استقلال 1- مس کرمان 0/ سه امتیاز دیگر با بخت و اقبال!

تیم های استقلال و مس کرمان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان پایتخت خاتمه یافت.
کدخبر (59728) | 03 شهریور 1401 | ساعت 16:15
0 138
استقلال 1- مس کرمان 0/ سه امتیاز دیگر با بخت و اقبال!
تیم های استقلال و مس کرمان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان پایتخت خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم های استقلال و مس کرمان در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم رفتند. آبی ها بعد از کسب 3 امتیاز روحیه بخش مقابل ملوان در انزلی مقابل دومین تیم تازه لیگ برتری شده، قرار گرفتند و موفق به کسب پیروزی شدند.  

اطلاعات بازی:

1401/06/03- ورزشگاه آزادی- ساعت 19:00- 30 هزار تماشاگر  

تیم داوری:

حسن اکرمی، آرمان اسعدی، علیرضا مرادی و علی بای- ناظر: اسماعیل صفیری

اتفاقات بازی:

میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال با حضور در ورزشگاه آزادی به همراه حمیسی رئیس حراست فد اسیون فوتبال، از جایگاه بانوان دیدن کرد. سرپرست فدراسیون فوتبال اعلام کرد فعلا حضور بانوان فقط در ورزشگاه آزادی امکان پذیر است و ابراز امیدواری کرد که این اتفاق در آینده در ورزشگاه‌های دیگر هم بیفتد. بانوان استقلالی حاضر در ورزشگاه به تشویق تیم محبوشان و همچنین وریا غفوری پرداختند. آن‌ها همچنین در همکاری با هواداران روبروی جایگاه به تشویق تیم استقلال پرداختند. دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان، سرمربی و مربی تیم ملی فوتبال ایران با حضور در ورزشگاه آزادی تماشاگر دیدار بین تیم‌های استقلال تهران و مس کرمان شدند. ریکاردو ساپینتو به محض ورود به زمین و دیدن بانوان به سمت آنها رفت و به ابراز احساسات آنان پاسخ داد. وی مقابل بانوان قرار گرفت و با آنها عکس سلفی انداخت.

کارت زرد:

مس کرمان: امیرحسین عسگری (31)- آرمان شهدادنژاد(61)= احمد نصیری (78) استقلال: پیمان بابایی (77)- صالح حردانی (77)- ابوالفضل جلالی (85)- مهدی قایدی (88)  

کارت قرمز:

-

شرح گل ها:

دقیقه 74-کوین یامگا: ارسال صالح حردانی از سمت راست با دفع ناقص مدافعین مس همراه شد و در یک فعل و انفعال توپ به کوین یامگا رسید و این بازیکن با ضربه ای دیدنی توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل نخست بازی را به ثمر رساند.
 

دقایق حساس:

دقیقه 5: روی اشتباه بازیکنان استقلال، مهرداد آوخ صاحب توپ شد و این بازیکن قصد داشت از میانه های زمین استقلال، دروازه حسینی که جلو کشیده بود را باز کند اما ضربه او بسیار بد بود و حسینی به راحتی توپ را مهار کرد. دقیقه 13: ضربه آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه، به مدافعین مس برخورد کرد و برگشت داده شد. دقیقه 23: ارسال مهدی پور به روی دروازه با ضربه سر روزبه چشمی همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 33: کار خطرناک مدافعین استقلال و پاس رو به عقب برای حسینی در حال تبدیل به فرصتی خطرناک برای مس می شد که کاپیتان آبی ها این توپ را دور کرد. دقیقه 41: یک ضربه کاشته نزدیک به پرچم کرنر نصیب استقلال شد. ارسال مهدی پور به روی دروازه را مدافعین مس برگشت دادند که توپ پشت محوطه جریمه به رضاوند رسید و ضربه روی پای این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 43: دو ارسال از جلالی و حردانی از سمت چپ و راست، فرصت های خوبی را در اختیار آبی ها قرار داد که هر دو از دست رفتند. دقیقه 45: ارسال خوب حردانی از سمت راست با عبور از تمامی بازیکنان در دهانه دروازه نصیب جلالی شد و این بازیکن که تصور رسیدن توپ را نداشت، نتوانست از آن استفاده کند و توپ در ادامه با برخورد به مدافع مس راهی کرنر شد. دقیقه 2+45: یک توپ پشت محوطه جریمه به یامگا رسید که ضربه روی پای این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رسید. دقیقه 47: حرکت در عرض محمدامین اسدی و ضربه محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 52: حرکت حردانی از سمت راست و ارسال او مستقیما به سمت دروازه رفت که توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 61: ارسال دیدنی رافائل سیلوا از سمت راست با ضربه سر محبی همراه شد که شهداد نژاد سنگربان مس به خوبی توپ را از روی خط دروازه برگشت داد. دقیقه 62: فرصت فوق العاده برای محمدامین اسدی که پس از عبور از عارف غلامی با حسینی تک به تک شد ولی ضربه این بازیکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت. دقیقه 88: مس فرصت بسیار خوبی برای رسیدن به گل تساوی داشت. یک حرکت از سمت راست و ضربه بازیکن مس را حسینی با واکنشی دیدنی دفع کرد

ترکیب بازیکنان استقلال و مس کرمان:

زبیر نیک نفس به دلیل اینکه حدود یک هفته از تمرینات گروهی تیمش دور بوده و سیاوش یزدانی و کاوه رضایی به دلیل اینکه هنوز مشکلاشان برای بازی در استقلال حل نشده نتواستند در بازی امروز حضور داشته باشند.  

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی (82- جعفر سلمانی)، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور (82- سعید مهری)، آرش رضاوند (71- پیمان بابایی)، کوین یامگا، محمد محبی (71- آرمان رمضانی)، سجاد شهباززاده (55- مهدی قایدی)

ترکیب مس کرمان:

آرمان شهدادنژاد، حسن مرادی‌فرد، امیرحسین عسگری، میلاد خدایی اصل، حسین دوستدار، محمد صبوری، احمد نصیری، عارف رستمی (80- میلاد پورصف شکن)، محمد قاسمی‌نژاد (80 سامان تورانیان)، محمد امین کاظمیان (80- شروین بزرگ)، مهرداد آوخ (46- محمدامین اسدی)

خلاصه بازی:

  اخبار مرتبط با این بازی: 01/06/03 22:48- غیبت ساپینتو در نشست خبری/ حسین خانی: از عملکردمان راضی هستیم 01/06/03 22:15- واکنش معاون باشگاه استقلال به تهدید توخالی آبی ها! 01/06/03 19:48- تهدید استقلالی ها؛ مقابل مس بازی نمی کنیم! 01/06/03 18:05- ترکیب تیم های استقلال و مس کرمان مشخص شد + شماتیک 01/06/03 16:21- قیمت نجومی بلیت بازی استقلال برای بانوان! 01/06/02 22:16- استقلال- مس کرمان؛ یک بازی آسان دیگر در انتظار آبی ها! 01/06/02 21:38- حسین خانی: از استقلال نمی‌ترسیم/ ساپنتو: خرافاتی نیستم 01/06/01 01:08- نام سیاوس یزدانی در لیست استقلال نیست 01/05/31 20:36- قابل پیش بینی؛ ساپینتو فقط جریمه نقدی شد! 01/05/31 19:47- درگیری در تمرین استقلال 01/05/31 15:12- شکایت استقلالی‌ها از گیتاریست خود! 01/05/31 13:24- مطهری و استقلال؛ خروج از لیست ممکن نیست

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...