نفت مسجد سلیمان 1 – فولاد خوزستان 4 / قطع نوار ناکامی‌های فولاد

بازی نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان در چارچوب دیداری از هفته دوازدهم لیگ برتر با پیروزی 4 بر یک تیم فولاد به پایان رسید.
کدخبر (114464) | 28 آذر 1401 | ساعت 14:06
0 107
نفت مسجد سلیمان 1 – فولاد خوزستان 4 / قطع نوار ناکامی‌های فولاد
بازی نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان در چارچوب دیداری از هفته دوازدهم لیگ برتر با پیروزی 4 بر یک تیم فولاد به پایان رسید.

به گزارش سرخ نیوز، در اولین روز از برگزاری هفته دوازدهم لیگ برتر ایران، تیم نفت مسجد سلیمان در خانه، میزبان فولاد خوزستانه رده دهمی بود؛ شاگردان مهاجری در نهایت بازی را نتیجه 4 بر یک واگذار کردند.  

بازی فولاد مقابل نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر

بازی فولاد خوزستان مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار خواهد شد.

ساعت و تاریخ بازی فولاد خوزستان مقابل نفت مسجد سلیمان

ساعت و تاریخ بازی فولاد و نفت مسجد سلیمان طبق برنامه اعلام شده دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ از ساعت 17:00 بود.

ورزشگاه بازی فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان

بازی فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمودی شهر مسجد سلیمان برگزار خواهد.

تیم داوری بازی فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان

داور:علی صفایی، کمک‌ها: محمد علی پورتقی، محسن بابایی، حسین زمانی، ناظر: البرز حاجی‌پور

نفت مسجد سلیمان

تیم نفت مسجد سلیمان با هدایت رضا مهاجری، یکی از تیم های قعرنشین لیگ برتر است که تلاش می کند جایگاه بهتری در جدول برای خود دست و پا کند.

ترکیب نفت مسجد سلیمان مقابل فولاد

ترکیب نفت مسجد سلیمان مقابل فولاد بدین شرح اعلام شد؛ سعید جلالی‌راد،علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، علی عبدالله‌زاده، مسلم مجدمی(۸۰- مجتبی مقتدایی)، میثم نقی زاده، امیرحسین کریمی، اسماعیل بابایی(۸۸- علی کیانی فر)، ساماننریمان جهان(۸۰- محمد خرم الحسینی)، پیمان رنجبری(۸۸- آریا برزگر)، پیمان میری(۶۶- رضا دهقانی) شماتیک ترکیب نفت مسجدسلیمان مقابل فولاد

فولاد خوزستان

تیم جواد نکونام تا کنون نتوانسته انتظارات مدیران و طرفداران فولاد خوزستان را برآورده سازد و در این راستا حتی گفته می شود با ادامه این روند احتمال برکناری نکونام نیز وجود دارد.

ترکیب فولاد خوزستان مقابل نفت مسجد سلیمان

ترکیب فولاد مقابل نفت مسجد سلیمان بدین شرح اعلام شد؛ کریستوفر کنت،موسی کولیبالی، عارف آغاسی، مهدی شیری، سینا شاه‌عباسی(۶۹- سعید آقایی)، محمد آبشک(۳۴احمد عبدالله زاده)، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، علیرضا کوشکی، احسان پهلوان، علی قربانی(۷۴- محمدرضا غبیشاوی) شماتیک ترکیب فولاد مقابل نفت مسجدسلیمان

اتفاقات بازی فولاد خوزستان مقابل نفت مسجد سلیمان

دربی خوزستان یک دیدار برای اعاده حیثیت بود.

دقایق حساس بازی فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان:

دقیقه ۳۸: پرتاب دغاغله را دروازه بان فولاد برگشت داد. دقیقه ۶۷: شوت زیبای دغاغله به کرنر رفت. دقیقه ۲+۹۰: شوت از راه دور دهقانی در دستان کنت قرار گرفت.

شرح گل ها:

دقیقه ۲- کولیبالی برای فولاد: داور برخورد توپ به کعیبی مدافع نفت را پنالتی اعلام کرد، موسی کولیبالی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ را درست وارد وسط دروازه جلالی راد کرد. دقیقه ۶۳- عبدالله زاده برای فولاد: برای دومین بار در این بازی روی خطای عبدالله زاده مدافع نفت روی علی قربانی داور پنالتی اعلام کرد، در ابتدا قرار بود ساسان حسینی پشت توپ بایستد که جای خود را به عبدالله زاده داد و او در جهت موافق دروازه بان دومین گل فولاد را به ثمر رساند. دقیقه ۶۸- گل به خودی شاه عباسی: سینا شاه عباسی با یک ضربه سر گل به خودی زد و دروازه کنت را باز کرد تا بدین ترتریب نفتی ها صاحب یک گل شوند (ویدئو). دقیقه۷۹- انصاری برای فولاد: ارسال سعید آقایی در محوطه جریمه به ساسان انصاری رسید و‌ او با یک ضربه پشت پا و تکنیکی گل سوم فولاد را وارد دروازه حریف کرد. دقیقه ۵+۹۰- کولیبالی برای فولاد: ارسال عبدالله زاده از روی نقطه کرنر به کولیبالی در محوطه جریمه رسید و او روی اشتباه کعبی در جایگیری توپ را وارد دروازه کرد. بازی فولاد نفت مسجد سلیمان

کارت زرد:

فولاد: سینا شاه عباسی(۴۸)- احمد عبدالله زاده(۸۴)

کارت قرمز:

نفت مسجد سلیمان: علی عبدالله زاده(۶۱)

حواشی بازی فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان:

*بازی به دلیل آب ندادن زمین با تأخیر شروع شد. * داور بعد از اعلام پنالتی به سود فولاد به رجبی مربی فولاد کارت زرد و‌به حمزه حدادی به علت اعتراض کارت قرمز نشان داد. * بعد از اینکه داور خطای پنالتی به سود فولاد گرفت و بازیکن نفت را اخراج کرد لیدر های نفت به شدت اعتراض کردند.  

نتیجه بازی فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان

نتیجه بازی فولاد و نفت مسجد سلیمان پیروزی 4 بر یک تیم نکونام بود.  

خلاصه بازی فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان

خلاصه بازی فولاد خوزستان مقابل نفت مسجد سلیمان نشان می دهد که شاگردان نکونام با شایستگی به پیروزی رسیدند. بعد از گل زودهنگام کولیبالی برای فولاد در نهایت تیم خوزستانی نبض بازی را در دست داشت و موفق به کسب پیروزی و خروج از بحران شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...