا اسدی ( تراکتور) دقیقه ۲+۴۵: ساسان حسینی (پیکان) دقیقه ۵+۴۵: ریکاردو آلوز (تراکتور) دقیقه ۵+۴۵: محمد حسین فلاح (پیکان) دقیقه ۷۰: شرزود تمیروف (پیکان) دقیقه ۷۴: محمدرضا اخباری (تراکتور) دقیقه ۱+۹۰: محمد قنبری (تراکتور) دقیقه ۴+۹۰: مهدی هاشم‌نژاد (تراکتور) دقیقه ۷+۹۰: محمد عباس‌زاده (تراکتور)

کارت قرمز:

-

حواشی بازی تراکتور و پیکان:

-  مجتبی حسینی به دلیل محرومیت این دیدار را از روی سکوها دنبال می‌کند و در کنار خط جلال امیدیان وظیفه هدایت پیکان را برعهده دارد. امیدیان به دلیل اعتراض به داوری در اواخر نیمه اول یک کارت زرد نیز دریافت کرد. - داور در این دیدار به ۱۰ نفر اخطار داد که سهم تراکتوری‌ها ۶ بازیکن و سهمی پیکانی‌ها، ۳ بازیکن و یک مربی بود.
نتیجه بازی پیکان و تراکتور به سود شاگردان پاکو خمز بود. تبریزی‌ها در یک بازی نسبتا برابر، توانستند با نتیجه ۱-۰ برابر پیکان به پیروزی رسیده و به رده پنجم جدول لیگ برتر صعود کنند.

خلاصه بازی پیکان و تراکتور

شما می‌توانید خلاصه دیدار پیکان و تراکتور را از (این صفحه) مشاهده کنید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...