یوسفی: کمیته انضباطی چرا به شکایت پرسپولیس رسیدگی نمی‌کند؟

پیشکسوت سرخپوشان گفت: انفعال کمیته انضباطی این شک را به وجود می‌آورد که شاید استقلالی‌ها کسی را در کمیته دارند که مانع رسیدگی به شکایت پرسپولیس می‌شود.
کدخبر (35675) | 04 اردیبهشت 1401 | ساعت 12:51
0 84
یوسفی: کمیته انضباطی چرا به شکایت پرسپولیس رسیدگی نمی‌کند؟
پیشکسوت سرخپوشان گفت: انفعال کمیته انضباطی این شک را به وجود می‌آورد که شاید استقلالی‌ها کسی را در کمیته دارند که مانع رسیدگی به شکایت پرسپولیس می‌شود.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با سرخ‌نیوز، از عملکرد ضعیف کمیته انضباطی نسبت به شکایت پرسپولیس از «محمد دانشگر» انتقاد کرده و اظهار داشت: کمیته انضباطی چرا به شکایت پرسپولیس از دانشگر رسیدگی نمی‌کند؟ همه حرکت زشت این بازیکن را دیده‌اند، چرا با او هیچ برخوردی صورت نمی‌گیرد؟ انفعال کمیته انضباطی این شک را به وجود می‌آورد که شاید استقلالی‌ها کسی را در کمیته دارند که مانع رسیدگی به شکایت پرسپولیس می‌شود. وی افزود: اگر غیر این است، چرا به شکایت پرسپولیس رسیدگی نمی‌کنند؟ حالا یا بازیکن استقلال تبرئه می‌شد و یا بر اساس ادله محرومش می‌کردند اما وقتی بعد از گذشت یک ماه کمیته انضباطی به شکایت پرسپولیس توجهی ندارد، این شک را به وجود می‌آورد که کسی مانع این رسیدگی شده است. پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: این بی‌توجهی به تخلفات استقلالی‌ها فقط شامل دانشگر نمی‌شود و متاسفانه کمیته انضباطی نسبت به تخلفات مجیدی هم توجهی ندارد. سرمربی استقلال اتهامات زیادی به کمیته داوران زده است اما هیچ برخوردی با او نمی‌شود، در حالی که سایر مربیان لیگ با اولین اظهار نظر درمورد مسائل داوری محروم می‌شوند. سال‌ها به پرسپولیس تهمت زدند و ما را به داشتن حمایت خاص متهم کردند اما خودشان بیشتر از هر تیمی مورد حمایت خاص قرار گرفته‌اند. یوسفی با بیان اینکه پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد، گفت: هنوز کار قهرمانی تمام نشده و در فوتبال هر اتفاقی ممکن است که رخ دهد؛ بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که اختلاف ۶ امتیازی با صدر جدول غیر قابل جبران نیست. پرسپولیس باید توجهی به نتایج استقلال نداشته باشد و روی نتیجه‌گیری در بازی‌های آینده تمرکز کند. پیشکسوت پرسپولیس متذکر شد: ما ۶ فينال بزرگ را پیش رو داریم و بازیکنان ما باید با تمام توان بجنگند. اگر ما بازی‌های باقی مانده را با موفقیت پشت سر بگذاریم، قهرمانی دور از دسترس نیست.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...