فولاد ۳ - تراکتور ۲/ رستگاری در ثانیه‌های پایانی

تیم های فولاد خوزستان و تراکتور در هفته سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند.
کدخبر (59738) | 04 شهریور 1401 | ساعت 19:00
0 121
فولاد ۳ - تراکتور ۲/ رستگاری در ثانیه‌های پایانی
تیم های فولاد خوزستان و تراکتور در هفته سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم های فولاد و تراکتور در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم رفتند. تراکتور که از دو بازی گذشته خود تنها ۱ امتیاز کسب کرده بود، در این دیدار ابتدا با ۲ گل عقب افتاد اما با آغاز نیمه دوم، شاگردان قربان بردیف با دو گل تماشایی به بازی بازگشتند و حتی فرصت به ثمر رساندن گل سوم را نیز داشتند اما این تعویض طلایی جواد نکونام یعنی اشکان دژاگه بود که در دقیقه ۳+۹۰ روی پاس مجید علیاری موفق به گلزنی شد تا فولاد ضمن کسب اولین برد خود در لیگ، خود را از جمع قعرنشینان جدا کند. تراکتور با قبول این شکست یک امتیازی باقی‌ ماند و صرفا به دلیل تفاضل بهتر نسبت به ملوان، همانند هفته گذشته رده پانزدهم جدول قرار گرفت.  

اطلاعات بازی:

1401/06/04- ورزشگاه شهدای فولاد شهر اهواز- ساعت 21:30

تیم داوری:

سیدوحید کاظمی، حمیدرضا افشون، صالح عرب‌آبادی و امیر سامان سلطانی- ناظر: ابوطالب طاهریان

اتفاقات بازی:

- وریا غفوری بازیکن سابق استقلال که این فصل به فولاد پیوسته برای این بازی که جایی در فهرست تیمش نداشت و از روی سکوها نظاره‌گر این بازی خواهد بود. - پس از اعلام پنالتی دوم به سود فولاد، نیمکت نشینان تراکتور به شدت نسبت به تصمیم داور معترض بودند که این مسئله منجر به یک اخطار برای یکی نیمکت نشینان این تیم شد. - محمد آبشک در دقیقه 24 دچار مصدومیتی جدی شد و به همین دلیل بازی برای لحظاتی با وقفه همراه گردید. - در دقیقه 30 مسابقه، داور کولینگ بریک اعلام کرد و بازی برای دقایقی متوقف شد. - حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل فولاد پیش از شروع بازی از ۳ تن از آزادگان و ۴ تن از پزشکان از جمله مرادی پزشک تیم فولاد با اهدای هدایا و تقدیرنامه، به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان و همچنین روز پزشک که در هفته گذشته بودند، تقدیر کرد. - ساسان انصاری، احسان پهلوان، اشکان دژاگه و عارف آقاسی قبل از شروع بازی به سمت نیمکت تراکتور رفتند و با اعضای این تیم خوش و بش کردند. - در دقیقه 57 یک جیمی جامپ وارد زمین مسابقه شد و به همین دلیل بازی برای لحظاتی از حرکت ایستاد. نکته جالب اینکه همین توپ منجر به گل تساوی تراکتور شد - صفا هادی و بوحمدان در دقیقه 64 در جدال بر سر توپ با هم برخورد داشتند که داور بازی را متوقف کرد و گروه پزشکی را به داخل زمین فراخواند.

کارت زرد:

دقیقه ۷۸: مهدی شیری از فولاد و مهدی هاشم‌نژاد از تراکتور دقیقه ۸۴: محمدرضا اخباری از تراکتور دقیقه ۱+۹۰: وحید حیدریه از فولاد دقیقه ۵+۹۰: محمد آبشک از فولاد دقیقه ۹+۹۰: مجتبی نجاریان از فولاد

کارت قرمز:

-

شرح گل ها:

