گزارش زنده نتایج کشتی آزاد جام باشگاه های جهان

تیم بانک شهر به عنوان نماینده ایران در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان حضور پیدا کرده است. در این صفحه می توانید گزارش زنده نتایج کشتی آزاد باشگاه های جهان را دنبال کنید.
کدخبر (143337) | 28 بهمن 1401 | ساعت 07:52
0 321
گزارش زنده نتایج کشتی آزاد جام باشگاه های جهان
تیم بانک شهر به عنوان نماینده ایران در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان حضور پیدا کرده است. در این صفحه می توانید گزارش زنده نتایج کشتی آزاد باشگاه های جهان را دنبال کنید.

به گزارش سرخ نیوز، طبق برنامه مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان طی دو روز جمعه و شنبه (۲۸ و ۲۹ بهمن) در سالن هفت‌ تیر برگزار خواهد شد. تیم بانک شهر به همراه نمایندگان روسیه، گرجستان، هند، ارمنستان و قزاقستان تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هستند که بانک شهر در مرحله مقدماتی با گرجستان و قزاقستان هم‌گروه است.

اعضای تیم بانک شهر در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان

وزن 57 کیلوگرم: احمد محمدنژاد جوان - رضا مومنی - علیرضا سرلک وزن 61 کیلوگرم: رضا اطری وزن 65 کیلوگرم: محمد رمضان پور - عبدالمجید گودیف وزن 70 کیلوگرم: رسول گادژی ماگمادوف - علی اکبر زرودی وزن 74 کیلوگرم: یونس امامی وزن 79 کیلوگرم: علی سوادکوهی - امیرحسین کاووسی وزن 86 کیلوگرم: حسن یزدانی - سجاد غلامی وزن 92 کیلوگرم: کامران قاسم پور - محمدجواد ابراهیمی وزن 97 کیلوگرم: محمدحسین محمدیان - اسماعیل نجاتیان وزن 125 کیلوگرم: امیرحسین زارع - امیررضا معصومی

نتایج بانک شهر مقابل روسیه در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان

شنبه 29 بهمن 1401 تیم کشتی بانک شهر در بازی فینال مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان مقابل روسیه قرار گرفت و با برتری 6 بر 4 قهرمان این مسابقات شد. خلاصه نتایج بانک شهر مقابل روسیه به شرح زیر است: وزن 57 کیلوگرم: احمد محمدنژاد جوان 9 - رامیز گامزاتوف 5 وزن 61 کیلوگرم: رضا اطری 4 - مسلم مختیحانوف 10 وزن 65 کیلوگرم: عبدالمجید گودیف 9 - شمیل ممدوف 6 (ضربه فنی) وزن 70 کیلوگرم: رسول گادژی ماگمادوف 5 - اوگنی ژربایف 3 وزن 74 کیلوگرم: یونس امامی 3 - تیمور بیژویف 1 وزن 79 کیلوگرم: علی سوادکوهی 5 - احمد عثمانوف 9 وزن 86 کیلوگرم: حسن یزدانی 10 - ارسلان باگایف 0 وزن 92 کیلوگرم: کامران قاسم پور 11 - اسخاب سعدالله‌ اف 0 وزن 97 کیلوگرم: محمد حسین محمدیان 1 - ماگومد کوربانوف 4 وزن 125 کیلوگرم: امیرحسین زارع 10 - اریک جیوف 0 
وزن 125 کیلوگرم: امیرحسین زارع 10 - اریک جیوف 0 در آخرین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل روسیه در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 125 کیلوگرم، امیرحسین زارع مقابل اریک جیوف قرار گرفت. در وقت اول زارع دو بار حریف خود را از تشک خارج کرد و یک امتیاز نیز با اخطاری که به حریف داده شد به حساب وی اضافه شد. وقت اول با برتری 3 بر 0 زارع به پایان رسید. در ابتدای وقت دوم، زارع دو با زیرگیری و خاک کردن حریف 4 امتیاز دیگر گرفت. زارع یک امتیاز دیگر با خارج کردن حریف از تشک گرفت. وی در فاصله 80 ثانیه مانده به پایان کشتی یک بار دیگر با خاک کردن حریف 2 امتیاز دیگر گرفت و با امتیاز عالی کشتی را به پایان رساند. کشتی امیرحسین زارع مقابل اریک جیوف در نهایت با 10 بر 0 زارع به پایان رسید.

