یک اتفاق عجیب؛ ریا ریپلی رئیس جمهور آینده آمریکا خواهد بود؟

کدخبر (226993) | 14 شهریور 1402 | ساعت 16:50
0 598
یک اتفاق عجیب؛ ریا ریپلی رئیس جمهور آینده آمریکا خواهد بود؟
ریا ریپلی ستاره WWE به شرکت در انتخابات دعوت شد.

به گزارش سرخ نیوز، ریا ریپلی در رویداد پی‌بک ۲۰۲۳ حضور پیدا یافت و توجهات را به خود جلب کرد. ریا ریپلی بخاطر کارهای مختلفش، از حمله به دشمن بزرگش راکل رودریگز گرفته تا الگوبرداری از چاینا، تبدیل به یکی از ترندهای جذاب اینترنت شده است. همین محبوبیت، باعث شده تا هواداران از او بخواهند که در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا شرکت کند!

ریا ریپلی رئیس جمهور بعدی آمریکا می‌شود؟

ریا ریپلی پس از پیوستن به کمپانی WWE، نامی برای خود دست و پا کرد و او همانطور که در رویداد پی‌بک ۲۰۲۳ دیدیم، در سرگرم کردن مخاطبان بسیار موفق است. ریا ریپلی در حال حاضر نه تنها بهترین ستاره زن دبلیو دبلیو ای، بلکه یکی از مهم‌ترین ستارگان کل دنیای کشتی کج است.

 این موضوع را می‌توان از آنجا فهمید که ریپلی در همه پوسترهای WWE برای رویدادهای هفتگی و ماهانه ظاهر می‌شود. محبوبیت زیاد او در بین طرفداران، باعث شد که توری ویلسون، یکی از اعضای تالار مشاهیر WWE پیشنهاد دهد که ریا ریپلی رئیس جمهور بعدی ایالات متحده شود! توری ویلسون از سال 2001 تا 2008 در دبلیو دبلیو ای حضور داشت و یکی از چهره‌های اصلی کمپانی به شمار می‌آمد. ویلسون در سال ۲۰۱۹ به عنوان یکی از اعضای تالار مشاهر WWE معرفی شد.

خبر بد؛ ریپلی نمی‌تواند رئیس جمهور شود

اما یک سد بزرگ در راه شرکت ریا ریپلی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا وجود دارد. ریا ریپلی متولد شهر آدلاید در کشور استرالیاست و از آنجایی که در خاک ایالات متحده زاده نشده، توانایی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را ندارد. بنابراین اگر او بخواهد روزی رئیس جمهور یک کشور شود، آن کشور قطعا زادگاهش یعنی استرالیا خواهد بود! البته ریا ریپلی می‌تواند پس از گذراندن زمان زیادی در ایالات متحده آمریکا،‌ در انتخابات فرمانداری ایالتی شرکت کند، درست همانند آرنولد شوارتزنگر که با اصالتی اتریشی، از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ فرماندار ایالت بزرگ و مهم کالیفرنیا بود.

جدیدترین اخبار کشتی کج:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...