گزینه پرسپولیس در خط حمله لو رفت/ مهاجم سابق اینتر و منچسترسیتی در راه تهران

برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که پرسپولیس در آستانه جذب فلیپه کایسدو مهاجم اکوادوری سال‌های اخیر اینتر میلان و منچستر سیتی است.
کدخبر (228266) | 18 شهریور 1402 | ساعت 23:09
0 560
گزینه پرسپولیس در خط حمله لو رفت/ مهاجم سابق اینتر و منچسترسیتی در راه تهران
برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که پرسپولیس در آستانه جذب فلیپه کایسدو مهاجم اکوادوری سال‌های اخیر اینتر میلان و منچستر سیتی است.

به گزارش سرخ نیوز، از عصر روز گذشته برخی منابع خبری مدعی شدند که فلیپه کایسدو مهاجم اکوادوری که سابقه بازی در تیم‌هایی چون منچستر سیتی و اینتر میلان را داشته در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس است. روز گذشته واسطه های زیادی راهی باشگاه پرسپولیس شدند و از گوشه و کنار خبرهایی در رابطه با احتمال جذب مهاجم و دروازه‌بان از جانب باشگاه پرسپولیس به گوش رسید. در نهایت از میان انبوه اسامی مطرح شده، نام مهاجم 35 ساله اکوادوری به عنوان گزینه نهایی سرخ‌ها به میان آماده است. کایسدو فصل گذشته در لیگ عربستان و باشگاه ابها حضور داشته و با سهمیه آزاد شرایط انتقال به پرسپولیس را خواهد داشت.

مهاجم مد نظر پرسپولیس را بهتر بشناسید

فلیپه کایسدو فصل گذشته در 24 بازی در مجموع 3 بار برای ابها در لیگ برتر عربستان و جام پادشاهی گلزنی کرد. او پیش از ابها فصل را با جنوا استارت زد و در نیم فصل دوم به طور قرضی راهی اینتر شد. پیش از جنوا او 4 فصل در عضویت لاتزیو بود و پیش از آن نیز سه فصل با پیراهن اسپانیول در لالیگا به میدان رفته بود. کایسدو سابقه بازی در الجیره امارات، لوکوموتیو مسکو، لوانته، منچسترسیتی، مالاگا، اسپورتینگ لیسبون و بازل را هم در کارنامه داشت است. گزینه پرسپولیس در خط حمله لو رفتاین مهاجم باتجربه 138 بازی و 36 گل در لالیگا، 117 بازی و 29 گل در سری آ، 52 بازی و 11 گل در لیگ برتر روسیه، 45 بازی و 11 گل در لیگ برتر سوئیس، 27 بازی و 4 گل در لیگ برتر انگلیس، 29 بازی و 6 گل در لیگ اروپا، 5 بازی و یک گل در لیگ قهرمانان اروپا و ... در کارنامه دوران فوتبالی خود داشته و از سال 2005 تا 2017 در 68 بازی ملی، 22 گل برای تیم ملی اکوادور به ثمر رسانده است.

پرسپولیس با کایسدو توافق اولیه مالی داشته و برخی مدعی شده‌اند که او پیشنهاد 600 هزار دلاری برای پایه قرارداد و 25 درصد آپشن را پذیرفته است. سرخ‌ها تنها تا روز سه‌شنبه برای جذب مهاجم جدید و اصلاح فهرست خود در لیگ قهرمانان آسیا فرصت خواهند داشت.

آخرین اخبار فوتبال ایران

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...