ببینید: خلاصه کشتی امیر حسین زارع مقابل اریک جیوف - فینال کشتی آزاد جام باشگاه های جهان


وزن 97 کیلوگرم: محمد حسین محمدیان 1 - ماگومد کوربانوف 4 در نهمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل روسیه در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 97 کیلوگرم، محمد حسین محمدیان مقابل ماگومد کوربانوف قرار گرفت. در وقت اول اخطار 30 ثانیه به کشتی گیر روس داده شد و با عدم کسب امتیاز از سوی وی، یک امتیاز به محمدیان داده شد. کوربانوف پیش از پایان وقت اول با زیرگیری و خاک کردن، 2 امتیاز گرفت و وقت اول با برتر 2 بر 1 کشتی گیر روس به پایان رسید. در وقت دوم، تلاش محمدیان برای خاک کردن حریف با زیرگیری سودی نداشت. در ادامه کوربانوف با خاک کردن محمدیان 2 امتیاز دیگر گرفت. کشتی محمد حسین محمدیان مقابل ماگومد کوربانوف در نهایت با 4 بر 1 کوربانوف به پایان رسید.

ببینید: خلاصه کشتی محمدحسین محمدیان مقابل ماگومد کوربانوف - فینال کشتی آزاد جام باشگاه های جهان


وزن 92 کیلوگرم: کامران قاسم پور 11 - اسخاب سعدالله‌ اف 0 در هشتمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل روسیه در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 92 کیلوگرم، کامران قاسم پور مقابل اسخاب سعدالله‌ اف قرار گرفت. در وقت اول اخطار 30 ثانیه به کشتی گیر روس داده شد. قاسم پور با سر زیر بغل و خاک کردن حریف 2 امتیاز گرفت و با عدم کسب امتیاز از سوی حریف یک امتیاز دیگر نیز به وی داده شد. وقت اول با برتری 3 بر 0 قاسم پور به پایان رسید. در وقت دوم، قاسم پور با زیر گیری و خاک کردن و اجرای باراندازهای متوالی با امتیاز عالی کشتی را به پایان رساند. کشتی کامران قاسم پور مقابل اسخاب سعدالله‌ اف در نهایت با برتری 11 بر 0 به پایان رسید. 

ببینید: خلاصه کشتی کامران قاسم پور مقابل اسخاب سعدالله‌ اف - فینال کشتی آزاد جام باشگاه های جهان


وزن 86 کیلوگرم: حسن یزدانی 10 - ارسلان باگایف 0 در هفتمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل روسیه در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 86 کیلوگرم، حسن یزدانی مقابل ارسلان باگایف قرار گرفت. در وقت اول اخطار 30 ثانیه به باگایف داده شد و یزدانی بلافاصله با خاک کردن وی 2 امتیاز گرفت تا با عدم اجرای فن از سوی کشتی گیر روس، یزدانی در مجموع 3 امتیاز پیش بیفتد. یزدانی با خارج کردن پای باگایف از تشک امتیاز چهارم را گرفت. یزدانی با زیرگیری و خاک کردن حریف به امتیاز ششم رسید. در ادامه یزدانی یک بار دیگر باگایف را خاک کرد تا وقت اول با برتری 8 بر 0 وی به پایان برسد. در ابتدای وقت دوم، یزدانی با کسب 2 امتیاز دیگر با امتیاز عالی کشتی را به سود خود به پایان رساند. کشتی حسن یزدانی مقابل ارسلان باگایف در نهایت با برتری 10 بر 0 حسن یزدانی به پایان رسید.

ببینید: خلاصه کشتی حسن یزدانی مقابل ارسلان باگایف - فینال کشتی آزاد جام باشگاه های جهان


وزن 79 کیلوگرم: علی سوادکوهی 5 - احمد عثمانوف 9 در ششمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل روسیه در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 79 کیلوگرم، علی سوادکوهی مقابل احمد عثمانوف قرار گرفت. در وقت اول برای عثمانوف تقاضای اخطار 30 ثانیه شد و در نهایت داوران یک امتیاز برای سوادکوهی دادند. وقت اول با همین یک امتیاز به پایان رسید. در وقت دوم عثمانوف با خاک کردن سوادکوهی 2 امتیاز گرفت و سوادکوهی نیز با تکرار همین حرکت 2 امتیاز از حریف خود گرفت. با تصمیم داوران 2 امتیاز به عثمانوف و 1 امتیاز به سوادکوهی در پی فنون اجرا شده داده شد. در ادامه عثمانوف با خاک کردن سوادکوهی و خارج کردن وی از تشک 3 امتیاز دیگر گرفت. زیرگیری ناموفق سوادکوهی با به پل رفتن وی همراه و 2 امتیاز دیگر به حساب عثمانوف اضافه شد. با خارج شدن عثمانوف از تشک یک امتیاز به سوادکوهی داده شد، هر چند کشتی گیر روس برنده این بازی لقب گرفت. کشتی علی سوادکوهی مقابل احمد عثمانوف در نهایت با برتری 9 بر 5 عثمانوف به پایان رسید.

