ملوان ۰ – سپاهان ۰ / ششمین تساوی شاگردان مورایس

ملوان و سپاهان در چارچوب دیداری از هفته دوازدهم لیگ برتر با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.
کدخبر (114338) | 28 آذر 1401 | ساعت 11:53
0 120
ملوان ۰ – سپاهان ۰ / ششمین تساوی شاگردان مورایس
ملوان و سپاهان در چارچوب دیداری از هفته دوازدهم لیگ برتر با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، در اولین روز از برگزاری هفته دوازدهم لیگ برتر ایران، تیم ملوان در خانه، میزبان سپاهان رده چهارمی بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

بازی ملوان مقابل سپاهان در لیگ برتر

بازی ملوان مقابل سپاهان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار خواهد شد.

ساعت و تاریخ بازی ملوان مقابل سپاهان

ساعت و تاریخ بازی ملوان و سپاهان طبق برنامه اعلام شده دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ از ساعت 15:00 بود.

ورزشگاه بازی ملوان و سپاهان

بازی ملوان سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران شهر انزلی برگزار شد.

تیم داوری بازی ملوان و سپاهان

داور: امیرسامان سلطانی، کمک‌ها: یعقوب سخندان، دانیال باشنده و فرهاد امینی، ناظر:نادر جعفری

ملوان بندر انزلی

تیم ملوان که با آغاز لیگ برتر بیست و دوم بار دیگر حضور در سطح نخست فوتبال ایران را تجربه می کند شرایط خوبی در جدول ندارد. با این حساب شاگردان مازیار زارع تلاش می کنند تا جایگاه شان در جدول را بهبود ببخشند.

ترکیب ملوان مقابل سپاهان

ترکیب ملوان مقابل سپاهان بدین شرح اعلام شد؛ ایمان صادقی، مجید علیاری، علی خشکفا، سعید کریمی، میلاد جهانی(۱۶-پدرام قاضی‌پور)، محمود مطلق‌زاده، صادق بارانی، مهران احمدی(۷۵- مسعود زائر کاظمین)، مهدی مومنی، محمد قادری(۷۵- سهیل فداکار) و سجاد بازگیر شماتیک ترکیب ملوان مقابل سپاهان

سپاهان اصفهان

تیم سپاهان برای آنکه در کورس قهرمانی بماند چاره ای جز کسب برد در این دیدار ندارد. آنها 4 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و امیدوار هستند این فاصله را کاهش دهند.

ترکیب سپاهان مقابل ملوان

ترکیب سپاهان مقابل ملوان بدین شرح اعلام شد؛ پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضائیان،مسعود ریگی(۷۱- محمد قربانی)، امید نورافکن، محمد کریمی، کامسوبا(۷۱- محمد علی‌نژاد)،فرشاد احمدزاده(۸۵- سیدمحمدرضا حسینی) و شهریار مغانلو شماتیک ترکیب سپاهان مقابل ملوان

اتفاقات بازی ملوان مقابل سپاهان

 

دقایق حساس بازی ملوان و سپاهان:

دقیقه ۴: شوت پرقدرت امید نورافکن از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه صادقی شلیک شد که بعد از برخورد با مدافع، توپ به شکلی خطرناک روی سقف دروازه فرود آمد. دقیقه ۵: روی ارسال فوق‌العاده رامین رضاییان از نقطه کرنر، فرصت خوبی برای طلایی‌پوشان به دست آمد که ضربه سر داسیلویرا را ایمان صادقی از روی خط دروازه دفع کرد. دقیقه ۸: روی یک ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه، میلاد جهانی شوت پرقدرتی را به سمت دروازه نیازمند روانه کرد که گلر ملی‌پوش سپاهان با واکنشی تماشایی دروازه را نجات داد. دقیقه ۱۷: شوت خطرناک مهران احمدی از پشت محوطه جریمه با اختلافی بسیار کم از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۲۵: روی حرکت ترکیبی بازیکنان سپاهان، امید نورافکن موقعیت فوق‌العاده‌ای به دست آورد ولی ضربه این بازیکن از نزدیکی نقطه پنالتی به پای تیر دروازه برخورد کرد. دقیقه ۲۶: در ادامه حملات پردامنه سپاهان، امید نورافکن با ارسالی دقیق شهریار مغانلو را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر این بازیکن با اختلافی بسیار کم از تیر افقی به بیرون رفت. دقیقه ۲۷: محمد قادری در موقعیت تک به تک با نیازمند به دلیل تعلل زیاد موفق به زدن ضربه مناسب نشد و موقعیت عالی ملوانی‌ها از بین رفت. دقیقه ۲۹: روی ارسال عالی رامین رضاییان، شهریار مغانلو دروازه صادقی را باز کرد اما با اعلام افساید از سوی سخندان، گل طلایی‌پوشان مردود اعلام شد. دقیقه ۳۲: روی یک فرصت دیگر باز هم موقعیت گلزنی نصیب نورافکن شد که ضربه سهمگین این بازیکن به سر ایمان صادقی خورد تا این فرصت هم برای شاگردان مورایی از دست برود. دقیقه ۶۱: شوت خطرناک صادق بارانی از پشت محوطه جریمه توسط نیازمند با یک شیرجه بلند به کرنر فرستاده شد. دقیقه ۷۸: فرشاد احمدزاده روی ارسال دقیق رامین رضاییان درون محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت پای راست این بازیکن از روی تیر افقی به بیرون رفت. دقیقه ۸۲: روی توپ برگشتی از ضربه کرنر، محمد علی‌نژاد شوتی سرکش به سمت دروازه زد که توپ این بازیکن با اختلافی نزدیک به یک متر از بالای دروازه به بیرون رفت. نتیجه بازی ملوان سپاهان

شرح گل ها:

-

کارت زرد:

سپاهان: میلاد زکی‌پور دقیقه ۸۹- رناتو داسیلویرا دقیقه 94

کارت قرمز:

-

حواشی بازی ملوان و سپاهان:

* میلاد جهانی، بازیکن فصل پیش سپاهان پیش از شروع بازی به سمت نیمکت تیم سابقش رفت و با ژوزه مورایس به خوش و بش پرداخت.
* جهانی بعد از یک برخورد با رامین رضاییان دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد تا زارع در شانزدهمین دقیقه بازی، نخستین تعویض خود را انجام دهد. * مازیار زارع به دلیل محرومیت، کنار زمین حاضر نیست و از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد شاگردانش است.

نتیجه بازی ملوان و سپاهان

نتیجه بازی ملوان و سپاهان تساوی بدون گل دو تیم بود.

خلاصه بازی ملوان و سپاهان

خلاصه بازی ملوان و سپاهان نشان می دهد که در نیمه اول این مسابقه شاگردان ژوزه مورایس مطابق انتظار بازی را هجومی‌تر آغاز کردند و موقعیت‌های پرشماری روی دروازه صادقی ایجاد کردند اما حملات جدی این تیم با واکنش‌های صادقی، بی‌دقتی و در نهایت بدشانسی نظیر برخورد توپ به تیر دروازه تبدیل به گل نشدند تا نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسد. تلاش دو تیم در نیمه دوم نیز بی نتیجه ماند تا در نهایت شاهد اتمام بازی با تساوی بدون گل باشیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...