گزینه‌های هدایت تیم ملی برزیل مشخص شدند؟

از زیدان و آنچلوتی به عنوان گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال برزیل نام برده می‌شود.
کدخبر (112023) | 24 آذر 1401 | ساعت 12:43
0 164
گزینه‌های هدایت تیم ملی برزیل مشخص شدند؟
از زیدان و آنچلوتی به عنوان گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال برزیل نام برده می‌شود.

به گزارش سرخ نیوز، تیته، سرمربی تیم ملی برزیل پس از باخت در جام جهانی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کرواسی، استعفای خود را اعلام کرده بود اما فدراسیون فوتبال این کشور هنوز جانشینی برای این مربی برزیلی که از سال 2016 سکان هدایت سلسائو را در دست داشت، ارائه نکرده است ولی در این بین وبسایت OK diario در مطلبی از علاقه مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل به زین‌الدین زیدان خبر داده است.

سوال اصلی اما جدای از علاقه برزیلی‌ها در سپردن نیمکت تیم ملی فوتبال کشورشان به زیزو این است که آیا زیدان اکنون هدایت سلسائو را برعهده خواهد گرفت؟

این سرمربی فرانسوی از زمان ترک رئال مادرید در تابستان 2021 به هیچ پیشنهادی پاسخ مثبت نداده است. اخیراً هم برخی رسانه‌ها به اتفاق آرا گزارش داده بودند که زیدان نمی‌تواند سرمربی جدید تیم ملی برزیل شود چرا که او در فکر انتخاب به عنوان سرمربی فرانسه است که اکیپ یکی از معروف‌ترین آن‌ها بوده است.

قرارداد دیدیه دشان، سرمربی فعلی تیم ملی فرانسه، که از سال 2012 روی نیمکت خروس‌ها نشسته و در سال 2018 با آن‌ها قهرمان جهان شد، پس از جام جهانی به پایان می‌رسد اما تمدید آن بر عهده خودش گذاشته شده است چرا که رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، نوئل لو گرات پس از حضور مجدد در نیمه نهایی جام جهانی، از تمدید قرارداد حمایت کرده بود: " تصمیم با اوست، امیدوارم قبول کند که بماند زیرا پیدا کردن مربی با این کیفیت کار آسانی نیست. "

کارلو آنچلوتی سرمربی فعلی رئال نیز دیگر مربی باکیفیتی است که در کنار زیدان، کاندیدای سرمربیگری تیم ملی برزیل است. البته "UOL Esporte" با اشاره به منابعش در فدراسیون گزارش داده که با آنچلوتی برای اولین بار در ماه اکتبر تماس گرفته شده و بر این اساس، به محض خالی شدن این پست، او آماده گفتگوهای بیشتر بوده است.

با این حال، این که آیا آنچلوتی واقعاً با این پیشنهاد موافق است یا خیر مشخص نیست. او در حال حاضر در رئال مادرید مربیگری یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان را بر عهده دارد، در لیگ دوم است و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور دارد. علاوه بر این، قرارداد او با تیم مادریدی تا ژوئن 2024 اعتبار دارد و پیشتر گفته که بعد از کار در رئال در واقع می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...