ببینید: خلاصه کشتی علی سوادکوهی مقابل احمد عثمانوف - فینال کشتی آزاد جام باشگاه های جهان


وزن 74 کیلوگرم: یونس امامی 3 - تیمور بیژویف 1 در پنجمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل روسیه در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 74 کیلوگرم، یونس امامی مقابل تیمور بیژویف قرار گرفت. در وقت اول، اخطار 30 ثانیه به کشتی گیر روس داده شد و پس از عدم اجرای فن از سوی او یک امتیاز به امامی داده شد. کشتی در وقت اول با همین یک امتیاز به پایان رسید. در وقت دوم اقدام به زیرگیری امامی یک امتیاز دیگر برای وی در بر داشت. در ادامه اخطار 30 ثانیه به امامی داده شد و در نهایت یک امتیاز به بیژویف داده شد. امامی در ادامه با خارج کردن حریف از تشک یک امتیاز دیگر گرفت و برنده این باز لقب گرفت. کشتی یونس امامی مقابل تیمور بیژویف در نهایت با برتری 3 بر 1 امامی به پایان رسید.

ببینید: خلاصه کشتی یونس امامی مقابل تیمور بیژویف - فینال کشتی آزاد جام باشگاه های جهان


وزن 70 کیلوگرم: رسول گادژی ماگمادوف 5 - اوگنی ژربایف 3 در چهارمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل روسیه در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 70 کیلوگرم، رسول گادژی ماگمادوف کشتی گیر روس بانک شهر مقابل اوگنی ژربایف قرار گرفت. در وقت اول، اخطار 30 ثانیه به گادژی ماگمادوف داده شد و پس از ناکامی وی در اجرای فن، یک امتیاز به ژربایف داده شد. در وقت دوم، اخطار 30 قانیه به ژربایف داده شد و در نهایت یک امتیاز به گادژی ماگمادوف داده شد. در ادامه گادژی ماگمادوف با خاک کردن حریف دو امتیاز گرفت و ژربایف نیز با به پل بردن گادژی ماگمادوف 2 امتیاز کسب کرد. نماینده بانک شهر در لحظات پایانی 2 امتیاز دیگر برنده این کشتی لقب گرفت. کشتی رسول گادژی ماگمادوف کشتی گیر روس بانک شهر مقابل اوگنی ژربایف در نهایت با برتری 5 بر 3 گادژی ماگمادوف به پایان رسید.
وزن 65 کیلوگرم: عبدالمجید گودیف 9 - شمیل ممدوف 6 (ضربه فنی) در سومین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل روسیه در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 65 کیلوگرم، عبدالمجید گودیف کشتی گیر روس بانک شهر مقابل شمیل ممدوف قرار گرفت. در وقت اول گودیف فعال تر بود و در نهایت با خارج کردن ممدوف از تشک یک امتیاز گرفت. این کشتی در وقت اول با برتری 1 بر 0 گودیف به پایان رسید. در وقت دوم، گودیف با پیش انداختن، خاک کردن و خارج کردن حریف از تشک که منجر به اخطار گرفتن وی شد 3 امتیاز دیگر گرفت. در ادامه ممدوف با سر زیر بغل به دنبال خاک کردن گودیف بود که با بدلکاری وی در نهایت 4 امتیاز به گودیف و 2 امتیاز به ممدوف داده شد. گودیف یک بار دیگر با خارج کردن ممدوف از تشک امتیاز گرفت و ممدوف 2 امتیاز با خاک کردن وی کسب کرد. در لحظات پایانی در یک لحظه با اشتباه گودیف، ممدوف موفق شد نماینده بانک شهر را ضربه فنی کند و برنده این بازی لقب بگیرد. کشتی عبدالمجید گودیف مقابل شمیل ممدوف در نهایت با برتری ممدوف به پایان رسید.
وزن 61 کیلوگرم: رضا اطری 4 - مسلم مختیحانوف 10 در دومین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل روسیه در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 61 کیلوگرم، رضا اطری مقابل مسلم مختیحانوف قرار گرفت. در وقت اول کشتی گیر روس دو بار با خاک کردن اطری موفق به کسب امتیاز شد و وقت اول را با حساب 4 بر 0 به سود خود به پایان رساند. در وقت دوم اطری با خاک کردن حریف و به پل بردن او 4 امتیاز گرفت اما در ادامه دو بار خاک شد تا 8 بر 4 عقب بیفتد. مختیحانوف پیش از پایان وقت دوم کشتی یک بار دیگر با خاک کردن اطری موفق به کسب امتیاز شد و برنده این کشتی لقب گرفت. کشتی رضا اطری مقابل مسلم مختیحانوف در نهایت با برتری 10 بر 4 مختیحانوف به پایان رسید.

ببینید: خلاصه کشتی رضا اطری مقابل مسلم مختیحانوف - فینال کشتی آزاد جام باشگاه های جهان


وزن 57 کیلوگرم: احمد محمدنژاد جوان 9 - رامیز گامزاتوف 5 در اولین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل روسیه در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 57 کیلوگرم، احمد محمد نژاد جوان مقابل رامیز گامزاتوف قرار گرفت و موفق شد وی را در یک کشتی تماشایی با حساب 13 بر 7 شکست دهد.

