گزینه اصلی فدراسیون برای تقویت تیم ملی والیبال ؛ مربی قهرمان جهان پاسخ منفی داد!

استفان آنتیگا که به عنوان اصلی ترین گزینه برای تقویت کادرفنی تیم ملی والیبال ایران شناخته می شد، اعلام کرد که فعلا ترجیح می دهد به استراحت بپردازد.
کدخبر (212117) | 03 مرداد 1402 | ساعت 09:23
0 114
گزینه اصلی فدراسیون برای تقویت تیم ملی والیبال ؛ مربی قهرمان جهان پاسخ منفی داد!
استفان آنتیگا که به عنوان اصلی ترین گزینه برای تقویت کادرفنی تیم ملی والیبال ایران شناخته می شد، اعلام کرد که فعلا ترجیح می دهد به استراحت بپردازد.

به گزارش سرخ نیوز، ساعاتی پیش خبرگزاری ها از گزینه اصلی فدراسیون والیبال برای مربیگری تیم ملی رونمایی کردند. استفان آنتیگا که در حال حاضر تیمی را ندارد، پس از مذاکرات فدراسیون با فدراسیون به آن‌ها پاسخ منفی داده است. این مربی فرانسوی به پیشنهاد فدراسیون والیبال ایران پاسخ منفی داده و اعلام کرده که علاقه‌ای به حضور در کادر فنی تیم ملی به عنوان دستیار ندارد. فدراسیون از طریق واتساپ درخواست همکاری خود را برای آنتیگا ارسال کرده و او هم سریع پاسخ منفی داده است.

استفان آنتیگا پیشنهاد ایران را رد کرد

استفان آنتیگا که سابقه قهرمانی با تیم ملی والیبال لهستان در قهرمانی جهان را در کارنامه دارد ترجیح داده فعلا به استراحت بپردازد و دستیار بهروز عطایی در تیم ملی نشود. البته گزینه‌های دیگر هم احتمال دارد با شرایط فدراسیون مبنی بر دستیاری بهروز عطایی کنار نیایند و قید حضور در تیم ملی والیبال را بزنند. فرصت زیادی به آغاز جام ملتهای آسیا باقی نمانده و حالا یکی از گزینه های خوب فدراسیون برای حضور در تیم ملی کنسل شده است و این اتفاق می‌تواند والیبال ایران و فدراسیون را به چالش بکشاند. گزینه اصلی فدراسیون برای تقویت تیم ملی والیبال ؛ مربی قهرمان جهان پاسخ منفی داد! استفان آنتیگا سرمربی مشهور فرانسوی در زمان بازی و سرمربیگری بارها مقابل ایران در بخش ملی و باشگاهی قرار گرفته که اکثرا با برد او همراه شده است.

آغاز تمرینات والیبال ایران برای مسابقات قهرمانی آسیا

این در حالی است که تمرینات تیم ملی والیبال ایران از امروز در سالن فدراسیون آغاز خواهد شد و باید دید که آیا تا زمان باقیمانده به مسابقات قهرمانی آسیا یک دستیار خوب به کادر فنی تیم بهروز عطایی اضافه خواهد شد یا خیر. حالا وضعیت کادر فنی تیم ملی نیز با بحران روبرو شده چرا که پیش از این محمود افشاردوست هم اعلام کرد که به کار خود در کادر فنی بهروز عطایی ادامه نخواهد داد و باید دید که سرانجامی در انتظار والیبال ایران خواهد بود. آخرین اخبار والیبال

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...