دقیقه ۴: مجید علیاری از روی نقطه پنالتی در حالی که اخباری مسیر توپ را درست تشخیص داده بود، گل اول فولاد را به ثمر رساند. دقیقه ۲۰: موسی کولیبالی از روی نقطه پنالتی و با فریب دادن اخباری، برای فولاد گلزنی کرد. دقیقه ۵۳: هادی محمدی موفق شد گل اول تراکتور را با شوتی سنگین و استثنایی از فاصله بیش از ۳۰ متری به ثمر رسانده و اختلاف را به حداقل کاهش دهد. دقیقه ۵۸: ریکاردو آلوز که نشان داده در ارسال‌ها تبحر خاصی دارد و در بازی قبلی هم موفق به ارسال پاس گل شده بود، روی سانتری از روی ضربه ایستگاهی توپ را به محمد آقاجان‌پور رساند و او با شوتی دقیق از روی خط شش قدم دروازه حریف را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند. دقیقه ۳+۹۰: ارسال تماشایی مجید علیاری به یار تازه وارد یعنی اشکان دژاگه رسید و او با ضربه‌سری دیدنی، دروازه تیم سابق خود را به زیبایی باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۳: روی یک پرتاب اوت بلند، احسان پهلوان در محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ شد که پس از خطای صفا هادی، داور به سود شاگردان نکونام اعلام خطای پنالتی کرد. دقیقه ۸: صفا هادی با یک شوت از راه دور دروازه فولاد را تهدید کرد که این موقعیت به جایی نرسید. دقیقه ۱۸: باز هم روی یک پرتاب اوت بلند، این بار سید محمد حسینی مدافع سابق استقلال که به تازگی تراکتوری شده است مرتکب خطای پنالتی شد. دقیقه ۲+۴۵: آیاندا پاتوسی روی ارسال تماشایی مهدی شیری در زاویه نسبتا بسته صاحب توپ شد که ضربه او با واکنش خوب اخباری دفع شد. دقیقه ۵۰: یک پاس دقیق در محوطه جریمه به ساسان انصاری رسید که ضربه او توسط اخباری مهار شد. دقیقه ۷۲: در شرایطی که فولاد کاملا روی دروازه تراکتور خیمه زده بود، روی اشتباه بازیکنان این تیم و با یک پاس بلند از پشت محوطه جریمه تراکتور به میانه میدان، این محمد عباس زاده بود که بیش از 50 متر را با کریستوف کنت در موقعیت تک به تک قرار داشت و در شرایطی که هیچ بازیکنی را در اطراف خود نمی دید، تصمیم گرفت ضربه اش را از پشت محوطه جریمه بزند که توپ با از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت. دقیقه ۷۴: ضربه سر خطرناک علی قربانی روی ارسال خوب بوحمدان با اختلاف کمی به بیرون رفت دقیقه ۷۹: ارسال دیدنی رزاق پور با ضربه سر ریکاردو آلوز همراه شد که توپ روی تیر دروازه فرود آمد و به خوش شانسی فولادی ها به بیرون رفت.

ترکیب بازیکنان فولاد و تراکتور:

در ترکیب تراکتور برای بازی با فولاد، صفا هادی پس از غیبت در بازی قبل، دوباره جانشین رضا اسدی شد که در ثانیه‌های پایانی بازی قبل موفق به گلزنی برای تیمش شده بود.

ترکیب فولاد خوزستان:

کریستوفر کنت، مهدی شیری (۸۰- مجتبی نجاریان)، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، سعید آقایی (۸۳- وحید حیدریه)، محمد آبشک، حمید بوحمدان، ساسان انصاری (۸۰- اشکان دژاگه)، آیاندا پاتوسی، احسان پهلوان (۷۴- علی قربانی)، مجید علیاری

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، محمد حسینی، آرش قادری، هادی محمدی، محمد آقاجان‌پور، صفا هادی، ریکاردو آلوس، ابوالفضل رزاق پور، محمدمهدی قنبری (۴۶- محمدمهدی قنبری)، سعید واسعی (۴۶- مهدی هاشم‌نژاد)، محمد عباس‌زاده (۹۰- رضا اسدی)

خلاصه بازی:

اخبار مرتبط با این بازی: 01/06/03 18:02- بردیف: فولاد سازماندهی خوبی در دفاع و حمله دارد 01/06/02 23:54- فولاد- تراکتور با حضور تماشاگران برگزار می شود 01/06/01 14:09- یک استقلالی از هیات مدیره تراکتور کنار گذاشته شد 01/06/01 14:09- چرا معادلات نقل و انتقالاتی تراکتور خوب پیش نرفت؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...