ببینید: خلاصه کشتی احمد محمدنژاد جوان مقابل رامیز گامزاتوف - فینال کشتی آزاد جام باشگاه های جهان


نتایج بانک شهر مقابل قزاقستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان

جمعه 28 بهمن 1401 تیم کشتی بانک شهر در دومین دیدار خود در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان مقابل قزاقستان قرار گرفت و با حساب 9 بر 1 پیروز شد. خلاصه نتایج بانک شهر مقابل قزاقستان به شرح زیر است: وزن 57 کیلوگرم: رضا مومنی 2 - کارتبای میرامبک 3 وزن 61 کیلوگرم: محمد رمضان پور 6 - امیرطایف کایرات 3 وزن 65 کیلوگرم: عبدالمجید گودیف 13 - سایبوتالو رفعت 0 وزن 70 کیلوگرم: علی اکبر زرودی 2 - انچوجین ایگور 1 وزن 74 کیلوگرم: یونس امامی 10 - دژاکوپو مورات 0 وزن 79 کیلوگرم: امیرحسین کاووسی 13 - کوانیشبای نوردولت 6 وزن 86 کیلوگرم: سجاد غلامی 10 - دولتکازی اسکالی 0 وزن 92 کیلوگرم: محمدجواد ابراهیمی 10 - بایگنژیف عبدالماناپ 0 وزن 97 کیلوگرم: اسماعیل نجاتیان 5 - آزو نورسلطان 3 وزن 125 کیلوگرم: امیررضا معصومی 10 - آزو نورسلطان 0
وزن 125 کیلوگرم: امیررضا معصومی 10 - آزو نورسلطان 0 در آخرین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل قزاقستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 125 کیلوگرم، امیررضا معصومی مقابل ایبوف عمر قرار گرفت. در وقت اول معصومی طوفانی کشتی را آغاز کرد و در 25 ثانیه با دو بار خاک کردن حریف، یک بارانداز و یک فن 4 امتیازی در این کشتی با امتیاز عالی پیروز شد. کشتی امیررضا معصومی مقابل ایبوف عمر در نهایت با برتری 10 بر 0 امیررضا معصومی به پایان رسید.
وزن 97 کیلوگرم: اسماعیل نجاتیان 5 - آزو نورسلطان 3 در نهمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل قزاقستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 97 کیلوگرم، اسماعیل نجاتیان مقابل آزو نورسلطان قرار گرفت. در وقت اول اخطار 30 ثانیه برای نجاتیان در نظر گرفته شد هر چند در ادامه با اجرای فنون از هر دو کشتی گیر، کشتی گیر قزاق 3 بر 2 پیش افتاد. در وقت دوم برای کشتی گیر قزاق تقاضای اخطار شد و با توجه به عدم اجرای فن، یک امتیاز به نجاتیان داده شد و در ادامه با خاک کردن دو امتیاز دیگر گرفت و برنده این کشتی لقب گرفت. کشتی اسماعیل نجاتیان مقابل آزو نورسلطان در نهایت با برتری 5 بر 3 نجاتیان به پایان رسید.
وزن 92 کیلوگرم: محمدجواد ابراهیمی 11 - بایگنژیف عبدالماناپ 0 در هشتمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل قزاقستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 92 کیلوگرم، محمدجواد ابراهیمی مقابل بایگنژیف عبدالماناپ قرار گرفت. در وقت اول بعد از آن که دو کشتی گیر موفق به کسب امتیاز نشدند یک امتیاز به ابراهیمی داده شد و او با خاک شدن کشتی گیر قزاق دو امتیاز دیگر کسب کرد. کشتی گیر ایرانی در ادامه دو فیتیله بارانداز متوالی 4 امتیاز دیگر گرفت وقت اول با برتری 7 بر 0 ابراهیمی به پایان رسید. در وقت دوم ابراهیمی  با زیرگیری و به پل بردن حریف 4 امتیاز گرفت و با امتیاز عالی این کشتی را به پایان رساند. کشتی محمدجواد ابراهیمی مقابل بایگنژیف عبدالماناپ در نهایت با برتری 11 - 0 ابراهیمی به پایان رسید.

ببینید: خلاصه کشتی محمدجواد ابراهیمی مقابل بایگنژیف عبدالماناپ - کشتی آزاد جام باشگاه های جهان


وزن 86 کیلوگرم: سجاد غلامی 10 - دولتکازی اسکالی 0 در هفتمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل قزاقستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 86 کیلوگرم، سجاد غلامی مقابل دولتکازی اسکالی قرار گرفت. غلامی کار را تهاجمی آغاز کرد و با خاک کردن حریف و اجرای فیتیله باراندازهای متوالی در کمتر از یک دقیقه به 10 امتیاز برتری رسید. کشتی سجاد غلامی مقابل دولتکازی اسکالی در نهایت با برتری 10 بر 0 غلامی به پایان رسید.

