گواردیولا، کونته و حالا سوتیل؛ قاتلان مورینیو!

یکی از شکست‌های سنگین و تلخ آقای خاص، برابر مربی‌ای کم نام و نشان رقم خورد.
کدخبر (65252) | 14 شهریور 1401 | ساعت 14:10
0 57
گواردیولا، کونته و حالا سوتیل؛ قاتلان مورینیو!
یکی از شکست‌های سنگین و تلخ آقای خاص، برابر مربی‌ای کم نام و نشان رقم خورد.

به گزارش سرخ نیوز، شب گذشته در هفته پنجم سری‌آ ایتالیا رم که به دنبال رسیدن به صدر جدول بود، با یک شکست تحقیر آمیز مقابل اودینزه این شانس را از دست داد. تیم ژوزه مورینیو در این بازی با نتیجه 4 بر صفر مغلوب شد تا یکی از شکست‌های تلخ تاریخ مربیگری آقای خاص رقم بخورد. او البته در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت ترجیح می‌دهد در یک بازی 4 بر صفر شکست بخورد تا 4 بازی را با نتیجه یک بر صفر ببازد. با این حال این حرف‌ها از سنگینی شکست تیمش کم نمی‌کند.

تنها 5 دقیقه پس از شروع بازی دستنی اودوگی از اشتباه مدافع رم استفاده کرد و اودینزه را پیش انداخت. نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 56، تیم میزبان به گل دوم رسید. در حالی که رمی‌ها تلاش می‌کردند تا گل‌های خورده را جبران کنند، اودینزه در دقیقه 75 اختلاف را به سه رساند. در دقایق پایانی شاگردان مورینیو تلاش می‌کردند که اختلاف را کم کنند اما باز هم این اودینزه بود که در دقیقه 82 به گل رسید تا تیم آندره‌آ سوتیل به یک پیروزی پرگل برسد.

گواردیولا، کونته و حالا سوتیل؛ قاتلان مورینیو!

بدین ترتیب مورینیو که در این هفته‌ها تیمش با مصدومیت ستاره‌هایش دست و پنجه نرم می‌کند، پس از کونته و گواردیولا، طعم شکست سنگین را مقابل یک مربی جدید تجربه کرد. بدترین تجربه باخت مورینیو به دوره حضورش در لالیگا و رئال مادرید برمی‌گردد. روز 29 نوامبر 2010 او در ال‌کلاسیکو مقابل گواردیولا تن به شکست 5 بر صفر داد.

باخت شب گذشته مقابل اودینزه با نتیجه‌ای که او در لیگ برتر انگلیس به عنوان سرمربی چلسی تجربه کرده بود، برابری می‌کند. روز 23 اکتبر سال 2016 چلسی با هدایت مورینیو، با نتیجه 4 بر صفر مغلوب منچستر یونایتد شد. او که سابقه کار در لیگ ایتالیا را با اینتر دارد، هیچ وقت پیش از بازی دیشب چنین نتیجه‌ای را با نراتزوری کسب نکرده بود.

با این حال یکی از بدترین شکست‌های مورینیو در لیگ کنفرانس اروپا ثبت شده است؛ جایی که او در 21 اکتبر سال 2021 با نتیجه 6-1 مقابل بودو گیلمت نروژ شکست خورد. البته آقای خاص از این شکست جان سالم به در برد چراکه رم توانست خودش را احیا کند و پس از صعود از مرحله گروهی، در نهایت قهرمانی مسابقات را بدست آورد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...