نساجی ۲ - ملوان ۲/ تقسیم امتیازات در وطنی

تیم های نساجی مازندران و ملوان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند.
کدخبر (59731) | 03 شهریور 1401 | ساعت 17:15
0 183
نساجی ۲ - ملوان ۲/ تقسیم امتیازات در وطنی
تیم های نساجی مازندران و ملوان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تیم های نساجی و ملوان در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم رفتند. ملوان در سومین هفته لیگ برتر بالاخره موفق شد تا اولین امتیاز خود را کسب کند؛ با این حال، شاگردان مازیار زارع با ادامه این روند کاندیدای اصلی سقوط به دسته پایین‌تر خواهند بود. نساجی هم که پس از مدت‌ها به ورزشگاه خانگی خود بازگشته بود، نهایتا به تقسیم امتیازات رضایت داد.

اطلاعات بازی:

پنج‌شنبه سوم شهریورماه؛ ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر - ساعت 20:00

تیم داوری:

کوپال ناظمی، میلاد قاسمی، علیرضا طاهرخانی و مهدی اجاقی - ناظر: علیرض کهوری

اتفاقات بازی:

قرار بود افتتاحیه ورزشگاه  شهید وطنی قائمشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور ساعت ۵ برگزار گردد که گویا با برنامه های زیادی که برای معاون اول پیش آمده افتتاحیه به ساعت ۱۹ تغییر پیدا کرد.

شماری از هواداران از ساعتی قبل در ورزشگاه نشسته‌اند و مشغول تشویق تیم نساجی مازندران هستند.

مازیار زارع سرمربی ملوان و علیرضا حقیقی دروازه‌بان نساجی که در مقطعی در پرسپولیس با یکدیگر هم‌بازی بودند، قبل از آغاز دیدار به خوش و بش گرمی پرداختند. حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان روی سکوهای ورزشگاه شهید وطنی در کنار هواداران نساجی به تماشای بازی پرداخت.

بعد گل بازیکن ملوان به سمت هواداران نساجی خوشحالی تحریک آمیز کرد که با واکنش هواداران نساجی همراه بود.

میلاد جهانی بازیکن ساروی ملوان هواداران نساجی را به آرامش دعوت کرد و بازیکنان ملوان را هم از کنار هواداران نساجی جدا کرد.

کل کل جالب توجه اندک هواداران ملوانی و هواداران نساجی در ضلع کناری ورزشگاه ( نزدیک vip) هیجان جالبی را به روی سکوی کناری ایجاد کرد که با شوخی و خنده خوشحالی دو طرف هم همراه بود.

مسعود شجاعی که بدلیل مصدومیت در این دیدار حاضر نبود در بین دو نیمه در رختکن و در بین بازیکنان حاضر شد.

کارت زرد:

دقیقه ۴۵: پدرام قاضی‌پور از ملوان دقیقه ۷۰: مازیار زارع سرمربی ملوان دقیقه ۶۵: مجید عیدی از نساجی دقیقه ۷۱: میلاد جهانی از ملوان دقیقه ۶+۹۰: مهرداد عبدی از نساجی

کارت قرمز:

-

شرح گل ها:

دقیقه ۹: حرکت تکنیکی بازیکن نساجی از سمت راست به ارسالی زمینی ختم شد که ایمان صادقی در دفع توپ ناموفق بود و کریم اسلامی روی ریباند دروازه را باز کرد. دقیقه ۱۳: سجاد بازگیر حرکتی انفرادی از سمت چپ خط دفاعی نساجی انجام داد و قصد داشت با پاسی عرضی بازیکن هم‌تیمی خود را صاحب توپ کند اما روی دفع اشتباه و سردرگمی مدافعان نساجی، توپ دوباره به خود سجاد بازگیر رسید و او دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد. دقیقه ۶۷: در یک ضدحمله برق‌آسا از سوی بازیکنان ملوان، روی پاس بلند تماشایی مهران احمدی، مسعود کاظمینی در فضای بین دو مدافع میانی نساجی صاحب توپ شد و با شوتی سنگین از زاویه بسته، ملوان را به گل دوم رساند. دقیقه ۷۹: علیرضا ابراهیمی مدافع سابق پرسپولیس روی ارسال ایوب کلانتری از روی ضربه ایستگاهی، گل دوم نساجی را به ثمر رساند و بازی دوباره به را به تساوی کشیده شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۱: حرکت کلانتری از سمت راست و سانتر او روی دروازه نساجی با ضربه سر کم دقت اسلامی به بیرون رفت. دقیقه ۳۰: ضربه سر علیرضا ابراهیمی روی ارسال ایوب کلانتری روی ضربه ایستگاهی نفسگیر به بیرون رفت. دقیقه ۳۶: ضربه سر مهران احمدی هافبک ملوان به شکلی خطرناک از بالای دروازه حقیقی به بیرون رفت. دقیقه ۴۵: ارسال خوب محمد شریفی با ضربه سر رضا جعفری همراه شد و ایمان صادقی دروازه‌بان ملوان روی خط دروازه توپ را جمع کرد. دقیقه ۳+۴۵: ضربه زمینی علی شجاعی روی ضربه ایستگاهی با جایگیری خوب ایمان صادقی مهار شد. دقیقه ۶۲: شوت از راه دور خطرناک جانملکی از کنار تیرک عمودی دروازه ملوان به بیرون رفت. دقیقه ۷۰: صابر حردانی روی یک ارسال بلند صاحب موقعیت شد و توپ به شکل خطرناکی راهی کرنر شد. دقیقه ۷۰: مازیار زارع سرمربی ملوان به دلیل اعتراض شدید به داور مسابقه کارت زرد گرفت. دقیقه ۹۰: ضربه زمینی و خطرناک مهرداد عبدی بازیکن نساجی در اختیار ایمان صادقی قرار گرفت.

ترکیب بازیکنان نساجی مازندران و ملوان:

نکته جالب از ترکیب بازیکنان دو تیم، این است که ۵ بازیکن سابقه حضور در پرسپولیس را دارند. ایمان صادقی از ملوان و علیرضا حقیقی، علیرضا ابراهیمی، علی شجاعی، محمد شریفی از نساجی، پنج پرسپولیس سابق در این دیدار هستند. علاوه بر این‌ها، سرمربی‌های هر تیم یعنی مازیار زارع و حمید مطهری سابقه بازی برای پرسپولیس را دارند.

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی‌بیگی (۷۴- احسان قهاری)، علیرضا ابراهیمی، حامد شیری (۵۶- امیرمهدی جان‌ملکی)، علی شجاعی، محمد شریفی (۷۴- آداما نیانه)، اکبر صادقی، صابر حردانی، ایوب کلانتری، رضا جعفری، کریم اسلامی

ترکیب ملوان:

ایمان صادقی، مجید عیدی، سعید کریمی،مصطفی نائیج‌پور، پدرام قاضی‌پور، صادقی بارانی، میلاد شعبانلو، مهران احمدی، مسعود کاظمینی، میلاد جهانی (۷۵- مهدی جهانی)، سجاد بازگیر

خلاصه بازی:

اخبار مرتبط با این بازی: 01/06/02 21:59- مطهری: نساجی باید در فوتبال ایران آقایی کند 01/06/01 13:47- شوک به شاگردان مطهری؛ مدیرعامل نساجی استعفا داد

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...