ببینید: خلاصه کشتی سجاد غلامی مقابل دولتکازی اسکالی - کشتی آزاد جام باشگاه های جهان


وزن 79 کیلوگرم: امیرحسین کاووسی 13 - کوانیشبای نوردولت 6 در ششمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل قزاقستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 79 کیلوگرم، امیرحسین کاووسی مقابل کوانیشبای نوردولت قرار گرفت. در وقت اول کاووسی 4 بار متوالی حریف خود را تشک خارج کرد و 4 امتیاز گرفت. در ادامه کاووسی با گرفتن مچ پا و خاک کردن حریف 2 امتیاز دیگر گرفت تا وقت اول با برتری 6 بر 0 کشتی گیر ایرانی به پایان برسد. در وقت دوم نوردولت با زیرگیری و خاک کردن و در ادامه با دو فیتیله بارانداز متوالی 6 امتیاز گرفت. کاووسی در ادامه با خارج کردن نوردولت از تشک یک امتیاز دیگر گرفت و با یک بار خاک کردن 2 امتیاز دیگر به اندوخته خود اضافه کرد. کاووسی دو بار دیگر با خاک کردن حریف خود موفق به گرفتن امتیاز شد و برنده این کشتی لقب گرفت. کشتی امیرحسین کاووسی مقابل کوانیشبای نوردولت در نهایت با برتری 13 - 6 کاووسی به پایان رسید.

ببینید: خلاصه کشتی امیرحسین کاووسی مقابل کوانیشبای نوردولت - کشتی آزاد جام باشگاه های جهان


وزن 74 کیلوگرم: یونس امامی 10 - دژاکوپو مورات 0 در پنجمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل قزاقستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 74 کیلوگرم، یونس امامی مقابل دژاکوپو مورات قرار گرفت. در وقت اول امامی با خارج کردن حریف از تشک یک امتیاز گرفت. با اخطار 30 ثانیه به مورات و خاک شدن وی، سه امتیاز دیگر به امامی در وقت اول داده شد. امامی در ادامه دو بار دیگر با خاک کردن حریف موفق به کسب چهار امتیاز شد تا 8 بر 0 از مورات پیش بیفتد. در وقت دوم یونس امامی با خاک کردن حریف خود دو امتیاز دیگر گرفت تا با امتیاز عالی برنده این بازی لقب بگیرد. کشتی یونس امامی مقابل دژاکوپو مورات در نهایت با برتری 10 بر 0 یونس امامی به پایان رسید.
وزن 70 کیلوگرم: علی اکبر زرودی 2 - انچوجین ایگور 1 در چهارمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل قزاقستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 70 کیلوگرم، علی اکبر زرودی مقابل انچوجین ایگور قرار گرفت. در وقت اول ایگور یک امتیاز پیش افتاد، امتیازی که در پی اخطار 30 ثانیه به زرودی حاصل شد. وقت اول با برتری 1 - 0 کشتی گیر قزاق به پایان رسید. در وقت دوم داور برای کشتی گیر قزاق اخطار 30 ثانیه در نظر گرفت و بعد از ناکامی وی در اجرای فن یک امتیاز به زرودی داده شد. زوردی با خارج کردن حریف خود از تشک یک امتیاز دیگر گرفت تا برنده این کشتی باشد. کشتی علی اکبر زرودی مقابل انچوجین ایگور در نهایت با برتری 2 - 1 زوردی به پایان رسید.
وزن 65 کیلوگرم: عبدالمجید گودیف 13 - سایبوتالو رفعت 0 در سومین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل قزاقستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 65 کیلوگرم، عبدالمجید گودیف کشتی گیر روس بانک شهر مقابل سایبوتالو رفعت قرار گرفت. در وقت اول اخطار 30 ثانیه به گودیف داده شد که این کشتی گیر با خارج کردن حریف خود یک امتیاز گرفت و در ادامه با زیر دو خم تماشایی و خاک کردن حریف 3 - 0 پیش افتاد. گودیف یک بار دیگر با زیرگیری و خاک کردن حریف و یک بار  دیگر با سر زیر بغل و خاک کردن در مجموع 4 امتیاز دیگر گرفت تا وقت اول با برتری 7 - 0 گودیف به پایان برسد. در وقت دوم گودیف یک بار دیگر با زیرگیری و خاک کردن موفق به کسب دو امتیاز شد و در نهایت با اجرای سالتو 4 امتیاز دیگر گرفت و پیروز این کشتی شد. کشتی عبدالمجید گودیف مقابل سایبوتالو رفعت در نهایت با برتری 13 بر 0 گودیف به پایان رسید.
وزن 61 کیلوگرم: محمد رمضان پور 6 - امیرطایف کایرات 3 در دومین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل قزاقستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 61 کیلوگرم، محمد رمضان پور مقابل امیرطایف کایرات قرار گرفت. در وقت اول بعد از اینکه دو کشتی گیر موفق به امتیاز گرفتن نشدند اخطار 30 ثانیه به رمضان پور داده شد و بعد از عدم موفقیت وی در اجرای فن و خروج وی از تشک سه امتیاز به کایرات داده شد. اقدام به زیرگیری رمضان پور در ادامه کشتی با خروج کایرات از تشک همراه شد تا کشتی 3 - 1 دنبال شود. در وقت دوم رمضان پور با خاک کردن حریف خود دو امتیاز گرفت که این امتیاز با اعتراض قزاق‌ها همراه شد. بررسی این چلنج که بسیار طولانی هم شد در نهایت تنها یک امتیاز مورد تایید قرار گرفت. در لحظات پایانی رمضان پور در نهایت موفق شد با اجرای فن 4 امتیازی از حریف خود پیش بیفتد و برنده این بازی لقب بگیرد. کشتی محمد رمضان پور مقابل امیرطایف کایرات در نهایت با برتری 6 بر 3 رمضان پور به پایان رسید.
وزن 57 کیلوگرم: رضا مومنی 2 - کارتبای میرامبک 3 در اولین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل قزاقستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 57 کیلوگرم، رضا مومنی مقابل کارتبای میرامبک قرار گرفت. مومنی در وقت اول بعد از کش و قوس‌های فراوان موفق شد با خاک کردن حریف خود دو امتیاز بگیرد. وقت اول با همین دو امتیاز به پایان رسید. در وقت دوم تلاش کشتی گیر قزاق برای زیرگیری نتیجه نداشت و به مومنی اخطار 30 ثانیه داده شد و بعد از پایان این زمان یک امتیاز به حریف مومنی داده شد. در ادامه میرامبک موفق شد با خاک کردن مومنی دو امتیاز بگیرد و پیش بیفتد. کشتی رضا مومنی مقابل کارتبای میرامبک در نهایت با برتری 3 بر 2 کارتبای میرامبک به پایان رسید.

