یحیی به پدیده امیدها فرصت می‌دهد؟

جدایی لوکادیا، مصدومیت دیاباته و عدم آمادگی دیگر مهاجمان پرسپولیس شاید پای پدیده امیدهای پرسپولیس را به ترکیب سرخ‌ها باز کند.
کدخبر (116702) | 02 دی 1401 | ساعت 15:02
0 108
یحیی به پدیده امیدها فرصت می‌دهد؟
جدایی لوکادیا، مصدومیت دیاباته و عدم آمادگی دیگر مهاجمان پرسپولیس شاید پای پدیده امیدهای پرسپولیس را به ترکیب سرخ‌ها باز کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، وضعیت خط حمله پرسپولیس تعریف چندانی ندارد. صدرنشین جدول لیگ برتر در شرایطی که یورگن لوکادیا را از دست داده، شیخ دیاباته را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و مهدی عبدی و حامد پاکدل نیز از شرایط آرمانی به دور هستند تا گل محمدی ناچار به استفاده از بازیکنان غیرتخصصی در خط حمله شود.

شکی در این نیست که پرسپولیس در خط حمله خود نیاز به جذب بازیکن جدید خواهد داشت. یحیی گل‌محمدی به این موضوع اشاره داشته و پیش از این نیز وی درخواست تمدید قرارداد عیسی آل کثیر را داده بود.

با ای حال در شرایط فعلی به نظر می‌رسد پرسپولیس نیاز فورس ماژوری به بازیکنی در خط حمله دارد. عملکرد حامد پاکدل به شکلی بوده که در شرایطی که پرسپولیس نیاز به گل داشت نیز این بازیکن به عنوان بازیکن ذخیره راهی زمین نشد و با اضافه شدن فرجی به ترکیب، گولسیانی به خط حمله اضافه شد. عبدی هم در دقایقی که بازی کرده شبحی از بازیکنی بوده که می‌شناختیم. 

علیرضا خدادادی

در چنین شرایطی احتمال اینکه یحیی گل‌محمدی به مهاجم جوان سرخ‌ها و پدیده تیم زیر 21 سال پرسپولیس فرصت دهد وجود خواهد داشت. علیرضا خدادادی با 10 گل زده دومین گلزن برتر لیگ برتر امیدهای تهران است و از ابتدای فصل به تناوب در تمرینات تیم بزرگسال پرسپولیس حضور داشته و حتی در بازی‌های دوستانه تیم اصلی پرسپولیس نیز گلزنی کرده است.

باید دید یحیی گل محمدی که با بازی دادن جوانی چون عمری نشان داده توجهی چندانی به اسامی ندارد به این مهاجم جوان نیز فرصت خواهد داد یا خیر. نظر شما چیست؟

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...