یحیی بالاخره اسم داد / مهاجم جدید پرسپولیس از آفریقا می‌آید؟

کدخبر (219158) | 22 مرداد 1402 | ساعت 09:37
0 151
یحیی بالاخره اسم داد / مهاجم جدید پرسپولیس از آفریقا می‌آید؟
به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی روی جذب یک مهاجم آفریقایی، نظر مثبتی دارد.

به گزارش سرخ نیوز، مهاجمان پرسپولیس در فصل گذشته، عملکردی دور از انتظار داشتند و این موضوع که یک مدافع و یک هافبک (گولسیانی و ترابی) بهترین گلزنان سرخپوشان پایتخت در فصل گذشته بودند، گواهی بر این ادعاست. یحیی گل‌محمدی در نقل و انتقالات تابستانی این فصل، روی اسم لئاندرو پریرا، شیخ دیاباته و عیسی آل‌کثیر به دلایل مختلف خط قرمز کشید و تنها مهاجم جذب شده، شهاب زاهدی بود.

حالا پرسپولیس برای فصل جدید که سه رقابت لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارد، تنها سه مهاجم تخصصی در اسکواد خود می‌بیند: شهاب زاهدی، مهدی عبدی و علیرضا خدادادی. از بین این نفرات، زاهدی تازه به پرسپولیس بازگشته و مدتی طول می‌کشد تا با شرایط وفق پیدا کند،

خدادادی اخیرا از مصدومیت رباط صلیبی بهبود یافته و بازهم اخباری مبنی بر دوباره مصدوم شدن او شنیده می‌شود و مهدی عبدی هم به حدی از افکار سرمربی تیم دور شده که یحیی ترجیح می‌دهد از گزینه‌هایی مثل وحید امیری، محمد عمری و مهدی ترابی در خط حمله بهره ببرد اما گلزن فینال آسیا را به میدان نفرستد.

 یحیی گل‌محمدی که خود می‌داند رقابت با چنین شرایطی (خصوصا در لیگ قهرمانان آسیا) بسیار سخت است، در نشست خبری پس از دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اعلام کرد دو مهاجم داخلی را مدنظر داشته که باشگاه در جذب آن‌ها ناموفق ماند؛ دو مهاجمی که حدس زدن نام‌ آن‌ها سخت نیست و مشخص است منظور سرمربی سرخ‌ها، رضا شکاری و شهریار مغانلو بوده است.

مذاکره پرسپولیس با مهاجم آفریقایی

گل‌محمدی در مصاحبه‌های خود تاکید داشته که در این مقطع، دیگر مهاجم خوبی در بازار باقی نمانده و هیچ گزینه‌ای را مدنظر ندارد؛ اما حالا به نظر می‌رسد پروسه جستجوی مهاجم خارجی جدید به پایان رسیده و سرمربی پرسپولیس، نام یک مهاجم را به مدیریت باشگاه اعلام کرده است. این مهاجم که تحت قرارداد تیم فعلی خود بوده و به ادعای طرفداری، تباری آفریقایی دارد، از ۴۸ ساعت پیش به رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس معرفی شده و آن‌ها بلافاصله مذاکرات را جهت اضافه کردن این بازیکن به پرسپولیس، به شکل قطعی یا قرضی، آغاز کرده‌اند. حالا باید منتظر ماند و دید مدیریت باشگاه پرسپولیس که اصولا اعتقادی به پرداخت حق فسخ بازیکنان برای جذب آن‌ها ندارد، در راه جذب گزینه مدنظر یحیی گل‌محمدی برای تقویت خط حمله تیم، به چه توفیقی دست خواهد یافت.

جدیدترین اخبار فوتبال ایران:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...