نتایج بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان

جمعه 28 بهمن 1401 تیم کشتی بانک شهر در گام نخست خود در مسابقات کشتی آزاد جام باشگاه های جهان مقابل گرجستان قرار گرفت و با حساب 10 بر 0 از سد حریف خود گذشت. خلاصه نتایج بانک شهر مقابل گرجستان به شرح زیر است: وزن 57 کیلوگرم: احمد محمدنژاد جوان 11 - گوکا دزیکو 0 وزن 61 کیلوگرم: رضا اطری 9 - راماز تورمانیدزه 0 وزن 65 کیلوگرم: محمد رمضان پور 2 - گودردزی دزبیساشولی 2 وزن 70 کیلوگرم: رسول گادژی ماگمادوف 12 - نیکا بوشلاشویلی 2 وزن 74 کیلوگرم: یونس امامی 10 - لوکا تششی تونیدزه 0 وزن 79 کیلوگرم: علی سوادکوهی 10 - اوسیم شولیدزه 0 وزن 86 کیلوگرم: حسن یزدانی 10 - ولادیمیر کاکوشویلی 0 وزن 92 کیلوگرم: کامران قاسم پور 11 - ایوزا تسرتوادزه 0 وزن 97 کیلوگرم: محمدحسین محمدیان 11 - صبا گامتنادزه 0 وزن 125 کیلوگرم: امیر حسین زارع 11 - نیکا بروزاوا 0
وزن 125 کیلوگرم: امیر حسین زارع 11 - نیکا بروزاوا 0 در آخرین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 125 کیلوگرم، امیر حسین زارع مقابل نیکا بروزاوا قرار گرفت. در وقت اول اقدام به زیرگیری نماینده گرجستان با اقدام به موقع زارع همراه شد و وی با کنده کشی و خاک کردن حریف خود 4 امتیاز گرفت و با امتیاز مردود مربیان گرجستان، یک امتیاز دیگر به حساب زارع اضافه شد. در ادامه زارع با زیرگیری و خاک کردن حریف و اجرای بارانداز 4 امتیاز دیگر گرفت و وقت اول را با حساب 9 بر 0 به سود خود به پایان رساند. در وقت دوم زارع با زیرگیری و خاک کردن حریف دو امتیاز دیگر گرفت و با امتیاز عالی پیروز این کشتی لقب شد. کشتی امیر حسین زارع مقابل نیکا بروزاوا در نهایت با برتری 11 بر 0 امیر حسین زارع به پایان رسید.
وزن 97 کیلوگرم: محمدحسین محمدیان 11 - صبا گامتنادزه 0 در نهمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 97 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان مقابل صبا گامتنادزه قرار گرفت. محمدیان در وقت اول با خاک کردن حریف خود دو امتیاز گرفت که این امتیاز با اعتراض حریف مواجه شد که با رد این اعتراض، محمدیان سه امتیاز پیش افتاد. در ادامه محمدیان با زیرگیری و خاک کردن حریف خود و اجرای بارانداز 4 امتیاز دیگر گرفت و وقت اول با حساب 7 بر 0 به سود وی به پایان رسید. در وقت دوم، محمدیان یک بار دیگر حریف خود را با زیرگیری خاک کرد و 2 امتیاز دیگر گرفت. محمدیان در ادامه با پیش انداز و خاک کردن حریف خود دو امتیاز دیگر گرفت و نهمین پیروزی ایران را به ارمغان آورد. کشتی محمدحسین محمدیان مقابل صبا گامتنادزه در نهایت با حساب 11 - 0 به سود محمدیان به پایان رسید.
وزن 92 کیلوگرم: کامران قاسم پور 11 - ایوزا تسرتوادزه 0 در هشتمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 92 کیلوگرم، کامران قاسم پور مقابل ایوزا تسرتوادزه قرار گرفت. قاسم پور در وقت اول اقدام به زیرگیری کرد و حریف خود را از بالا به پل برد و 4 امتیاز گرفت. در ادامه با خارج کردن حریف خود از تشک یک امتیاز دیگر گرفت. در ادامه با زیرگیری و اجرای باراندازهای متوالی کشتی را به امتیاز عالی به پایان رساند. کشتی کامران قاسم پور مقابل ایوزا تسرتوادزه در نهایت با برتری 11 بر 0 قاسم پور به پایان رسید.

