یک روز تو پرسپولیس را نخواستی و یک روز، تیم تو را

فرشاد احمدزاده بابت رفتاری که باشگاه پرسپولیس با او داشته ناراحت و دلخور است اما...
کدخبر (14945) | 06 آذر 1400 | ساعت 14:47
0 62
یک روز تو پرسپولیس را نخواستی و یک روز، تیم تو را
فرشاد احمدزاده بابت رفتاری که باشگاه پرسپولیس با او داشته ناراحت و دلخور است اما...

به گزارش سرخ نیوز، فرشاد احمدزاده از باشگاه پرسپولیس و مدیران تیم ناراحت است و از جلسه ای صحبت می کند که ما هم در آن حضور نداشتیم پس قضاوت نمی کنیم. او عصبانی است بابت برخوردی که با او داشته اند و چند ساعت، پیش از پایان نقل و انتقالات در لیست مازاد قرار گرفته اما...

استوری اینستاگرامی فرشاد احمدزاده

خوشبختانه حافظه هواداران پرسپولیس آنقدر قوی است که به یاد بیاورند در نقل و انتقالات تابستانی سال ۱۳۹۷، پیش از آغاز لیگ هجدهم وقتی پنجره پرسپولیس بسته بود و ستاره هایی که قراردادشان به اتمام رسیده بود یکی پس از دیگری تیم برانکو را ترک می کردند او نیز خلاف جریان حرکت نکرد و در تصمیمی عجیب به وروتسواف لهستان پیوست.

هرکس کمی از فوتبال سردربیاورد می داند نه لیگ لهستان آنقدر سطح بالا و مطرح است که بازیکنان را اغوا کند نه هزینه ای که بابت بازیکنان می پردازند میلیون دلاری است اما فرشاد احمدزاده به علم به آنکه پرسپولیس هرگز نمی تواند جایگزینی برای او جذب کند، ایران را ترک کرد تا لژیونر شود.

زمین گرد بود و این بازیکن با آغاز لیگ نوزدهم و بعد از یک فصل حضور در لهستان به پرسپولیس بازگشت و نیم فصل نیز در جمع سرخپوشان حضور داشت اما در نقل و انتقالات زمستانی به دلیل اتفاقاتی که شاهد آن بودیم، اوضاع جذب بازیکن برای سرخ ها کمی پیچیده شد و در نهایت نیز با رفتن کالدرون، گل محمدی هدایت سرخپوشان پایتخت را پذیرفت.

آقای احمدزاده! یک روز تو پرسپولیس را نخواستی و در بدترین شرایط ممکن تیم را ترک کردی و روز دیگر، پرسپولیس تو را؛ خوشبختانه حافظه تاریخی هواداران بسیار خوب است و هیچوقت آن روزها را از یاد نخواهند برد پس گلایه ای باقی نمی ماند که اگر باشد حق هواداران تیم بزرگ پرسپولیس است و بس.

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...