ببینید: خلاصه کشتی کامران قاسم پور مقابل ایوزا تسرتوادزه - کشتی آزاد جام باشگاه های جهان


وزن 86 کیلوگرم: حسن یزدانی 10 - ولادیمیر کاکوشویلی 0 در هفتمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 86 کیلوگرم، حسن یزدانی مقابل ولادیمیر کاکوشویلی قرار گرفت. یزدانی طوفانی آغاز کرد و با زیرگیری و تلاش برای ضربه فنی کردن حریف خود 4 امتیاز گرفت و در ادامه با باراندازهای متوالی کشتی را با امتیاز عالی به سود خود به پایان رساند. کشتی حسن یزدانی مقابل ولادیمیر کاکوشویلی در نهایت با برتری 10 بر 0 یزدانی به پایان رسید.

ببینید: خلاصه کشتی حسن یزدانی مقابل ولادیمیر کاکوشویلی - کشتی آزاد جام باشگاه های جهان


وزن 79 کیلوگرم: علی سوادکوهی 10 - اوسیم شولیدزه 0 در ششمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 79 کیلوگرم، علی سوادکوهی از بانک شهر مقابل اوسیم شولیدزه قرار گرفت. سوادکوهی در ابتدای کشتی طوفانی ظاهر شد و با یک زیرگیری موفق و اجرای درخت کن حریف خود را از بالا به پل برد و در ادامه دو بارانداز موفق اجرا کرد. در ادامه نیز سوادکوهی با زیرگیری و خاک کردن حریف خود دو امتیاز دیگر گرفت تا با امتیاز عالی برنده این کشتی شود. کشتی علی سوادکوهی مقابل اوسیم شولیدزه در نهایت با برتری 10 بر 0 سوادکوهی به پایان رسید.

ببینید: خلاصه کشتی علی سوادکوهی مقابل اوسیم شولیدزه - کشتی آزاد جام باشگاه های جهان


وزن 74 کیلوگرم: یونس امامی 10 - لوکا تششی تونیدزه 0 در پنجمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 74 کیلوگرم، یونس امامی از بانک شهر مقابل لوکا تششی تونیدزه قرار گرفت. امامی با خارج کردن حریف از تشک یک امتیاز گرفت و در ادامه با خاک کردن نماینده گرجستان اختلاف را به سه امتیاز رساند. در ادامه امامی با دو بار خارج کردن حریف از تشک اختلاف را به 5 امتیاز رساند. امامی در وقت نخست سه امتیاز دیگر گرفت و وقت اول با برتری 8 بر 0 وی به پایان رسید. در وقت دوم امام با زیرگیری موفق و خاک کردن حریف دو امتیاز دیگر گرفت و پنجمین پیروزی نماینده ایران را به ثبت رساند. کشتی یونس امامی مقابل لوکا تششی تونیدزه در نهایت با حساب 10 بر 0 به سود یونس امامی به پایان رسید.
وزن 70 کیلوگرم: رسول گادژی ماگمادوف 12 - نیکا بوشلاشویلی 2 در چهارمین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 70 کیلوگرم، رسول گادژی ماگمادوف کشتی گیر روس بانک شهر مقابل نیکا بوشلاشویلی قرار گرفت. گادژی ماگمادوف در وقت اول دو بار با خاک کردن حریف خود موفق به کسب امتیاز شد و در ادامه نیز کشتی گیر گرجستان به همین طریق امتیاز گرفت تا کشتی در وقت اول با حساب 4 بر 2 به سود کشتی گیر بانک شهر به پایان برسد. در وقت دوم، گادژی ماگمادوف با پیش انداختن و خاک کردن حریف خود دو امتیاز دیگر گرفت. تلاش کشتی گیر گرجستان برای اجرای فیتو حاصلی نداشت و نماینده بانک شهر با خاک کردن وی دو امتیاز دیگر گرفت. گادژی ماگمادوف در ادامه دو امتیاز دیگر گرفت. او پیش از پایان وقت دوم یک بار دیگر اقدام به زیرگیری و خاک کردن حریف خود کرد تا با امتیاز عالی کشتی را به سود خود به پایان برساند. کشتی رسول گادژی ماگمادوف مقابل نیکا بوشلاشویلی در نهایت با حساب 12 بر 2 به سود رسول گادژی ماگمادوف به پایان رسید.
وزن 65 کیلوگرم: محمد رمضان پور 2 - گودردزی دزبیساشولی 2 در سومین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 65 کیلوگرم، محمد رمضان پور از بانک شهر مقابل گودردزی دزبیساشولی قرار گرفت. در وقت اول رمضان پور اخطار دریافت کرد و بعد از 30 ثانیه یک امتیاز به حریف او داده شد. وقت اول با همین یک امتیاز به پایان رسید. در وقت دوم یک بار دیگر اخطار 30 ثانیه به نماینده ایران داده شد و بعد از 30 ثانیه یک امتیاز دیگر به وی داده شد. تلاش های رمضان پور برای زیرگیری در لحظات پایانی به ثمر نشست و وی با خاک کردن حریف دو امتیاز گرفت و به دلیل کسب امتیاز درشت برنده این بازی لقب گرفت. کشتی محمد رمضان پور مقابل گودردزی دزبیساشولی در نهایت با حساب 2 - 2 به سود محمد رمضان پور به پایان رسید.
وزن 61 کیلوگرم: رضا اطری 9 - راماز تورمانیدزه 0 در دومین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 61 کیلوگرم، رضا اطری از بانک شهر مقابل راماز تورمانیدزه قرار گرفت. در وقت دو کشتی‌گیر عملکرد نزدیکی داشتند تا اینکه کشتی گیر گرجستان اخطار 30 ثانیه دریافت کرد و در ادامه اطری با زیرگیری و خاک کردن حرف خود دو امتیاز دیگر گرفت تا با اخطاری که حریف دریافت کرده بود در مجموع 3 بر 0 پیش بیفتد. اطری در وقت اول یک بار دیگر اقدام به زیرگیری کرد و با خاک کردن تورمانیدزه دو امتیاز دیگر گرفت تا وقت اول را با برتری 5 بر 0 به سود خود به پایان برساند. در وقت دوم اطری در چند نوبت اقدام به زیر گیری کرد که این اقدام‌های وی در نهایت در یک دقیقه پایانی دو امتیاز دیگر برای وی در بر داشت. وی پیش از پایان وقت کشتی یک بار دیگر حریف خود را خاک کرد و در نهات برنده این کشتی لقب گرفت. کشتی رضا اطری مقابل راماز تورمانیدزه در نهایت با حساب 9 به 0 سود رضا اطری به پایان رسید.
وزن 57 کیلوگرم: احمد محمدنژاد جوان 11 - گوکا دزیکو 0 در اولین کشتی از مسابقه تیم بانک شهر مقابل گرجستان در کشتی آزاد جام باشگاه های جهان و در وزن 57 کیلوگرم، احمد محمدنژاد جوان از بانک شهر مقابل گوکا دزیکو قرار گرفت. در لحظات ابتدایی محمدنژاد با خارج کردن حریف خود از تشک موفق به کسب یک امتیاز شد. در ادامه محمدنژاد با زیرگیری دو امتیاز دیگر از حریف خود گرفت. در ادامه محمدنژاد با یک زیرگیری دیگر و خاک کردن حریف خود دو امتیاز دیگر گرفت تا 5 امتیاز از حریف خود پیش بیفتد. وقت اول با همین اختلاف امتیاز به پایان رسید. در وقت دوم محمدنژاد ابتدا با یک بدلکاری و خاک کردن حریف خود دو امتیاز گرفت و در ادامه با دو فیتیله بارانداز متوالی 4 امتیاز دیگر کسب کرد تا این کشتی را با اختلاف امتیاز عالی به سود خود به پایان برساند. کشتی احمد محمدنژاد جوان مقابل گوکا دزیکو از گرجستان در نهایت با حساب 11 بر 0 به سود محمدنژاد جوان به پایان رسید.

ببینید: خلاصه کشتی احمد محمدنژاد جوان مقابل گوکا دزیکو - کشتی آزاد جام باشگاه های جهان

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...